Nu.nl is een serieuze nieuwssite. Niet voor een jonger of (rollen)spelgericht publiek, wel veel bezoekers.
Ik denk dat je meer kans hebt bij een publiek dat sowieso al interesse heeft in spellen en zijn/haar fantasie gebruikt, ook niet online. LARP (live action role playing), fantasy rollenspellen om de tafel (D&D), bezoekers van Fantasy evenementen (Elfië, Castlefest), Weerwolvers (Weerwolven van Wakkerdam, op dit forum bekend als Mafia), misschien ook andere bordspelers.
Ducosim (
www.ducosim.nl) is de landelijke spellenvereniging. Zij hebben op hun site links naar lokale spelgroepen van allerlei pluimage. Helaas is hun site niet veel bezocht omdat er niets te doen is, maar het kan een beginpunt zijn voor informatie.
De sites van de grootste fantasy-evenementen (2x Elfië, Castlefest) bieden misschien ook mogelijkheden. Een groot deel van het publiek (loopt in de tienduizenden!) komt verkleed naar de evenementen.
Maar ik denk dat reclame niet erg veel zin heeft op het moment. De nederlandstalige taalgroep ligt helemaal op zijn gat. Er is helemaal geen actie meer, niemand neemt nog enig initiatief of probeert zelfs maar actief te rollenspelen (ook mijn personages niet

). Dat leidt onvermijdelijk tot teleurstelling voor nieuwe spelers. De engelstalige taalgroep doet het wat dat betreft 100% beter.
I think ...