Wie is er nog, welke mensen hebben de macht!! Correctie, welke mensen hebben de macht nóg!!
::10votaal::
Moderators: Public Relations Department, Players Department
The Hunter wrote:Grote namen? Zijn er eigenlijk niet meer, helaas. Met XBL's en mijn chars zijn de laatste bekende (oude) chars verdwenen en is het de beurt aan de 3e generatie NL chars. (een enkele uitzondering nagelaten).
.::. MysticGötén .::. wrote:SWN had vooral vroeger veel potentie met het ijzer in de grond alleen is een staal fabriek er nooit echt van gekomen. Ik vraag me af hoe het nederlandse gebied er nu had uitgezien als Silvio de staalfabriek had lopen... wellicht was er toen een leger van SWN naar Sil gegaan en het gebied daar veroverd
The Hunter wrote:Trouwens, de toekomst van SWN had er heel anders uitgezien zonder die bug en de daaropvolgende CR breach.
The Hunter wrote:*Denkt met weemoed terug aan de oertijd van NL Cantr toen het leven een grote ruzie- en moordpartij was en een leven niets waard was*
-Hopewel-
::10votaal:: wrote:Persoonlijk voor flink veel opschudding gezorgt, zal maar geen lijstje geven met cahrs die het NL-gebied hebben geteisterd...zou beetje te lang worden.. Maar ben terug, dus wacht maar af
Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest