Svenskar

Out-of-character diskussionsforum för Svenska spelare

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Pirog

Postby Pirog » Thu Aug 26, 2004 4:11 pm

Bakgrundhistorier för karaktärerna är nog tyvärr emot reglerna, eftersom man inte ska känna till något med dem när de föds...men jag rekommenderar starkt att du skapar ett par karaktärer i den engelska delen, då den är mycket mer utvecklad och intressant.

Jag har 15 karaktärer och 12 av dem är i den engelska delen.
Eat the invisible food, Industrialist...it's delicious!
Charadas

Postby Charadas » Thu Aug 26, 2004 7:45 pm

Hm, jag har kollat runt lite här och där och det verkar inte finnas några egentliga regler om att man inte får hitta på en bakgrundshistoria om sina karaktärer, men de flesta saker var lite diffusa... I alla fall, vad jag menade med bakgrundshistoria var nog snarare att jag skulle bestämma var för slags person karaktären ska vara och vad han/hon har för planer för framtiden, snarare än att hitta på att de föddes i en viss stad för 20 år sedan (eftersom de inte gjorde det).

Engelska delen ja... jag ska skapa några(någon) karaktär där snart, men först när jag blivit lite bättre på Cantr :mrgreen:
(haven't figured out any cool quotes yet)
Pirog

Postby Pirog » Fri Aug 27, 2004 1:08 am

I alla fall, vad jag menade med bakgrundshistoria var nog snarare att jag skulle bestämma var för slags person karaktären ska vara och vad han/hon har för planer för framtiden, snarare än att hitta på att de föddes i en viss stad för 20 år sedan (eftersom de inte gjorde det).

Jaha...jo, det är ju alltid bra att göra.
Jag brukar alltid bestämma mig för vilka personlighetsdrag och ambitioner mina karaktärer ska ha innan jag skapar dem, men sedan anpassar de sig efter omständigheterna.

Engelska delen ja... jag ska skapa några(någon) karaktär där snart, men först när jag blivit lite bättre på Cantr

Ett bra sätt att bli bättre är att skaffa fler karaktärer :wink:
Eat the invisible food, Industrialist...it's delicious!
Charadas

Postby Charadas » Fri Aug 27, 2004 4:57 am

Okej, okej, jag är övertygad. Jag går och skaffar ett par extra karaktärer, nu genast... bara Cantr världen inte får spatt av att bli bebodd av ett par extra dårpippis :mrgreen:
(haven't figured out any cool quotes yet)

Return to “Svenska spelare (Swedish)”