Postby The Hunter » Sun Aug 08, 2004 4:29 pm
Inderdaad. Alles wat "Natuur" is moet normaal gesproken ZONDER die extra N. het is echter MET extra N, daar komt waarschijnlijk de "versteender uitdrukking" om de hoek kijken?
Overigens heb ik het sinds de vorige 2 veranderingen niet meer bijgehouden en gebruik gewoon de oude spelling. Ze maken het er alleeen maar moeilijker door met steeds meer uitzonderingen. Isc schrijf "buro" dan ook gewoon op de oude manier, "bureau, plumeau, etc".
Helaas moet ik ook m'n D, T DT weer bijschaven. Was er altijd een ster in maar begon te twijfelen na het controleren van jouw lappie text over openhost, lol.
Overigens, XBL. Ik kreeg op de nautische school nog "maatschappijleer", lol. Alsof we daaraan iets hebben. Ben 5 keer in 3 jaar naar die les. gegaan. Aan het eind van m'n opleiding een deal gemaakt en een mooi opstel gemaakt, goed cijfer, dus 3 jaar maatschappijleer in 'n avondje of 2 goedgemaakt, lol.
(Owja, schaam je maar nergens over. M'n vriendin krijgt regelmatig sollicitaties binnen, VOl met spelvouten, en andere brieven bol van de fouten. En dan hebben we het over afzenders met een uni-titel, lol).
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.
"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush