Rick, wat jij wil, is het 'nederlandse' eruit slopen. Nederlands zitten op de centen, en zijn een stelletje kapitalisten. Wat jij wilt neigt naar het communisme... allemaal samen werken. Maar een ondernemer wil dat niet (iig ik als ondernemer, en dus mijn enige char in sil).
Natuurlijk zou dat beter zijn, en veel beter werken... maar ik denk dat dat het nederlandse gebied zo erg veranderd, dat het niet meer leuk is om te spelen.
Ik vind nu namleijk het nederlandse gebied leuker dan delen in het engelsen, waar ze gericht zijn op opbouwen... Natuurlijk werkt dat onwijs goed, maar ik vind het zo saai. Steeds maar weer aan projecten werken, nooit discussie over prijzen, en als er eens een discussie komt, gaat het over wie de macht moet hebben.
In Sil is het onwijs druk (iig, voorheen, nu stuk rustiger... net als heel cantr). Dat drukke komt door dat onderhandelen etc, en 'vroeger' was het nog erger... Toen onstond er zelfs gezeur over van leeuwen, die openbaar onderhandelde... Staat nog een stuk over in het signaal (blad dat 1 of 2x is uitgeven, ligt een nummer _ergens_ (zeg niet waar

).
Jochem