Ik ben er ook nog.
En Sil is wel een ruige stad. Llanoi ben ik no nooit geweest volges mij, ach ja, of meteen weggegaan kan ook.
Meneer de koffie leuter, zit je koffie te drinken in je huis in Sil? OF heb ik de verkeerde char voor me?
Ik vind t ook wel iets te rustig de laatste tijd. Vandaar dat ik een boot zit te maken. En wat betreft die engelse gast, daar zijn er wel meer van. Er waren laatst ook 2 in Wirwarov. Een engelse vriend van mijn komt binnekort naar Sil, we hebben wel even alle regels gevolgd (hij werd in delzefde stad als ik woonde gespawned.) en om ze i.g mogelijkt te blijven heb ik hem ook ig gevraagd om mee te komen en mee te varen p mn boot, op een ig manier en in char. Totally ig dus

Ik vind t ook nogal irri hoe sommige mensen te duidelijk late merken dat ze een cr overtreden . Zo heb ik o.a het vermoeden dat meneer Wegman in Wirwarov ook dezelfde persoon is als de char die hem overal mee helpt. ookal betaald hij hem wel, ik heb gewoon het gevoel dat ze allebei dezelfde persoon zijn.
Maar nu loop ik gewoon te zwammen. En ik zal dat stukje zeker moete delete van Jos **kijkt sielig naar jos** maar k hei teveel vrije tijd en daardoor zwam ik teveel. Maar is t trouwens een cr breach als je je eigen char voor je laat werken en hem daarvoor betaald? Persoonlijk vind ik dat wel, omdat anders die persoon niet voor je zou werken. Aangezien het loon dat iedereen betaald lager is dan je dagelijks bij elkaar kunt verzamelen. Zo zou meneer Wegman, die werknemenr van hem dus 750 gram rijst per dag moeten geven. Lijkt me sterk aangezien die persoon al weken voor hem werkt maar jah. Nu zwam ik weer Lekker lang zwammen. Hmmz mn bericht wordt wel erg lang.. zwam zwam zwam
Even kort samengevat: Ik leef nog, en ik vind iedereen ook erg stil. Jammer dat mevrouw Skimp weg is op zee.

Volgende keer mot Orion een laptop meenemen en op zee cantr spelen! Zonder hem is Sil nogal erg rustig. Trouwens de laatste tijd veel criminelen in Sil. Niet erg prettig, of veilig.
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.