Co powinienem począć w takiej sytuacji ? Wyprawić jedną z postaci daleko ? Czy też ryzykować złamaniem zasady ?

Moderators: Public Relations Department, Players Department
marol wrote:Doświadczeni gracze wiedzą też, że wcześniej czy później można zaliczyć wpadkę i powiedzieć coś postacią A jako postać B.
Artur wrote:ja chce miec fabryke i czarnuchow w niej a nie dom z ogrodkiem kurna i nie zycze sobie zeby mnie ktos pouczal o graniu w cantr qrka
belin wrote:marol wrote:Posiadanie dwóch postaci w jednym miejscu nie jest zabronione.(...)
Oooo- widze, ze jakas odwilz nadeszla. Bo jeszcze nie tak dawno "odrobine" inaczej wygladala ta sprawa.
raist wrote: Jesli nie mowisz po chinsku to nie wypowiadaj sie u nich na forum. Chyba, ze chcesz podzielic los Saszy.
Pozdrawiam,
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest