Ik zal dan ook maar iets over mezelf vertellen: ben 27, heb politicologie gestudeerd in Leiden en probeer daar nu in te promoveren in Dublin, Ierland, hoewel ik eigenlijk onderhand politicologie een klein beetje zat ben. Behalve politieke filosofie, dan, maar daar ben ik niet zo goed in

...
Spendeer veel tijd met computeren, tegenwoordig vooral dankzij Cantr maar heb altijd veel ge-emailed, geprogrammeerd, en veel tijd aan online spellen gespeeld (althans, sinds ik gestopt ben met offline rollenspel, de lego). Ik volg in de avond een paar vakken van informatica en probeer tussendoor Russisch te leren. En sinds gisteren Esperanto

...
Ik lees graag en houd eigenlijk van alle soorten muziek, behalve te pretentieuze jazz

... En ik speel graag piano (vooral Beethoven sonates). Oh, en hoewel ik dat niet eens zo heel vaak doe, is eigenlijk mijn meest favoriete activiteit wandelen in de heuvels. En ik speel graag tennis, maar ook dat doe ik niet bijster veel.
Dat is het wel, denk ik

...
Waarom is trouwens de scheepvaart in het Nederlandse deel van het spel zo weinig ontwikkeld, terwijl we al twee actieve zeemannen hebben?