Aantal NL spelers opkrikken
Moderators: Public Relations Department, Players Department
-
ik ben echter wel benieuwd hoelang die 500 poolse spelers blijven spelen. Misschien hebben ze allemaal even een mannetje gemaakt om te kijken en zie we straks dat er nog maar een paar over zijn.
Ik heb het idee dat er best veel nederlandse spelers zijn geweest maar dat het speler bestand zich ongeveer elke 4 maanden ofzo ververst...
hoewel 500 polen is wel erg veel idd, daar zullen er vast wat van overblijven....
van de 5 mensen die ik kende die cantr speelden ben alleen ik nog over....
Ik heb het idee dat er best veel nederlandse spelers zijn geweest maar dat het speler bestand zich ongeveer elke 4 maanden ofzo ververst...
hoewel 500 polen is wel erg veel idd, daar zullen er vast wat van overblijven....
van de 5 mensen die ik kende die cantr speelden ben alleen ik nog over....
-
- Jos Elkink
- Founder Emeritus
Het is beslist waar dat we enorme aantallen spelers verliezen, maar dat neemt niet weg dat de enige manier om een redelijk aantal spelers te hebben een erg grote instroom is. Op dit moment is de instroom bij de Polen erg groot (600 spelers nu, 2/3 van de Engelse regio!) en dat betekent dat er heus wel wat overblijven
... De Nederlandse instroom is erg klein. Dus we doen iets fout
...
Bovendien: hoe kleiner het aantal Nederlandse spelers, hoe minder leuk spelen in de Nederlandse regio, hoe minder nieuwe spelers blijven ...

Bovendien: hoe kleiner het aantal Nederlandse spelers, hoe minder leuk spelen in de Nederlandse regio, hoe minder nieuwe spelers blijven ...
-
Wat bij mij werkte toen ik op tweakerszone (ben naam vergeten, staat wel eerder in deze thread) poste, was dat ik in de naam van de thread de woorden Uniek en verslaafd heb gezet. Dat triggerde best veel respons (en views).
Heeft iemand anders nog ideeen om te zorgen dat meer mensen geneigd zijn om de door ons geposte topics te lezen?
Heeft iemand anders nog ideeen om te zorgen dat meer mensen geneigd zijn om de door ons geposte topics te lezen?
"Science is organized knowledge. Wisdom is organized life." -- Immanuel Kant
-
Screenshots
Voor degenen die een bericht willen posten, ik heb in deze post wat screenshots geplaatst. Mensen vragen daar meestal naar en het is niet nodig om zulke plaatjes op meerdere plaatsen te hebben staan.
Groeten,
Wim
Groeten,
Wim
-
Post vooral je threads... kunnen we leuk mee posten
En OOC informatie doorspelen aan elkaar en crb-en en plannen maken voor onze characters en ideeen verzinnen voor cantr waar Jos gek van wordt en zeggen dat we huisdieren willen hebben en nieuwe dingen verzinnen en...
Nog veel meer foute en irritante dingen doen.
PS. verder ben ik best aardig.

Nog veel meer foute en irritante dingen doen.
PS. verder ben ik best aardig.
Not that good.
-
-
nou, dat ze opnieuw uitnodigen heeft niet veel zin...
een van de redenen dat ze stopten waren juist de veranderingen
(vermoeidheid, onzichtbare skills, spullen die je moet repareren)...
hoewel deze dingen nu afgezwakt zijn zodat ze niet heel veel effect meer hebben en dus minder irritant zijn. zie ik er persoonlijk nog steeds niet de voorruitgang van in.
Wel een groot pluspunt is de nieuwe wiki! een goede zet!
een van de redenen dat ze stopten waren juist de veranderingen
(vermoeidheid, onzichtbare skills, spullen die je moet repareren)...
hoewel deze dingen nu afgezwakt zijn zodat ze niet heel veel effect meer hebben en dus minder irritant zijn. zie ik er persoonlijk nog steeds niet de voorruitgang van in.
Wel een groot pluspunt is de nieuwe wiki! een goede zet!
-
Dit is misschien nog wel een geschikt forum om te posten:
http://www.angelsretreat.nl/rpgstation/forum/
http://www.angelsretreat.nl/rpgstation/forum/
-
-
Ik heb een maand geleden tegen een stuk of 5 mensen gezegd dat ze cantr moesten spelen omdat het echt vet leuk was. Ze probeerden het dus en toen vonden ze het heel stom dat er alleen maar tekst in het spel was. Ik probeerde ze dus steeds te overtuigen dat ze langer moesten spelen en geduld moeten hebben maar ze wilden het niet nog eens proberen.
heeft iemand een idee over wat ik tegen ze moet zeggen
heeft iemand een idee over wat ik tegen ze moet zeggen

1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
-
Nee,
als ze alleen maar graphics willen, dan wordt het moeilijk. Kun je alleen maar zeggen dat het er aan komt (niet dat dit waarschijnlijk nog x jaar gaat duren) en dat als ze het spel wat langers spelen merken dat het leuk genoeg is om te wachten totdat de graphics komen.
Het probleem is dat het niet willen spelen van text-based een dermate basisprobleem is dat dit niet met argumenten is op te lossen.
als ze alleen maar graphics willen, dan wordt het moeilijk. Kun je alleen maar zeggen dat het er aan komt (niet dat dit waarschijnlijk nog x jaar gaat duren) en dat als ze het spel wat langers spelen merken dat het leuk genoeg is om te wachten totdat de graphics komen.
Het probleem is dat het niet willen spelen van text-based een dermate basisprobleem is dat dit niet met argumenten is op te lossen.
-
- Jos Elkink
- Founder Emeritus
http://www.cantr.net/poster_dutch.pdf ... should work
- Jos Elkink
- Founder Emeritus
Kom op, mensen! Het aantal karakters in het Nederlandse gebied loopt langzaam maar gestaag terug ... het tij moet gekeerd worden! ... Probeer mensen over te halen te spelen, hang posters op op uni / school, vertel mensen op andere forums over Cantr, etc ....
... We moeten toch net zo succesvol als de Polen kunnen zijn?! 

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”