De mensen achter de geschiedenis

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

De mensen achter de geschiedenis

Postby ::10votaal:: » Sat Nov 12, 2005 11:54 am

Nieuw onderwerp, want ik verzin graag onderwerpen. Het Nederlandse eiland kent inmiddels een rijke geschiedenis :lol: Dus vraag ik me af, wie zijn de regisseurs op het Nederlandse eiland? Wat hebben jou chars eraan bijgedragen?

Hieronder een lijstje van mijn chars die de wereld veranderde of het probeerde:

Micheal Corleone - Was in Sil nauw betrokken bij de versnelde verkiezingen tijdens de slaapperiode van Alexandra Klandermans. Samen met Jochem van Leeuwen en Herr Hosehausen wist hij de bevolking te overtuigen en verkiezingen te organiseren die van Leeuwen uiteindelijk won.

Rick van het Wout - Was het eerste dorpshoofd van Wirwarov, een rustige man die de stad zijn gang liet gaan en respect kreeg van de burgers tot hij erbij neerviel.

Kevin Ellison - Oprichter van de Universiteit van Sil, kreeg het aan de stok met dorpshoofd van Leeuwen. Ellison zinspeelde op een aftreden van de leider, maar had nooit verwacht dat van Leeuwen tot geweldadigheden zou overgaan. Van Leeuwen vermoorde uiteindelijk Ellison en smeerde em naar de bossen.

Vicki de Viking - Was bezig aan de UvS samen met Ellison en na zijn dood probeerde hij er orde en rust te scheppen met het gevolg dat Vicki een enorm gerespecteerd persoon in Sil werd. Volgens mij is er nog steeds een project met een Vicki de Viking Memorial :D

Frank Winterberg - Was onder de opvolgster van van Leeuwen (Skimp) een belangrijk figuur in Sil, als klusjesman hielp hij hier en daar mensen met projecten om de stad op te bouwen. Zo ging hij op een dag met (als ik het goed heb) met Wouter Friklet naar SWN op de opstand rond de dood op Silvio onder controle te brengen. De beruchte aanval-bug koste hem daar vervolgens het leven.

Vesto Benkonov - Ook weer aan de UvS (ik zie een patroon), deed ongeveer hetzelfde als Winterberg. Beetje helpen hier en daar, beetje eten verzamelen en zich mengen in discussies. Ging aardig goed tot hij zich verschanste in een huisje en verhongerde.

Zomaar een paar namen, ik ben er ongetwijfelt een paar vergeten. Als je het forum van voor naar achter doorleest kom je weer zoveel mooie dingen tegen, tijd dat we weer opschudding in het Nederlandse gebied krijgen! Maar eerst wil ik van jullie weten, wat was jullie bijdrage in de geschiedenis?
Whiskeyfinger
Posts: 2
Joined: Wed Jan 04, 2006 10:06 am

Postby Whiskeyfinger » Wed Jan 04, 2006 10:14 am

Hoii

Ik ben nieuw met dit spel, en het is super kool om te doen!

En dit lijkt me wel gaaf om t weten ja, de geschiedenis van het nederlands eiland. Heeft iemand hier al een verhaal over geschreven?

zo niet, zou het dan niet een geweldig idee zijn om daar eens werk van te maken?
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Jan 05, 2006 12:45 pm

Is goed idee..maar dat moeten je chars in game maar eens proberen :wink: Ooit ook gedaan dus ergens op het eiland ligt nog wel wat waardevolle info...
Whiskeyfinger
Posts: 2
Joined: Wed Jan 04, 2006 10:06 am

Postby Whiskeyfinger » Mon Jan 09, 2006 8:45 pm

haha :D Dat is het mooie aan het spel waar je alles kunt doen wat je wilt. Ik zal het eens proberen.

ps. kun je een hint geven waar die info ongeveer precies ligt? :wink:
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Jan 24, 2006 10:44 am

Nee, zoeken zoeken zoeken :D
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Tue Jan 24, 2006 10:37 pm

tot nu toe lijken alle pogingen tot het schrijven van een geschiedenis in game gestrand...

het komt er op neer dat je honderden briefjes uit alle prullebakken moet gaan lezen op zinnige informatie en interviews doen met ouwe mensen.
En dan zou je theoretisch hieruits iets zinnigs kunnen destileren.
User avatar
Peanut
Posts: 1155
Joined: Mon Oct 18, 2004 3:01 pm

Postby Peanut » Wed Jan 25, 2006 11:10 am

Of je kunt gaan liegen :twisted:
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Wed Jan 25, 2006 5:58 pm

ja, acht dat gebeurd in het echt toch ook... De overwinnaar (of overlevende) schrijft de geschiedenis....
User avatar
oel
Posts: 17
Joined: Sun Aug 14, 2005 12:00 pm

Postby oel » Thu Feb 02, 2006 5:46 pm

geen van mijn character zijn die mensen ooit tegen gekomen, maar dan is er natuurlijk het probleem dat ik nooit een char had in sil

maar als we het toch over beroemde mensen hebben

ik weet zijn naam niet meer en hij is al laaaaaaang dood, maar een groote leider in wirwarov augustius of zo
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Mon Feb 06, 2006 8:46 pm

Ik ben persoonlijk erg nieuwsgierig welke speler meneer wegman speelde, en of deze nog cantr speelt. Wegman is dood, maar de speler ook?
Sico van der Meer
Posts: 151
Joined: Tue Jul 15, 2003 3:30 pm
Location: Delft, the Netherlands

Postby Sico van der Meer » Sun Feb 19, 2006 12:25 pm

wietse wrote:Ik ben persoonlijk erg nieuwsgierig welke speler meneer wegman speelde, en of deze nog cantr speelt. Wegman is dood, maar de speler ook?


Voor zover ik dat van mezelf kan zeggen, leef ik nog steeds. Momenteel zonder karakters in het Nederlandse Cantr-deel, dat wel. Wegman, tja, dat was een tragisch figuur...
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Mon Feb 20, 2006 6:58 pm

Ik werd zo droevig toen ik dat verhaal las.....

En dan te bedenken dat Marieke nog steeds leeft.. Ze heeft alleen al 20 jaar niemand meer ontmoet. En ze is ook haar boot kwijt....

Het spijt haar zo dat ze niet optijd is omgekeerd toen ze eerst geen land en toen geen landingsplaats kon vinden...
Sico van der Meer
Posts: 151
Joined: Tue Jul 15, 2003 3:30 pm
Location: Delft, the Netherlands

Postby Sico van der Meer » Mon Feb 20, 2006 8:40 pm

Marieke leeft nog steeds en is er niet opzettelijk met Wegmans schip vandoor gegaan? Als Wegman nog had geleefd en dit had geweten, was er wellicht nog een glimpje vertrouwen in de mensheid overgebleven bij hem...
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Wed Feb 22, 2006 5:55 pm

Kunnen boten eigenlijk verdwijnen of wegrotten? Ik kan de boot niet meer vinden, terwijl hij toch ergens aan de kust zou moeten liggen.
1 van 1
Posts: 4
Joined: Wed Dec 29, 2004 8:09 pm

Postby 1 van 1 » Thu Apr 13, 2006 5:57 pm

Voor de mensen die in Sil wonen. Een van Een is terug, hij komt eraan uit Flikadorov Woods (oost).

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests