Hi,
As some of you know, due to close contact we are having some conflict in our region.
I was thinking the same but Scuba has acted first (grats), opening a topic for it in our forum. Here is the link for it:
http://www.cantr.net/forum/viewtopic.ph ... 047#170047
Turkish Zone Problem
Moderators: Public Relations Department, Players Department
- Yoldash
Turkish Zone Problem
Yoldaş G. ILGAR
-----------------------------
<i>Knowledge is burden..</i>
-----------------------------
<i>Knowledge is burden..</i>
- SCUBA
- Liljum
Först och främst. Du med?
För det andra. För tidigt!
För det tredje. Turkarna kan använda sig utav det du sa på deras forum. Även fast det är CRB. En pågående händelse tycker inte jag skall diskuteras föränn fyra dagar efter det att det har hänt. Oftas kan det behövas längre tid så att alla vet om det IC istället för OOC.
För det andra. För tidigt!
För det tredje. Turkarna kan använda sig utav det du sa på deras forum. Även fast det är CRB. En pågående händelse tycker inte jag skall diskuteras föränn fyra dagar efter det att det har hänt. Oftas kan det behövas längre tid så att alla vet om det IC istället för OOC.
- SCUBA
Liljum wrote:Turkarna kan använda sig utav det du sa på deras forum. Även fast det är CRB. En pågående händelse tycker inte jag skall diskuteras föränn fyra dagar efter det att det har hänt. Oftas kan det behövas längre tid så att alla vet om det IC istället för OOC.
Har skickat privat mess här till dig.
Nej man ska inte diskutera vad som händer, men jag ville väcka tråden i turkarnas forum för att de ska börja babbla och ge sin syn på det hela. vad var det du menade var CRB? Man kan ju diskutera problem utan att influera spelet OOC eller göra CRB. Det är nog i och för sig nästan helt omöjligt. Och därför vill jag hålla diskuterandet på generell nivå och inte gå in på egentliga händelser. Men att hålla sig på en generell nivå är nog nästan lika omöjligt då detta är händelser som väcker mycket känslor. Men turkarna kan ju gärna få babbla på tycker jag. Är intressant att höra hur de ser på det hela. Om vi tar de gamla händelserna så tyckte jag de spelade ojuste hela tiden och att det vi gör nu, för vi är ju uppenbart inblandade bägge två, är helt juste. Vet inte om någon har flera karaktärer som är inblandade. Jag har en, och även om två som jag känner uppenbart (lika intensivt cantrspelande samma natt) också har karaktärer inblandade så vet jag inte vilka det är. Jag kan ana, men jag vill inte veta säkert för det hemmar mycket tycker jag.
/SCUBA
-------------------------------------------------------
<Nick> I have enjoyed some of your forum posts which is rare.
-------------------------------------------------------
<Nick> I have enjoyed some of your forum posts which is rare.
- cantrlady
- Liljum
Return to “Svenska spelare (Swedish)”