Moje wrazenia

Ogólna pozapostaciowa dyskusja pomiędzy graczami Cantr II.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Snake

Moje wrazenia

Postby Snake » Mon Sep 25, 2006 2:05 pm

Gram w Cantr już od ponad roku i chociaż weteranem nie jestem, a moje czarki niestety dobiegają czterdziestki zaczyna u mnie następować prosta pochyła prowadząca do 'X', pomyślałem sobie, iż może warto zastanowić się nad tym co trzymało mnie tyle czasu przy zielonej stronie...

To co mi się podoba i podobało, co lubię, co mnie nastraja pozytywnie:
- lubię gdy postaci sie przedstawiaja, niby nic a tak bardziej ludzko jest, gdy rozmawiaja i wiem, ze to nie NPC;
- lubię czytać wypowiedzi, które są przemyślane, z przecinkami, kropkami itd. etc. bez byków :P taki mam nawyk, który mi pozostał po przeczytaniu 'kilku' książek
- lubię spojrzeć na miasto, osadę, grupę postaci z perspektywy czasu i z zadowoleniem stwierdzić, że się rozwija... choć dla laika to tylko kilka ikonek, linijka tekstu, lub parę linijek kodu na serwerze
- za dużo tego lubię... Cantr rozwija wyobraźnię, jest jak książka w której codziennie przybywa rozdział, wspótworzy się ją, często zaskakuje i daje satysfakcje
- uwielbiam dobrze zagrane postaci, przestepca ktory chce Cie zabic, nienawisc unosi sie w powietrzu, atmosfera strachu, napiecia, cos co sprawia, ze serce bije Ci mocniej... druga strona... przyjaźn, miłość, uczucie w Cantr, jeśli trafi się na odpowiednią osobę, to w koncu rozumiesz slowa, ktore na forum kiedys przeczytalem: 'Czekam na kazde jego/jej slowo' No i przyjemnie jest widzieć pary w miastach, ich szepty, o ile nie przesadzaja ;)
- wypowiedzi z humorem, ironią, dające do myślenia lub po prostu śmieszne, takie perelki slowa pisanego/mowionego,
- staranne notatki, mapy, rysunki, wreszcie czasopisma, miłe dla oka i w ogóle czapki z głów

No to żeby nie przesładzać :P łyżka dziegciu:
- imiona, których każdy dwudziestolatek wstydziłby się :P a jednak chce się tak nazywać