De nieuwe gezichten

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

De nieuwe gezichten

Postby ::10votaal:: » Wed Oct 06, 2004 1:52 pm

Just wondering wie de nieuwe namen zijn op het NL eiland. Ik geloof dat alle veelbetekende personen van een een half jaar terug allemaal over de kling zijn gejaad :D

Wie is er nog, welke mensen hebben de macht!! Correctie, welke mensen hebben de macht nóg!!

::10votaal::
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Oct 06, 2004 10:53 pm

Over de kling gejaagd of op een andere, veel gruwlijker manier aan hun einde gekomen. :p

Grote namen? Zijn er eigenlijk niet meer, helaas. Met XBL's en mijn chars zijn de laatste bekende (oude) chars verdwenen en is het de beurt aan de 3e generatie NL chars. (een enkele uitzondering nagelaten).

Een nieuw tijdperk voor het NL gebied zonder het gekibbel van weleer? Misschien. Hoe dan ook, ik houd het in de gaten.
(heb weer 2 chars in het NL'se gebied). 8)
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Sico van der Meer
Posts: 151
Joined: Tue Jul 15, 2003 3:30 pm
Location: Delft, the Netherlands

Postby Sico van der Meer » Thu Oct 07, 2004 9:19 pm

Ik denk dat Henk van Pirkel aardig in de lift zit op de ranglijst machtige mensen. Hij heeft als leider van Wirwarov zelfs al internationale allianties gesloten. In Sil lijkt ook eindelijk weer eens politieke stabiliteit aangebroken, maar nog even afwachten of dat aanslaat...

Verder heb ik het idee dat een aantal reizende handelaren als Omar Vijgen en Effe Trugduwe ook een vorm van (economische) macht aan het verwerven zijn.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Fri Oct 08, 2004 11:38 am

En hoe zit het met good old Flikadorov? :D
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Sun Oct 10, 2004 1:58 pm

The Hunter wrote:Grote namen? Zijn er eigenlijk niet meer, helaas. Met XBL's en mijn chars zijn de laatste bekende (oude) chars verdwenen en is het de beurt aan de 3e generatie NL chars. (een enkele uitzondering nagelaten).


Er zijn flink wat 'oude' nederlandse spelers gestopt. Volgens mij zijn er momenteel te weinig nederlandse players.
Veel steden hebben nauwelijks inwoners, en die grote steden blijven lichtjes groeien totdat de nieuwere players weer na enkele weken stoppen en er een lijkenspoor overblijft van hun chars.


Over Flikadorov, toen mn char er een tijd geleden was, was er niemand. Hetzelfde geld voor Llanoi, daar zijn ook nog maar 3 mensen. Geen een echt actief.
Maar dat geldt voor de meeste steden, niet veel chars zijn 'actief'; er wordt af en toe gepraat en dan is dat het(ikzelf ben hier ook schuldig aan :( ). Alleen Sil lijkt het vaakst levendig te zijn. Vooral met het "Bakker incident" wat voor flinke oproering zorgde :D .
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark
The past is gray
Why even bother
... it all fades away
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Mon Oct 11, 2004 9:06 pm

Er zijn genoeg leuke personages hoor :o). En er zijn ook nieuwe actieve spelers (zoals ik) die misschien wat minder hard berichtjes posten, maar wel een aantal aardig personages beginnen te krijgen.

En niemand in Flikadorov? Dat weet ik nog net zo niet. Er zijn in ieder geval minder koeien en beren. In 1 nacht zijn er namelijk 250 verdwenen das toch op zijn minst opzienbarend.

Ben benieuwd wanneer Effe trugduwe eens serieus concurentie gaat krijgen op zijn staalproductie :o).

volgens mij zijn er nu 4 dorpjes van enige grootte, Sil, Wirwarov, Flidadorv woods East en Sil woods Noord. maar misschien zijn er nog wel meer......
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Tue Oct 12, 2004 1:14 pm

SWN groot :roll: ? Dat plekje is flink uitgedunt door de beren en wilde zwijnen.
Er zijn bijna meer gebouwen dan mensen.

De staalproductie van Effe heeft geen concurrentie omdat dat eigenlijk geen nut heeft. 4,5kg rijst per 100 gram staal dat ook nog afgeleverd wordt en je dus gewoon rijst kan blijven verzamelen is een absurde prijs :shock:
Iemand die graag veel opbrengsten had willen hebben kon die prijs makkelijk op 10kg rijst of meer zetten 8) aangezien niemand anders het kan leveren.
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
balk
Posts: 7
Joined: Tue Jul 13, 2004 7:20 am

Postby balk » Wed Oct 13, 2004 12:24 pm

Ik ben niet nieuw maar nog niet vaak van me laten horen hier :)

Ben lekker rond aan het rennen met m'n karakters en probeer het spelletje door te krijgen. Hopelijk heb ik er nog tijd voor als ik binnenkort niet meer werkeloos ben ;)

Enne, in SWN zitten best een hoop mensen hoor, stuk of 10 buiten denk ik. Hoeveel er binnen zitten is me niet duidelijk.
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Oct 14, 2004 10:02 am

10 mensen lijkt misschien veel, maar vroeger was het anders in SWN. Er waren tijden dat dr meer mensen daar waren dan in de grootste nederlandse steden.
Na de uitdunning van J. ten Uil en een andere man die mensen aanviel en daarna schuilde in een huis.... was het wel anders :shock: .
De beren nu helpen ook niet echt mee om de populatie weer op gang te krijgen...

SWN had vooral vroeger veel potentie met het ijzer in de grond alleen is een staal fabriek er nooit echt van gekomen. Ik vraag me af hoe het nederlandse gebied er nu had uitgezien als Silvio de staalfabriek had lopen :roll: ... wellicht was er toen een leger van SWN naar Sil gegaan en het gebied daar veroverd :twisted:
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Oct 14, 2004 3:52 pm

.::. MysticGötén .::. wrote:SWN had vooral vroeger veel potentie met het ijzer in de grond alleen is een staal fabriek er nooit echt van gekomen. Ik vraag me af hoe het nederlandse gebied er nu had uitgezien als Silvio de staalfabriek had lopen :roll: ... wellicht was er toen een leger van SWN naar Sil gegaan en het gebied daar veroverd :twisted:


Nee, andersom, DWZ: als die 2 Silse weermachtmensen het niet zo hadden verkloot. :evil:

Wel grappig, Sally Skimp (mijn char) stuurde ze eropuit om Stef Smit (Mijn char) te pakken. het was echter leuk om te zien hoe ze de boel totaal verbruidden en Stef Smit ongehinderd het gebied kon verlaten... om eten te zoeken... Dat redde hem het leven, lol. Helaas dat hij op zo'n ongelukkige manier aan zijn einde kwam. Net als Skimp overigens. *zucht*

Trouwens, de toekomst van SWN had er heel anders uitgezien zonder die bug en de daaropvolgende CR breach. :cry:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Oct 14, 2004 4:04 pm

The Hunter wrote:Trouwens, de toekomst van SWN had er heel anders uitgezien zonder die bug en de daaropvolgende CR breach. :cry:


Dat was toch het incident met J. ten Uil of heb ik dat mis?
't is ookal weer lang geleden.

Steff Smit was wel een van de ruigste chars die er waren in SWN samen met J. ten uil... ze hebben heel SWN op zn kop gezet :twisted:
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Oct 14, 2004 4:15 pm

Ummm. J ten Uyl, die eerst mij in stukjes wilde uitleveren aan de weermacht, toen ineens aan mijn kant stond en daarna door die bug iedereen uitmoorde? Die ja. :roll:

Tot aan die bug was het errug leuk en spannend in SWN, met dank aan Silvio's domme uitspraken. Ach, Stef Smit heeft zijn wraak gekregen. :twisted:

Helaas heeft die bug ook het leven van de Smid en een andere char van de 1e generatie NL chars gekost, alleen Klandermans bleef nog over, en waar is ze nu?

*Denkt met weemoed terug aan de oertijd van NL Cantr toen het leven een grote ruzie- en moordpartij was en een leven niets waard was*
-Hopewel- :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Oct 14, 2004 4:21 pm

The Hunter wrote:*Denkt met weemoed terug aan de oertijd van NL Cantr toen het leven een grote ruzie- en moordpartij was en een leven niets waard was*
-Hopewel- :roll:


Ja dat waren de tijden, je was nooit zeker wat er ging gebeuren en er was altijd wel een ruzie of dergelijke...
Toen was men nog erg actief met hun characters in het nederlandse gebied. Soms te actief...

Maar wellicht is dit een reflectie van de werkelijkheid. Vroeger was het ook een chaos in de echte wereld... en nu lijkt alles minder chaotisch terwijl dat eigenlijk niet zo is.

Veel vredelievende mensen hebben nu de macht in het nederlande gebied in handen. Persoonlijk zou ik het ook liever anders zien in sommige dorpen, maar ja.. mn eigen chars zijn over het algemeen ook vaak "vredelievend" met enige uitzonderingen daar gelaten :twisted: ...
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Fri Oct 15, 2004 1:47 pm

Yep, those were the days :D

Persoonlijk voor flink veel opschudding gezorgt, zal maar geen lijstje geven met cahrs die het NL-gebied hebben geteisterd...zou beetje te lang worden.. Maar ben terug, dus wacht maar af
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Tue Oct 19, 2004 11:17 am

::10votaal:: wrote:Persoonlijk voor flink veel opschudding gezorgt, zal maar geen lijstje geven met cahrs die het NL-gebied hebben geteisterd...zou beetje te lang worden.. Maar ben terug, dus wacht maar af


En alleen de beroemdste/beruchtste chars van je dan? :lol:

Persoonlijk moet ik er niet aan denken om mn chars te verliezen... t afgelopen jaar heb ik zo hard gewerkt om ze zo welvarend, bekend en nodig mogelijk voor t nederlandse gebied te maken. Of gewoon leuke populaire chars :wink:

Terwijl de "underdogs" so to speak soms ook leuk kunnen zijn en om hun op te werken.
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest