STAAL

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Dec 30, 2003 6:22 pm

Smit heeft Silvio niet vermoord :D

Het probleem is alleen wel dat hij en de Uyl als verantwoordelijke gezien worden en dus berecht zal worden. Ter dood veroordeeld uiteraard, want dat is nou eenmaal de straf die staat op het doden van een Sils burger.

:twisted:
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Tue Dec 30, 2003 6:38 pm

Ik hoop dat die ene werknemer van Silvio wil aanwijzen wie de moordenaars waren... dat zou lachen zijn :). Moet wubbe uit de gevangenis, om die andere gasten erin te proppen :p. Of ze zitten dan straks met z'n 4 of 5en oid in de Cel. Elkaar een beetje te slaan, waarschijnlijk.

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Dec 30, 2003 9:10 pm

Als ik terug kom uit SWN zal ik maar eens met Skimp gaan praten. Wubbe kan er ook niets aan doen dat Koldermans die troffel niet terug geeft. Maar ik heb geen haast :D

En inderdaad...er ligt een rapport klaar in SWN...de verdachten (Smit en den Uyl) zullen mee moeten naar Sil en een proces moeten krijgen. :P

Vind wel dat we vriend Hikers ook niet onbestraft kunnen laten, misschien samen een plaatsje op 'the most wanted' naast onze oude vriend van Leeuwen :twisted:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Tue Dec 30, 2003 9:18 pm

Hummm.... Hoeveel man hebben Silvio niet aangevallen? Ach, Vandalen komt toch door Sil heen, Hij heeft nog een rapport bij zich. Kan Skimp FF lekker tellen en kijken hoeveel man in degevangenis passen, maar denk maar niet dat ook maar iemand zich overgeeft.
Overgigens vindt Skimp het niet eens een echte misdaad, maar een rebellie door Silvio. Uiteindelijk claimt Sil Sil woods noord.

Van ons, afblijven.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Tue Dec 30, 2003 9:44 pm

Als niemand zich overgeefd dan wordt het een race wie als eerste staal heeft. Die heeft immers ook de beste wapens en valt er weer een dode!

En nu zijn we weer beland waar deze topic over begon, de invloed van staal. Ik hoop voor sil dat hun het eerste staal kunnen maken, dan kunnen ze Stef Smit nog straffen, maar heeft Stef Smit als eerste staal kan de weermacht wel inpakken. Evenals Sil, wat een waardeloos dorp eigenlijk! :x Laten hun criminelen een beetje vrij rondlopen denk bijvoorbeeld eens aan van Leeuwen, en ook stef Smit komt er denk ik goed vanaf.
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Tue Dec 30, 2003 10:05 pm

Dus: Vrede sluiten met Smit.
En nogmaals, Skimp ziet Smit eerder als een Loyaal burger als een moordenaar. Uiteindelijk waren we zonder hem SWN kwijtgeraakt en hadden we er misschien een machtig vijand bij, een met staal... Hij zal gestraft moeten worden, maar executie gaat mij tever. Ik weet niet wat zij plannen zijn, maar 10000 hout, daar mag hij het wel mee afbetalen vindt ik. :lol:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 31, 2003 6:39 am

Ik denk dan dat Skimp de werknemers van Silvana over je heen krijg, Orion. Piet Lor is niet zo blij, en ik denk Cicilia ook niet... Kan best eens een bloedige oorlog gaan worden.

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 31, 2003 8:58 am

Oorlog? Zozo. Een rebellie dus, nu al.

Wie is er zo stom om een oorlog te beginnen met Skimp als tegenstander? Dat mens heeft haar op dr tanden en is geboren met soldtenkisten aan d'r voeten. Wat dat betreft is ze compleet anders dan ik ben, ze is gehaaid. :twisted:

Hoe dan ook, Sil heeft het recht aan haar kant. Maar waarom zouden Lor en Cicilia trouwens een oorlog beginnen? Om dat ik Smit niet wil laten executeren? Hij heeft Silvio niet vermoord, dat waren die gasten uit wirwarov, laat ze daar maar een oorlog tegen beginnen.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 31, 2003 9:12 am

Lor en Cicilia waren beide niet bij de moord zelf, geloof ik. Maar Lor weet wel dat het Smit en ten Uyl waren die begonnen, en ook hebben geschoten.

Maar dit zijn alleen gedachtes die kunnen voorkomen... voor hetzelfde geld gebeurt er niets, omdat het toch niets oplevert.

Oorlog? Zozo. Een rebellie dus, nu al.

Geen rebellie. We verzetten ons dan niet tegen Sil, maar tegen een ander bedrijf.

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 31, 2003 9:29 am

XBL wrote:
Oorlog? Zozo. Een rebellie dus, nu al.

Geen rebellie. We verzetten ons dan niet tegen Sil, maar tegen een ander bedrijf.

Jochem


We? Vaag. ben jij hun speler? :evil:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 31, 2003 9:32 am

Sorry:p, 'zij' en ik ben niet 'hun' een char van mij is wel werknemer bij Silvana, ja.

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 31, 2003 11:51 am

Ik voorspel in iedergeval hele intressante gebeurtennissen :D

De Groot zal doen wat zijn collega's willen...en in het ergste geval zullen we Sil buitensluiten van staal. En misschien extreem maar: Grootschalige oorlog tussen Sil en Wirwarov waarbij Wirwarov gebruik maakt van stalen wapens en Sil van ijzeren. :P

Maar ik voorspel eigenlijk geen problemen, Smit zal moeten boeten, net als die andere. Waarschijnlijk zal de UvS wel staan op een echt proces en niet willen dat Skimp alles in haar eentje bekokstooft.

Stef moet niet denken dat hij onder de hoogste aanklacht uit kan komen. Doodstraf zal geeist worden. Maar er zijn genoeg verlichtende omstandigheden te bedenken: geen intentie, stef is zelf slachtoffer. Dus mischien 20 jaar celstraf, dat lijkt me wel gepast :twisted:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 31, 2003 12:50 pm

Hmmm.... Als Smit het forum zou lezen zou hij maken dat hij wegkwam.

Maar Skimp zal hem verdedigen. Denk eens goed na. 2 opties:

SWN hoort bij Sil. Silvio verklaart zich leider=rebellie=Silvio is geen burger meer van Sil maar van SWN. (Anders kan hij geen leider meer zijn).

SWN hoort NIET bij Sil, is dus geen rebellie, maar Silvio hoort wederom niet meer bij Sil en we hebben dan geen zeggenschap over Sil meer. De weermach zou dus niets te zeggen hebben daar en zouden we ook Hosehausen moeten vergoeden. OK, hij heeft weliswaar een burger aangevallen maar dan zou de strafmaat lager moeten zijn en moet de staat voor de helft van het hout betalen... En dat met het eeuwige tekort aan punten?

Dus Skimp kijkt wat verder dan haar neus lang is en is eigenlijk wel blij met de situatie. Regeren is meer dan regels volgen,. men moet munt slaan uit situaties die zich voordoen en dit is een van die situaties. Niemand verliest (behalve Silvio :cry: ), Sil wint, en de rest van het gebied ook vanwege stabiliteit in de regio als Sil voldoende aandacht aan SWN schenkt. Ook de rest van de omliggende dorpen is erbij gebaat als SWN stabiel is, staal en wapens voor de steden. Met Silvio was dit niet gebeurd, wat Silvio ook zei, hij was gewoon niet te vertrouwen.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 31, 2003 1:03 pm

Smit zal minstens toch 10 jaar celstraf moeten slikken. Dit is fors lager dan de straf die hij verdient.

En daar zal het bestuur van de Smederij ook op staan. Sorry maar als Sil zich ervanaf doet met een taakstrafje of zelf minder dan dat. Dan zal Silvana geen zaken doen met de Silse Staat.

Ik denk ook dat Skimp het niet in haar eentje kan opknappen. Het is meer een taak voor de UvS of voor Friklet. Het staatshoofd heeft namelijk geen rechtelijk macht. :shock: teminste, dat hoort ze niet te hebben.

Smit zal er niet onderuit komen. Daar zorgt iedereen wel voor :D
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 31, 2003 1:29 pm

Dat denk ik ook... neemt Sil niet het recht in handen, dan zijn het wel anderen. Maja, dat moet de toekomst uitwijzen.

Friklet + frank + lor zijn weggegaan met de orders van Skimp om naar eigen goeddunken te handelen indien de verdachten niet mee werken. Dat kan dus uitdraaien op executie terplaatse...

Jochem

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest