Llanoi

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::

Llanoi

Postby ::10votaal:: » Fri Dec 05, 2003 1:17 pm

Ik vraag me een beetje af waarom Llanoi zo traag groeit ten opzichte van andere, nieuwere, dorpen zoals Flikadorov en Wirwarov. :( Hebben we hier te maken met een gebrek aan leiderschap of ligt het echt aan de ligging zoals veel mensen beweren?
Jos Elkink
Founder Emeritus

Postby Jos Elkink » Fri Dec 05, 2003 1:58 pm

De ligging is niet echt optimaal, hoor :) ... Maar Wirwarov gaat goed? Daar weet ik nog niets van, namelijk :) ...
::10votaal::

Postby ::10votaal:: » Fri Dec 05, 2003 2:02 pm

Wirwarov loopt een stuk beter, al is het alleen maar door de hogere activiteit van de mensen daar. Natuurlijk hebben we daar het voordeel dat we weten waar het ijzer ligt. In Llanoi is dat nog steeds een groot vraagteken...ik vraag me eigelijk af of die mensen die op zoek gingen nog wel in leven zijn :D
XBL

Postby XBL » Fri Dec 05, 2003 2:16 pm

Llanoi ligt niet eens dicht bij hout, en dat is toch wel lastig. Dorpen als Flikadorov en Wirwarov (en ook Sil) liggen op 2/3 locaties van ijzer af, en Llanoi volgens mij wel 10 ofzo.

Jochem
The Hunter

Postby The Hunter » Fri Dec 05, 2003 2:16 pm

Tja, 90% van wat in Lanoi is "gespawned" is is op zoek gegaan naar grondstoffen. Velen daarvan zijn inmiddels dood, reizen in het wilde weg rond of zijn nog onderweg. Mar als er eenmaal wat ijzer is zal het wel wat vloeiender gaan. Het "communistische" systeem daar zorgt inieder geval voor een snelle start (dat is mijn mening) maar leiding is inmiddels noodzakelijk. Verder is de ligging allesbehalve goed. De enige optie is om de handel via zee te openen, een poort naar de rest van de wereld dus.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Jos Elkink
Founder Emeritus

Postby Jos Elkink » Fri Dec 05, 2003 3:16 pm

Ja, het is wel interessant te zien hoe Llanoi zich zal ontwikkelen. Het probleem met deze verkenners lijkt te zijn dat veel onderweg blijven steken - bijvoorbeeld in Sil of op de ijzer locatie - in plaats van terug te keren naar Llanoi. Maar het kan best zijn dat in de toekomst Llanoi weer gunstiger ligt, bijvoorbeeld met meer scheepvaart of omdat er grote velden omheen liggen (ooit, ooit programmeer ik iets dat land een schaars goed wordt :) ...)
XBL

Postby XBL » Fri Dec 05, 2003 3:18 pm

Jos Elkink wrote:(ooit, ooit programmeer ik iets dat land een schaars goed wordt :) ...)
Maar dat lijkt mij meer iets voor Cantr 2.0 (waar toch het grid systeem hoogst waarschijnlijk in komt?). Dan is lijkt mij, op een geven moment de locatie vol, en moet men verplaatsen...

Jochem
XBL

Postby XBL » Mon Dec 08, 2003 6:42 pm

En alle plaatsen liggen toch aan zee in het Nederlandse gebied, of heb ik dat fout?

Jochem
Jos Elkink
Founder Emeritus

Postby Jos Elkink » Mon Dec 08, 2003 8:03 pm

Ik ga natuurlijk niet vertellen of ALLE plaatsen aan zee liggen - als je op een locatie bent, kun je het zelf zien :) ...
XBL

Postby XBL » Mon Dec 08, 2003 8:04 pm

Ik weet het van de meeste plaatsen, op 1 na... ^_^.

Jochem
Jos Elkink
Founder Emeritus

Postby Jos Elkink » Mon Dec 08, 2003 8:10 pm

Ik vergat trouwens even de context ... je hebt natuurlijk gelijk, met alle steden aan zee, Llanoi is minder aantrekkelijk ...
Wouter_Broekhuizen

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Dec 08, 2003 9:52 pm

Leiding noodzakelijk in Llanoi?? ik ben benieuwd. Ik geloof dat er binnekort weer een enigszins leidinggevend persoon rondzwerft. Moet toch eens wat vaker hier op het forum kijken zeg. Wat een berichten opeens :)
lostron

Postby lostron » Tue Dec 09, 2003 1:24 pm

komt wel goed met de leiding in Llanoi

maar zoals iedereen al zei veel eten weinig bouwstoffen

dus een boerdorpje dat zich wil ontwikkelen als ijzer komt zal het wel betre gaan
IP-Dope

Postby IP-Dope » Thu Dec 11, 2003 11:03 pm

Wirwarov groeit wel redelijk snel, alleen is het jammer dat het 'samenhorigheids' gevoel ontbreekt..Bijna iedereen werkt voor zich, en dus is ook het stadhuis nog lang niet klaar (niet eens mee begonnen) terwijl een gebouw van een bedrijf al bijna klaar is. Maar ja..
The Hunter

Postby The Hunter » Thu Dec 11, 2003 11:56 pm

Da's nix nieuws. Vergeleken met de rest van Cantr waar ik geweest ben tiert kapitalisme en egoisme welig. Gelukkig gaat het wat beter met Sil, de gevangenis is af, (nog even en er zit nog een slot op ook) maar de haven en de boot moeten ook nog even afgemaakt worden.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”