Paliwo

Forum dla graczy do pisania ogólnych próśb o pomoc. Zarówno członkowie załogi i doświadczeni gracze mogą na nim pomóc w rozwiązaniu problemów, z jakimi spotkają się gracze. Prosimy nie prowadzić pogawędek na tym forum.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Ave
Posts: 95
Joined: Mon Sep 01, 2008 7:38 pm

Paliwo

Postby Ave » Tue Jun 23, 2009 6:11 am

Nadal jestem dosyć zielony... Zakładając, że zbudowałem sobie Crossa i wmontowałem do niego silnik. Czy paliwo jest potrzebne... znaczy obowiązkowe do jazdy czy tylko działa na zasadzie żagli na statku?? (Tylko trochę przyspiesza)
User avatar
witia1
Posts: 576
Joined: Fri Dec 14, 2007 2:19 pm
Location: Jelcz-Laskowice

Postby witia1 » Tue Jun 23, 2009 8:54 am

Paliwo wcale nie jest potrzebne, ani do samej jazdy jako takiej ani by uzyskać jakieś korzyści z jego posiadania w czasie jazdy pojazdem silnikowym.
Rest In Pieces.
User avatar
Elm0
Posts: 1325
Joined: Tue Jan 31, 2006 12:17 pm

Postby Elm0 » Tue Jun 23, 2009 9:50 am

Czy czasem nie mieli wprowadzać jazdy tylko na paliwo? Swego czasu.
I don't know but I've been told,
Deirdre's got a Network Node.
Likes to press the on-off switch,
Dig that crazy Gaian witch!
User avatar
kamil1313
Posts: 456
Joined: Mon Apr 13, 2009 11:41 am

Postby kamil1313 » Tue Jun 23, 2009 1:06 pm

To właśnie najlepszy przykład dziwaczności Cantra. No chyba że...
To działa na zasadzie wynalazku, który chciałem zrobić, jak miałem chyba 7 lat. Zawsze bardzo szybko się męczyłem, jak jechałem pod górę, a przerzutki się przerzucać nie chciały ( :wink: ). Więc chciałem zrobić coś takiego, żeby na jednym i drugim końcu przełącznik, który przekręcałby ulicę tak, żeby mieć z górki. (wiem, że to głupie, ale miałem 7 lat...)
Marz
Posts: 60
Joined: Mon May 07, 2007 6:54 am

Postby Marz » Tue Jun 23, 2009 4:12 pm

Takie coś było w jednej lekturze z podstawówki. Jakaś taka czeska książka chyba x]
User avatar
Marcia
Posts: 2395
Joined: Sun Mar 19, 2006 4:46 pm