"Cantr sie sypie"

Ogólna pozapostaciowa dyskusja pomiędzy graczami Cantr II.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Luke
Posts: 410
Joined: Sun Sep 16, 2007 10:05 pm
Location: Wroclaw, Poland

"Cantr sie sypie"

Postby Luke » Thu Nov 22, 2007 9:52 pm

Witam.

Pewnie mój post będzie jak kij w mrowisko, ale w moim stanie emocjonalnym to właściwie mnie nie martwi.

Mam dość Cantra.

Gram od prawie roku. Stworzyłem galerię postaci, z których każda w założeniu miała być Kimś. Coś osiągnąć w życiu, coś stworzyć. Żyć nie tylko dla siebie (chociaż owszem, przede wszystkim), ale też dla innych. I udało się to, w dużej części.

Początkowo nie byłem zachwycony grą, wszystko działo się powoli, pierwsze postacie trafiły w nieciekawe miejsca o "kościanej" cywilizacji, gdzie życie sprowadzało się do polowania czy kopania ziemniaków. Ponadto po całych dniach panoszyły się lagi, i to cud, że wtedy nie zrezygnowałem. Jednak później stopniowo poznawałem w grze postacie, które budziły we mnie podziw dla ich graczy. Były one dowodem, że grając konsekwentnie i ciekawie, można zostać "kimś" w Cantrze, i to już w wieku 25-30 lat. Przy czym nie mam tu na myśli bycia kimś, kto tylko zabawnie "odgrywa". Owszem, to można robić nawet będąc gołym dwudziestolatkiem. Ale wybaczcie, nigdy mnie to nie pociągało.

Uwielbiam pewne zdanie Lemingi, które widuję prawie codziennie, a które oddaje także moje spojrzenie na "odgrywanie":
Rozgadany i dobrze opisywany matoł, który nie potrafi jednak wypełnić swojego życia niczym głębszym, zastępujący postacie przemyślane i wystudiowane.

Mam więc raczej na myśli bycie kimś, kto samodzielnie decyduje o swoich losach i życiu, i kto w mały choćby sposób, jednak przyczynia się do zmian w tym świecie. Do zmian na lepsze. Do jego rozwoju. Poprzez pracę, podróże, poprzez pomoc innym, poprzez udział w przedsięwzięciach mających rozmach.