I see Marol has posted... MAROL!!! Read your messages Please

Moderators: Public Relations Department, Players Department, Programming Department
alf wrote:Fran75 wrote:Hola, tengo problemas con dos cadáveres, que no se pueden mover ni usando dos personas mucho más fuertes que la media, y tampoco pueden entrar tres personas porque los camarotes son pequeños. Uno de los cadáveres está en el camarote del bergantín "Brisa fresca", que está en el puerto de Blajlokin, y el otro está en un camarote del bergantín "El Faro de Rifrokin". Gracias
Hi, I have a problem with 2 corpses in 2 different rakers. One is inside a cabin of the raker "Brisa fresca" docked in the harbor of Blajlokin. The other one inside a cabin of the raker "El faro de Rifrokin" Thanks.
alf wrote:alf wrote:Fran75 wrote:Hola, tengo problemas con dos cadáveres, que no se pueden mover ni usando dos personas mucho más fuertes que la media, y tampoco pueden entrar tres personas porque los camarotes son pequeños. Uno de los cadáveres está en el camarote del bergantín "Brisa fresca", que está en el puerto de Blajlokin, y el otro está en un camarote del bergantín "El Faro de Rifrokin". Gracias
Hi, I have a problem with 2 corpses in 2 different rakers. One is inside a cabin of the raker "Brisa fresca" docked in the harbor of Blajlokin. The other one inside a cabin of the raker "El faro de Rifrokin" Thanks.
Fran75 just told me the bodies are still there
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest