Vad tycker ni om den svenska delen?

Out-of-character diskussionsforum för Svenska spelare

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Vikke
Posts: 20
Joined: Tue Dec 23, 2003 10:34 pm
Location: Sweden

Vad tycker ni om den svenska delen?

Postby Vikke » Sat Mar 06, 2004 10:47 pm

Jag tror att det kan bli ganska kul igen, det var riktigt tråkigt under alla djurattacker.

Dessutom har ju utvecklingen kommit relativt långt i Sserperia iaf. :)
User avatar
Pirog
Posts: 2046
Joined: Wed Jul 23, 2003 8:36 am
Location: Gothenburg, Sweden

Postby Pirog » Sun Mar 07, 2004 12:29 am

Än så länge har jag inte sett så mycket av den med mina nya karaktärer, men det verkar finnas en hel del intressanta resurser.
User avatar
mrsE
Posts: 156
Joined: Sun Dec 21, 2003 10:51 pm
Location: Sweden
Contact:

Postby mrsE » Sun Mar 14, 2004 2:19 pm

Ja däremot i staden där jag är är det trist för att tre vitala karaktärer har dött och två försöker ta livet av sig. :(
User avatar
Pirog
Posts: 2046
Joined: Wed Jul 23, 2003 8:36 am
Location: Gothenburg, Sweden

Postby Pirog » Sun Mar 14, 2004 10:07 pm

Ok...det låter ju inte allt för muntert :)

Jag har en karaktär i en hyfsat stor by och en som svälter ihjäl i någon slags enorm skog som han aldrig tycks lyckas ta sig ur...
User avatar
mrsE
Posts: 156
Joined: Sun Dec 21, 2003 10:51 pm
Location: Sweden
Contact:

Postby mrsE » Mon Mar 15, 2004 12:43 am

Vad är det för stor by?
User avatar
Pirog
Posts: 2046
Joined: Wed Jul 23, 2003 8:36 am
Location: Gothenburg, Sweden

Postby Pirog » Mon Mar 15, 2004 12:54 am

Sserperia.

Byn i sig är väl inte speciellt stor, men befolkningen är ganska stor. :)
Piruett
Posts: 2
Joined: Fri Mar 19, 2004 3:30 pm

Postby Piruett » Fri Mar 19, 2004 4:28 pm

Tyvärr tycker jag den svenska delen verkar vara väldigt omogen än så länge, tycker mig se mycket CR brott i form av synkront handlande i grupper som inte kommunicerar o.s.v.
Såg att en sådan sak togs upp under CR breaches här på forumet också av signaturen Bear.

Men, det tar väl sin tid. Bästa karaktären är en lirare som kartlägger och där det inte verkar finnas någon annan. Spännande!
User avatar
Pirog
Posts: 2046
Joined: Wed Jul 23, 2003 8:36 am
Location: Gothenburg, Sweden

Postby Pirog » Sun Mar 21, 2004 3:14 am

Tänk på att alltid rapportera CR-brotten, det är enda sättet att få stopp på det...det är ju aldrig kul att tjalla på folk, men det är trist med folk som förstör sådana här spel.
Eat the invisible food, Industrialist...it's delicious!
User avatar
mrsE
Posts: 156
Joined: Sun Dec 21, 2003 10:51 pm
Location: Sweden
Contact:

Postby mrsE » Mon Mar 22, 2004 12:39 am

Ja själv är jag rätt sur på den spelare som hade sex eller sju karaktärer (jag fattade inte att det var samma spelare för isf hade jag anmäkt direkt)

När jag kom tillbaka från att ha varit borta ngra dar så hade halva byn dött typ. (han hade visst inte flyttat isär sina karaktärer så som spelledningen bett honom) Lagom roligt att ha slitit för en samhällsbyggnad i den byn :cry:
"The world is an unfair place. Some people have no standard what so ever and others have double"
User avatar
Pirog
Posts: 2046
Joined: Wed Jul 23, 2003 8:36 am
Location: Gothenburg, Sweden

Postby Pirog » Sat Apr 03, 2004 12:09 pm

Hehe, min stackars jävel som irrar runt i den enorma skogen har fortfarande inte hittat ut :)

Han har hittat en liten övergiven sandstrand där han kommer att försöka överleva på att äta tång :D
Eat the invisible food, Industrialist...it's delicious!
Piruett
Posts: 2
Joined: Fri Mar 19, 2004 3:30 pm

Postby Piruett » Thu Apr 15, 2004 3:41 pm

Suck!
794-4: d says: "SVARA GÄRNA PÅ DET JAG SKRIVIT--- REMEMBER ME AS THE LORD"

794-4: d says: "SÅ NU VAR DET BEVISAT... JAG HAR FLER GUBBAR MEN HINNER INTE SLÄPPA DE JUST NU. NI HAR VÄÄÄÄLDIGT TUR ATT JAG TRÖTTNAT ANNARS HADE DU/NI VARIT TILLINTEGJORDA PÅ EN SEKUND... OCH JAG HAR FORTFARANDE MAKTEN SÅ PASSA ER. JAG HAR ISTORT SETT SLÄPPT MER VAPEN ÄN VAD DU/NI KAN BÄRA"

794-4: d says: "TA ALLT ERA AS.. OM NI UNDRAR: SAMTLIGA KARAKTÄRER I DENNA STAD ÄR UNDER MIN KONTROLL, MEN JAG VILL INTE SPELA DET HÄR SPELET MER. HADE JAG VELAT HADE JAG KROSSAT DIG/ER SÅÅÅÅÅ FRUKTANSVÄRT ENKELT, MEN JAG SKALL INTE SPELA MER. VILL GÄRNA SE VAD NI SVARAR. JAG TÄNKER SLÄPPA ALLA SAKER PÅ MARKEN SÅ KAN NI TA DEM. NI KAN JU ALLTID FULLFÖLJA MIN PLAN AT STICKA OCH BYGGA EN STAD, MEN TRO INTE ATT NI AEGER FÖR DET GJORDE JAG.FÖR ATT BEVISA DET JAG JUST SKRIVIT SKALL JAG SLÄPPA ALLT PÅ MARKEN SÅ ATT NI SLIPPER SKJUTA. min sista önskan.... DÖDA MIG INTE. JAG VILL FÖLJA UTVECKLINGEN. OM NI DÖDAR MIG SKALL JAG SAMLA EN NY ARMÉ OCH KROSSA ER SÖNDER OCH SAMMAN. NI VINNER INGET PÅ AT DÖDA MIG EFTERSOM JAG SLÄPPER ALLT PÅ MARKEN."



794-4: a says: "TA ALLT ERA AS.. OM NI UNDRAR: SAMTLIGA KARAKTÄRER I DENNA STAD ÄR UNDER MIN KONTROLL, MEN JAG VILL INTE SPELA DET HÄR SPELET MER. HADE JAG VELAT HADE JAG KROSSAT DIG/ER SÅÅÅÅÅ FRUKTANSVÄRT ENKELT, MEN JAG SKALL INTE SPELA MER. VILL GÄRNA SE VAD NI SVARAR. JAG TÄNKER SLÄPPA ALLA SAKER PÅ MARKEN SÅ KAN NI TA DEM. NI KAN JU ALLTID FULLFÖLJA MIN PLAN AT STICKA OCH BYGGA EN STAD, MEN TRO INTE ATT NI AEGER FÖR DET GJORDE JAG.FÖR ATT BEVISA DET JAG JUST SKRIVIT SKALL JAG SLÄPPA ALLT PÅ MARKEN SÅ ATT NI SLIPPER SKJUTA. min sista önskan.... DÖDA MIG INTE. JAG VILL FÖLJA UTVECKLINGEN. OM NI DÖDAR MIG SKALL JAG SAMLA EN NY ARMÉ OCH KROSSA ER SÖNDER OCH SAMMAN. NI VINNER INGET PÅ AT DÖDA MIG EFTERSOM JAG SLÄPPER ALLT PÅ MARKEN."
User avatar
Pirog
Posts: 2046
Joined: Wed Jul 23, 2003 8:36 am
Location: Gothenburg, Sweden

Postby Pirog » Thu Apr 15, 2004 11:31 pm

Piruett>

Anmäl den personen till ledningen.
Det känns alltid trist att tjalla på folk, men sådana människor kan förstöra det här spelet helt och håller.

Om du inte vill göra det kan du skicka hans namn samt vart hans karaktärer håller hus, så anmäler jag honom...
Eat the invisible food, Industrialist...it's delicious!
User avatar
Tinkievinkie
Posts: 17
Joined: Tue Feb 08, 2005 9:56 am

...

Postby Tinkievinkie » Sun Apr 24, 2005 9:55 am

Jag tycker att de flesta är trevligare i svenska delen. men aktiviteten är ju förstås lägre...

Förresten; på typ sommarlovet kommer jag ju vara bota länge, och kanske inte kunna vara inne. Vad gör jag då???
Jag som tycker att jag börjar komma långt nu, man vill ju inte gärna drabbas av sömnsjukan. :(
Frejan
Posts: 82
Joined: Fri Nov 26, 2004 10:07 pm
Location: Sweden

Postby Frejan » Sun Apr 24, 2005 1:43 pm

Det är bara att säga att du ska sova länge och att du behöver hjälp med att bli matad. :wink:
User avatar
Tinkievinkie
Posts: 17
Joined: Tue Feb 08, 2005 9:56 am

Postby Tinkievinkie » Tue Apr 26, 2005 1:33 pm

Frejan wrote:Det är bara att säga att du ska sova länge och att du behöver hjälp med att bli matad. :wink:


:P
Men det blir ju typ jobbigt. :(
Jag vill ju inte sluta med Cantr, jag är med i en grupp som kommit ganska långt. Skulle vara trist att sluta då. men om alla mina karaktärer måste sova hela sommarlovet vet jag inte hur jag ska klara mig. :?

Return to “Svenska spelare (Swedish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest