Wie zijn er nog over?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sun Apr 18, 2004 3:00 pm

Nee hoor, hosehausen doet geen vlieg kwaad. Hoogstens wat konijnen en duiven. En tja wie is er nu bang???? :twisted:
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Sun Apr 18, 2004 4:11 pm

Wouter_Broekhuizen wrote:Nee hoor, hosehausen doet geen vlieg kwaad. Hoogstens wat konijnen en duiven. En tja wie is er nu bang???? :twisted:


Maar hij heeft Smit al eerder aangevallen :lol: de preciese reden waarom heb ik nooit begrepen....

Het gevecht van de eeuw:

Smit vs Hosehausen

800-1: Smit says: Mr Hosehausen, glad that you could join us. We missed you.

800-1: Hosehausen says: It ends tonight.

....veel vliegende pijlen en schrammen op schilden...

800-5: Smit says: Why, Mr. Hosehausen? Why do you do it? Why get up? Why keep fighting? Do you believe you're fighting for something? For more than your survival? Can you tell me what it is? Do you even know? Is it freedom? Or truth? Perhaps peace?
Yes? No? Could it be for love? Illusions, Mr. Hosehausen. Vagaries of perception.
The temporary abstracts of a feeble human intellect trying desperately to justify an existence that is without meaning or purpose. And all of them as artificial as Cantr itself; although only a human mind could invent something as insipid as love. You must be able to see it,
Mr. Hosehausen. You must know it by now. You can't win. It's pointless to keep fighting. Why, Mr. Hosehausen? Why? Why do you persist?

800-6: Hosehausen says: Because I choose to.

801-1: You see Hosehausen kill Smit using a bare fist
Last edited by .::. MysticGötén .::. on Sun Apr 18, 2004 4:18 pm, edited 1 time in total.
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark
The past is gray
Why even bother
... it all fades away
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sun Apr 18, 2004 4:17 pm

Oke iemand had tijd over :D
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Sun Apr 18, 2004 4:19 pm

ja, mn cantr minuten zijn bijna op :cry:
ikke verveelde me :twisted:
d8... laatk jullie lastigvalle... :roll:
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 19, 2004 9:37 am

Zozo... Hosehausen vs Smit. Ik zou hopen dat Smit zou winnen. die Hosehausen vertrouw ik namelijk voor geen meter en ik ben benieuwd wat Smit gaat doen. Dattie nog leeft (Blijkbaar) vindt ik al een wonder. Lijkt me interresant om te zien wat er in de toekomst gaat gebeuren, zijn verleden in acht nemende. Buiten dat kent iedereen hem wil (Wou?) iedereen hem dood zien.

Opties:

*Hosehausen vermoord Smit.
*Smit vermoord Hosehausen en bereidt in het geniep de val van Sil voor.
*Hosehausen en Smit doen elkaar niets, Smit verlaat het NL gebied om later met een leger terug te komen en SWN te claimen.
*Smit verlaat het NL gebied en er wordt nooit meer iets van hem vernomen.
Smit reist naar Sil om aldaar dorpshoofd te worden en claimt SWN in naam van Sil (Deed hij dat al niet, met dat gedoe met Silvio?), en sticht en passant het Silse rijk en lijft alle omliggende gebieden in.
*Smit wordt gedood door een horde hondsdolle konijnen.

We zien het wel. Heb binnenkort weer een char in SWN. 2 chars moesten helaas voortijdig terugkeren vanwege agressieve dieren.
Ik kan niet w88 om eindelijk een goeie "showdown" te zien. :twisted:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Mon Apr 19, 2004 9:50 am

Gelukkig hebben beiden nog geen stalen wapens, en Smit zal toch nooit een staalfabriek van de bodem krijgen...
Hosehausen had toch wel staal? Had ie toch een targe mee gemaakt?

Een targe valt trouwens echt tegen. Je verw8 dat ie heel goed werkt aangezien er STAAL voor nodig is... maar niets is minder waar. Een ijzeren schild is gewoon het beste.... alleen willen die soms niet werken, zo werkt mijn ijzeren schild opeens niet meer... zelfs al herten mee aanvallen verlies ik schade :shock: gelukkig kank schuile in een gebouw :roll:
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 19, 2004 10:05 am

Nou, Geef iemand genoeg tijd en hij kan gewoon de faciliteiten voor staal van de grond krijgen. De grondstoffen zijn geen probleem in het NL gebied, ware het niet voor de laatste toevoeging in het smeltproces. Zo had de Boer allang staal kunnen hebben als ie maar niet besloten had een kleine smelter te bouwen IPV een normale, denkende dat een kleine smelter gewoon een kleinere versie van de staalsmelter. Bleek er nog geen toepassing voor te zijn en besloten de heren programmeurs de kleine smelter als ijzersmelter in te stellen. Daarna was het al te laat en was de ieuwe toevoeging in het hele staalproces al geimplementeerd. Jammer voor Sil. Maar goed, in Flika Woods E kunnen ze binnenkort weer doorgaan met smelten. Zouden ze daar willen konden ze zonder problemen Sil inlijven. :twisted:

Sil is helaas stil blijven staan na alle problemen. De smid dood, Sally ontvoerd, de sleutels tot de voorraden met haar verdwenen. Nog mazzel dat op dat moment niemand in de bak zat. :lol:
Wat is dat toch met Sil? :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 19, 2004 1:57 pm

Das gewoon zoals sil is ^_^. Ik vind het altijd wel bruut, en wacht dan ook met smart tot de volgende oproer!

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Apr 19, 2004 2:46 pm

Ik heb nu echt een bruut plan om de wereld van Cantr over te nemen...kijk maar uit iedereen :lol:
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Apr 19, 2004 5:16 pm

Zo, met wie dan? Andrade?? De rest van de karakters die in je sig staat ken ik namelijk niet.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Apr 19, 2004 6:28 pm

Nee joh, degene die dat gaat flikken staat ook niet in me sig :lol:

Andrade gaat alleen vol voor de verkiezingen in Sil en "Sil in het beste belang dienen" mocht ie worden gekozen :P
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 19, 2004 7:07 pm

"Sil in het beste belang dienen".

Zorreg dat je't waarmaakt. Abders krijg je mot met de hele Silse bevolking. :twisted:

Maarrehhh. Ik denk dat ook dat onder de 4 dagen regel valt. :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sat Apr 24, 2004 9:13 pm

De nieuwe grote gezichten:

Husja (ofzoiets) die heeft immers al een fiets. Tis maar goed dat Hosehausen dat niet ziet anders werd hij stinkend jaloers.

Ten Kinstra, vind ik het goed doen als dorpshoofd in een gebied zonder voedsel. Zeker met de rijstdeal van de Boer
Trugduwe, met zijn staalbedrijf

Ehm verder zou ik het niet weten. Tis een beetje rustig momenteel. En natuurlijk jammer dat Stef Smit gevlucht is :evil:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Apr 25, 2004 12:03 pm

Husnja Frusnja ja. En hij had zout. *zucht*
En ja, FWE doet het aardig goed. Maar wanneer zout ook in Sil zijn intrede doet zou FWE een groot deel van zijn bestaan kwijt zijn. Alleen de kolen en hout deals met de Boer rechtvaardigen FWE's bestaan dan nog, later misschien weer een beetje ijzer.

Vindt ik eigenlijk wel mooi, de deal tussen FWE en Sil. Een vaste handelsroute, fantastisch. Als zich dat over het hele nederlandse gebied verspreidt heeft gaat het een zonnige toekomst tegemoet.

Hoe dan ook, ook al als Stef Smit dood is of gaat, hij was wel een van de kenmerkende figuren. Bijna synoniem voor het kwaad volgens velen. Zijn naam blijft voortbestaan in verhaaltjes om kleine kinderen mee bang te maken. :twisted:

Toch is de NL geschiedenis nog te kort geweest om echt grote algemeen bekende (IG) namen voort te brengen.

Mijn top 3:

Sally.
Smit.
En nu Kinstra denk ik. Frusnja komt pas kijken en is alleen in FWE bekend.

Van Leeuwen enzo waren er gewoon te kort bij om beroemd of berucht te worden. KLandermans te stil en te vaak weg, Hmmm. Wegman op nr 3 mischien, maar te weinig invloed denk ik.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Sun Apr 25, 2004 12:07 pm

Zowel Kinstra als Frusnja ken ik niet. En Sally + Smit beroemd? Niet bepaald... ik denk dat het voor iedereen anders is wie hij of zo beroemd/berucht vind. Uiteraard, Smit was een lastig mannetje, maar daarna was-ie stil (niets over em gehoort), dus ik vind hem niet zo bijzonder.

En Sally? Mwah, ik weet het niet. Gewoon 'iemand', niet heel bijzonder ofzo.

Jochem

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest