hoe gaat het met Gerda de Vries?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

supercop
Posts: 50
Joined: Sat Jul 05, 2008 11:37 am
Location: Netherlands

hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby supercop » Sat Jul 05, 2008 11:46 am

toen ik vroeger cantr speelde, kende ik de leider van het dorp Nederheuvel. Dit was Gerda de Vries. Ik maak weer nieuw account aan, maar weet iemand hoe het met haar gaat? of dat ze nog leeft. Toen ik haar kende, was ze 42 ofzo. alvast bedankt.
Proeme
Posts: 80
Joined: Tue Apr 17, 2007 10:44 pm

Postby Proeme » Mon Jul 07, 2008 10:31 pm

Gerda leeft nog voor zover ik weet

meer ga ik niet vertellen, ik weet niet of de persoon die Gerda speelt dat leuk vind.
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Postby *Wiro » Sun Apr 26, 2009 2:08 pm

RIP Gerda de Vries, vermoordt door een Spaanse vrouw genaamd Carla. Of tenminste, daar lijkt het op. Nogal ingewikkeld verhaal.

Nora ging een korte reis maken door de dorpen ten oosten van Nederheuvel.
In Kishnakotis Fields South (waar ze een tijdje terug alle sleutels (40 stuks ofzo) van te pakken heeft gekregen) kwam ze Tabli tegen, een vriendin van haar, maar ook Sally. Alleen was Sally dood. Vermoordt door Carla, een Spaanse vrouw die Nora vermoordt heeft met de rest. Terug in Nederheuvel kon Nora zo de voorraadkamer in lopen. Toen herinnerde ze zich dat de motor die ze aan Gerda had gegeven nog in Kisha Fields South stond en Carla ook daar de sleutels van had. Met andere woorden, Carla had de sleutels van Gerda. Tenzij Gerda die sleutels heeft opgegeven en weggerend is (lijkt me niet, met motor had ze het makkelijk gehaald), is ze dus vermoordt.

En nu is half Nederheuvel dood. Boreas, Daan, Gerda, Willem, Valkyrie, Erwin... en onlangs ook Paul. Maar dat weet niemand XD Nora had het niet zo op hem ("Kan je mij leren zoenen?" "Ja, doe je ogen maar dicht." "*sluit ogen*" "*slaat Paul in z'n gezicht*" :3 mooie tijd) en lette dus ook niet op het feit dat hij stilletjes in zijn karretje dood aan het gaan was. Maar hij was na de veranderingen die Nora had doorgevoerd ook geen officieel burger meer. Ach ja.

En nu ligt er een compleet nieuwe toekomst voor Nederheuvel aan de drempel. :3 Maar daar zeg ik lekker niks over :D Oh en we moeten echt weer wat nieuwe spelers erbij krijgen. ._.
Read about my characters by following this link.
Nezi
Posts: 39
Joined: Thu Feb 07, 2008 1:43 pm

Postby Nezi » Sun Apr 26, 2009 7:02 pm

zeg maar niet meer. Mijn char die daar in de buurt zit volgt de omstandigheden niet zo goed.. :lol:
Proeme
Posts: 80
Joined: Tue Apr 17, 2007 10:44 pm

Re:

Postby Proeme » Tue Aug 14, 2012 11:03 am

*Wiro wrote:En nu ligt er een compleet nieuwe toekomst voor Nederheuvel aan de drempel.

Ik ben heel lang uit het spel geweest en probeer het nu weer. Ik heb een character in Heuveldorp. Is dat de nieuwe naam voor Nederheuvel?
Mijn character zal dat niet te weten komen (tenzij het in het spel gebeurt door een ander character), maar aangezien ik jaren terug een character in Nederheuvel had toen dat dorp net begon te bestaan, ben ik wel benieuwd hoe het verder is gegaan met dat dorp.
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby Tiamo » Tue Aug 14, 2012 11:40 am

Nee, het zijn twee heel verschillende dorpen, op verschillende eilanden.
I think ...
Proeme
Posts: 80
Joined: Tue Apr 17, 2007 10:44 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby Proeme » Tue Aug 14, 2012 11:44 am

ah, dan ben ik nu wel nieuwsgierig hoe het met Nederheuvel gaat.


en ik ben benieuwd wat Nederheuvel-notities in Heuveldorp doen. Maar dat is iets om binnen het spel uit te zoeken :P
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby CAZZEBAZ! » Mon Aug 20, 2012 10:23 am

Bestaat Nederheuvel nog dan? Heb daar geen karakter meer sinds heel lang geleden.
User avatar
Henkie
Posts: 1689
Joined: Sun Oct 09, 2011 7:36 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby Henkie » Mon Aug 20, 2012 1:27 pm

Voor zover ik weet is Nederheuvel overleden... lang geleden had ik mijn char Jonathan Creedy daar als mede leider en partner van Nora. Blijkbaar is ze 'vergeten' mijn char te voeden toen :)
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby CAZZEBAZ! » Fri Aug 24, 2012 2:45 pm

Ik heb ook geen idee hoe het verder met Nederheuvel is afgelopen... ik heb nog weleens gehoord dat er een hele meute naar een ander eiland zijn vertrokken samen met een groep Duitsers in verband met de Spanjaarden ofzo. Ik geloof dat daar uiteindelijk ook alle Nederlanders weer zijn vertrokken of zijn doodgegaan.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby lulkoek » Mon Aug 27, 2012 9:03 am

Wat ik weet is dat ze met een hele hoop vertrokken zijn. Mijn karakter dat daar toen achtergebleven is, is later gedood door de Spanjaarden, omdat Nora tegen hun schenen gestampt had.
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby *Wiro » Sat Nov 17, 2012 4:34 pm

Nederheuvel was leuk. Na een tijdje had Nora (samen met Jonathan) geloof ik heel Nederheuvel en nog een ander dorp (weet niet hoeveel de rest van Nederheuvel daarvan in de gaten had) in handen. Er was een hoop mis met de Spanjaarden geloof ik die vanalles geflikt hadden en daarom is het hele dorp toen verhuist naar een land ver weg dat op een oude kaart stond.

Wat is daar nog van gekomen? Zijn ze veilig aangekomen? Ik herinner me dat er op de boot (toen ik net inactief werd) iemand een been verloor. :lol: Ik denk dat Nora gestorven is kort nadat de boot aangekomen was. Jammer.
Read about my characters by following this link.
User avatar
Henkie
Posts: 1689
Joined: Sun Oct 09, 2011 7:36 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby Henkie » Sun Nov 18, 2012 12:20 pm

Er was altijd een hoop mis met de spanjaarden :evil:
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby CAZZEBAZ! » Thu Apr 25, 2013 10:00 am

Ja, Persufius was zijn been verloren. Uiteindelijk zijn Lia Ruberts en Persufius na de dood van Nora als enige 2 Nederlanders weer teruggegaan naar het oude eiland. Ze zijn zelfs nog teruggekeerd in Nederheuvel maar daar waren enkel nog wat Duitse karakters die ze niet kenden. Huize Traas stond nog in ieder geval. Zowel Persufius als Lia zijn dood nu geloof ik.
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: hoe gaat het met Gerda de Vries?

Postby CAZZEBAZ! » Fri May 02, 2014 3:04 pm

Kan iemand mij vertellen hoe het er nu in Heuveldorp aan toe gaat?
Ik ben een hele tijd geleden gestopt met Cantr en we hadden het goed voor elkaar in Heuveldorp, echter er gebeurde niet zoveel meer dus ik ben benieuwd of er nu nog wat activiteit is.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest