Leven jullie nog?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Leven jullie nog?

Postby .::. MysticGötén .::. » Mon Feb 09, 2004 3:57 pm

Sjonge het is echt mega rustig de laatste tijd in de ned gebieden. Of lijkt dit maar zo?

Ik heb 3 mensen op zee dus msschien lijkt t dan rustiger voor mij... maar toch, er wordt bijna nix meer gezegt.

Half Sil ligt in coma, Mevrouw Skimp (of mot k orion zeggen) is ook al zo stil...

Alleen in llanoi lijken ze wakker te zijn, jammer dat het zo'n stomme stad is waar ik mn tijd nie aan wil verdoen :( maar tot nu toe is t daar wel t levendigst.

KOM OP MENSEN!! wakker worden! ...I'm getting bored, and I tell you.. that is not a pretty side of me!
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark
The past is gray
Why even bother
... it all fades away
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Feb 09, 2004 5:42 pm

Waarom is Llanoi nou weer een stomme stad? Ik vind Sil duizend maal erger dan Llanoi. Ik leef trouwens nog, maar zit een beetje alleen te zijn in mijn mooie huis. Maar je mag best op de koffie komen hoor :lol: Verder is bij mij ook iedereen op reis. Kwam net trouwens iemand tegen die engels praat in het nederlandse gebied.

Enne is orion niet aan het varen nu? (Dat was toch Orion of ben ik met iemand anders in de war?)
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Mon Feb 09, 2004 6:24 pm

OWh, dat kan want Orion was zeeman had ik meegekregen... jammer ijn chars waren nogal leuk en levendig.
En waarom ik llanoi haat weet ik niet precies, ik heb het gewoon nooit gemogen. Ik heb wel al genoeg steen voor mijn huis daar maar ik heb geen intresse om het daadwerkelijk te bouwen. llanoi is iets te gemeenschappelijk... iedereen is te aardig... ahhh om de kriebels van te krijgen!
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Mon Feb 09, 2004 6:43 pm

Ik ben er ook nog.
En Sil is wel een ruige stad. Llanoi ben ik no nooit geweest volges mij, ach ja, of meteen weggegaan kan ook.
Meneer de koffie leuter, zit je koffie te drinken in je huis in Sil? OF heb ik de verkeerde char voor me?
Ik vind t ook wel iets te rustig de laatste tijd. Vandaar dat ik een boot zit te maken. En wat betreft die engelse gast, daar zijn er wel meer van. Er waren laatst ook 2 in Wirwarov. Een engelse vriend van mijn komt binnekort naar Sil, we hebben wel even alle regels gevolgd (hij werd in delzefde stad als ik woonde gespawned.) en om ze i.g mogelijkt te blijven heb ik hem ook ig gevraagd om mee te komen en mee te varen p mn boot, op een ig manier en in char. Totally ig dus 8) Ik vind t ook nogal irri hoe sommige mensen te duidelijk late merken dat ze een cr overtreden . Zo heb ik o.a het vermoeden dat meneer Wegman in Wirwarov ook dezelfde persoon is als de char die hem overal mee helpt. ookal betaald hij hem wel, ik heb gewoon het gevoel dat ze allebei dezelfde persoon zijn.
Maar nu loop ik gewoon te zwammen. En ik zal dat stukje zeker moete delete van Jos **kijkt sielig naar jos** maar k hei teveel vrije tijd en daardoor zwam ik teveel. Maar is t trouwens een cr breach als je je eigen char voor je laat werken en hem daarvoor betaald? Persoonlijk vind ik dat wel, omdat anders die persoon niet voor je zou werken. Aangezien het loon dat iedereen betaald lager is dan je dagelijks bij elkaar kunt verzamelen. Zo zou meneer Wegman, die werknemenr van hem dus 750 gram rijst per dag moeten geven. Lijkt me sterk aangezien die persoon al weken voor hem werkt maar jah. Nu zwam ik weer Lekker lang zwammen. Hmmz mn bericht wordt wel erg lang.. zwam zwam zwam :lol:

Even kort samengevat: Ik leef nog, en ik vind iedereen ook erg stil. Jammer dat mevrouw Skimp weg is op zee. :roll: Volgende keer mot Orion een laptop meenemen en op zee cantr spelen! Zonder hem is Sil nogal erg rustig. Trouwens de laatste tijd veel criminelen in Sil. Niet erg prettig, of veilig.
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
Sico van der Meer
Posts: 151
Joined: Tue Jul 15, 2003 3:30 pm
Location: Delft, the Netherlands

Postby Sico van der Meer » Mon Feb 09, 2004 9:51 pm

Wegman is wel erg gehaat in de Nederlandse gebieden! Nu weer een beschuldiging van CR overtreding... Wel mooi eigenlijk, dat een karakter zo'n reputatie kan opbouwen, lijkt wel het echte leven. Maar in dit geval: helaas, ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat de heer Van der Veken, zijn werknemer, van een totaal andere speler is en uitstekend betaald krijgt. Om het volgende gerucht voor te zijn: nee, de beide spelers kennen elkaar ook absoluut niet...
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Feb 09, 2004 11:06 pm

Ik had een karakter die Wegman aardig vond hoor. Helaas is die nu dood :cry:

Daarom is het ook wel rustig in Sil denk ik. Zeker de helft van de mensen die actief bezig was in Sil zijn in de bossen omgekomen aan die bug. Denk aan Friklet, Winterberg en nog een zooi andere.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Feb 10, 2004 7:39 am

Wat hebben we nu in Sil nog over aan echt actieve mensen??

Sally Skimp (nu even niet) , Herr Hosenhausen, Vicki de Viking en Reuringma dat zijn de meest aanwezige mensen in Sil. Daarnaast heb je ook nog wel Omg, Maxwell, Blue-thunder en die nieuwe mevrouw Demix.

Al met al is Sil niet meer wat het was. En ik vond het vroeger altijd zo leuk :(
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Tue Feb 10, 2004 5:12 pm

Sil was de laatste tijd wel ERRUG rustig. Ik heb er nu ook geen chars meer zitten. De meeste die in Sil waren zitten nu op zee. 't Werd er t esaai en dus benk 'em maar meteen gepeert

En wat betreft Wegman... ik ben zeker de enigste die hem wel aardig vind. En over die cr-breach, het is idd waar dat die man hem helpt en daar "naar onze mening" slecht betaald voor krijgt. Maar dat is onze mening voor hetzelfde geld vind die man die voor hem werkt, dat hij wel genoeg betaald krijgt. Dat lijkt me sterk, maar je ziet t vaker... 1 woord.. Llanoi. ( persoonlijk denk ik dat degene die hem helpt een noob is, aangezien hij in het begin de weg naar het nieuwe eiland Queriorc vroeg, en zei dat een vriend hem had gevraagt daar naar toe te gaan... hij had geen benul van het in-game principe hahaha dus ik denk niet dat hij en wegman dezelfde zijn)

Nu moet ik zeggen, het lijkt wel alsof Llanoi de enigste plek is waar meer dan 5 mensen actief zijn. Laatst een dief.... de hele stad achter em aan haha. Die had dus niet veel kans om (levend) weg te komen :lol:

Hoe zit t eigelijk met Flikadorov? Daar zal het nu wel helemaal stil zijn :shock: of is er nog iemand terug gekeert? Best wel geinig. Ik vraag me alleen af, had niemand in Flikadorov een wapen? Ik zou hem meteen met mn sabre in elkaar gemept hebben :twisted: Hopelijk kom ik ze tegen... kank meteen die wapens testen. Maar ja de weg naar Flikadorov is lang..
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Feb 10, 2004 8:39 pm

Ik mag Wegman ook wel, hij had teminste beetje economisch inzicht in de tijden van het oude Sil...en hij stond (al zei hij later van niet) aan de kant van Ellison.

In Flika is iedereen vermoord, Wouter Bosman is nu weer op weg terug...ff wat uien gegeten! :D pd is nog steeds bezig met deze 'mogelijke' crb in Flika
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Wed Feb 11, 2004 12:09 pm

:cry: gesellie... cantr ligt dr weer uit :cry:
waarom?? waarom vandaag?? Waarom niet gisteren toen ik school had en nu heb ik een dag vrij en dan doet cantr t niet :evil:
het is een complot... een complot tegen mij :shock:

:roll: ik wil cantr spelen, maar ik kan me niet eens inloggen. Zal wel weer een fout zijn met de tabellen, zoals laatst.

maar,
Over een tijdje wordt het leven van mn chars nog saaier... ik ben bezig met mn 4e boot... nog 11 chars over, hopelijk krijgen zij niet de drang om te varen... of hopelijk komen mn chars op zee aan in dichtbevolkte steden. Lekker ruilhandel :D en lekker vers voedsel voor mn chars. M'n rijst begint een beeetje te rotten.
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Wed Feb 11, 2004 2:46 pm

Het leven is niet eerlijk! Hij heeft al 4 boten en ik heb nog niet eens staal :cry: Misschien doe ik toch iets fout :?
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Wed Feb 11, 2004 9:28 pm

:cry: rustig maar wouter... ik heb er nog maar 3... de 4e zit ik nu te bouwen.
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Feb 12, 2004 3:34 pm

Maar als je ook wilt reizen moet je misschien aan iemand met een boot vragen of je mee mag :roll: .
Ik denk niet echt dat veel mensen daar bezwaar tegen hebben aangezien het op zee heel eenzaam kan zijn als je alleen bent.
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Thu Feb 12, 2004 8:58 pm

Het zou ruig zijn als er vliegtuigen of heli's waren 8)
Maar ja, niemand heeft nog een fiets dus een vliegtuig zou bij ons toch nog wel 10 jaar duren.
En zijn er ookal boot-ongelukken geimplimenteerd? Dat er een kans van 0,0001% is dat je schip in elkaar valt :lol: of crasht tegen een rots ofzo lijkt me wel lache (behalve voor de mensen op dat schip :( )
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Fri Feb 13, 2004 1:17 pm

:shock:
uhhm... nou nee liever geen kans op ongelukken op zee. Met 4 schepen wordt die kans wel erg groot :shock:
En voor vliegtuigen zou je ook wel HEEL veel benzine moeten gebruiken. Maar auto's en vliegtuigen ver**** cantr vind ik.
In engelse steden hebben ze auto's en snelwegen, en hier zitte we met een paar bootjes, nog geeneens fietsen(ben druk bezig met rubber graven dus binnekort komen er fietsen!!) en nog allemaal paden. Dit geeft je nogal een minderwaardigheids complex.
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest