(Forum gaan Nederlands) Forum Goes Dutch

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Thu Nov 10, 2005 2:08 pm

Sinny... :D
Jammer voor je dat er al mensen zijn, maar goed... wie zou die gene nou zijn die die spullen gaf? :wink:
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Fri Nov 11, 2005 1:16 am

Heh... op de een of andere manier dacht ik al zoiets, vlak nadat ik dat gepost had.
Zit nu weer te wachten op de reset, zodat ik die kaart van me kan bijwerken... ben er intussen uit dat die kaart nogal verward in mekaar zat, nadat ummmm hoe heet ze ook weer, de wegen aanwees.
(En dan ook nog eens het feit dat ik ergens een afslag heb genomen terwijl ik dacht een andere te hebben genomen... nou ja, ik zie wel waar het allemaal heengaat heh...)

* Edit:
En zo jammer is het nou ook weer niet, mocht ik eens verder trekken en ik kom een lege plek tegen, dan hoef ik ten minste niet helemaal terug naar die andere plaatsen om eventueel handel te drijven.
Arseface
Posts: 37
Joined: Fri Jan 21, 2005 1:37 pm

Postby Arseface » Fri Nov 11, 2005 6:05 pm

Een reset? Wanneer?
1230-4: You kill an ant using a steel battle axe.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sat Nov 12, 2005 11:21 am

Reset? :shock: gaat tog niet gebeuren?

Zou vet zijn om weer opnieuw alles op te bouwen, een stad als Sil, grondstoffen zoeken. Maar zou zonde zijn van de rijke geschiedenis :lol:
User avatar
Wolf
Posts: 381
Joined: Wed Oct 12, 2005 4:25 pm

Postby Wolf » Sun Nov 20, 2005 3:51 am

Ik had het over de dagelijkse reset, wanneer de minuten weer aangevuld worden :lol:

Ik was een kaart aan het bijwerken, maar toen ik daarmee klaar was en de kaart wou opslaan, waren m'n minuten op.
Vandaar, dat ik het over een reset had.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest