kunnen nieuwe spelers aub de regels lezen?
Moderators: Public Relations Department, Players Department
-
kunnen nieuwe spelers aub de regels lezen?
normaal gesproken doe ik niet zo moeilijk als er een keertje OOC-info wordt gebruikt door een karakter. Na 2 of 3 keer, vertel ik hem of haar netjes in een OOC bericht dat dat niet de bedoeling is. En over het algemeen is het dan weer goed.
Maar de laatste dagen krijg ik alleen maar reacties dat ik een zeur ben, en dat ik me niet aan moet stellen.
Vandaar deze oproep: wil iedereen aub gewoon de regels lezen en zich er aan houden? Anders bederf je het spelplezier voor iedereen.
bedankt!
Maar de laatste dagen krijg ik alleen maar reacties dat ik een zeur ben, en dat ik me niet aan moet stellen.
Vandaar deze oproep: wil iedereen aub gewoon de regels lezen en zich er aan houden? Anders bederf je het spelplezier voor iedereen.
bedankt!
-
Mee eens, een keertje in de zoveel dagen iemand op de regels wijzen is niet zo erg, maar de laatste tijd doe ik bijna niks anders meer! Ik heb niks tegen nieuwe spelers, ik juich het juist toe dat er nieuwe spelers bijkomen, maar ik heb er weinig trek in om zo'n beetje al mijn speeltijd aan uitleggen op te zien gaan.
Maar gelukkig zijn er ook nieuwe spelers die de tips meteen toepassen en leuk aan het spelen zijn.

Maar gelukkig zijn er ook nieuwe spelers die de tips meteen toepassen en leuk aan het spelen zijn.

-
-
sowieso vind ik het logisch dat je de regels leest voor je ergens aan begint. Anders snap je toch niet wat je gaat doen?
maar ik wijs er altijd eerst ook heel normaal op. Vaak wordt dat dan ook gewoon geaccepteert, leest men de regels, en speelt normaal.
Maar de laatste dagen lijkt het net alsof iedereen dag weigert, en gewoon door zit te klieren en doorgaat met regels overtreden...
vooral in Nederheuvel en Sil ergeren mijn karakters zich kapot.
maar ik wijs er altijd eerst ook heel normaal op. Vaak wordt dat dan ook gewoon geaccepteert, leest men de regels, en speelt normaal.
Maar de laatste dagen lijkt het net alsof iedereen dag weigert, en gewoon door zit te klieren en doorgaat met regels overtreden...
vooral in Nederheuvel en Sil ergeren mijn karakters zich kapot.
-
Hehe Proeme, Nederheuvel en Sil staan roodgloeiend.
Het lijkt wel of er een newspawn golf binnenkomt.
En ik krijg een heel sterk vermoeden wie jouw char in Sil is, maar ik zeg maar niet teveel...
*lacht*
EDIT: Oh mijn god, Nederheuvel is gek geworden....
Het lijkt wel of er een newspawn golf binnenkomt.
En ik krijg een heel sterk vermoeden wie jouw char in Sil is, maar ik zeg maar niet teveel...
*lacht*
EDIT: Oh mijn god, Nederheuvel is gek geworden....
-----------
Official Cantr Translator
-----------
Official Cantr Translator
-----------
-
-
-
-
-
-
-