Wie zijn er nog over?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 5:50 pm

Tja, ik mag (mits juiste pakket gekozen), al m'n talen op NL en engels na uit m'n pakket kicken.

Das dus frans en duits. Wat ik dan ook gedaan heb (ben het dit jaar aan het afronden).

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 5:54 pm

XBL wrote:Mja, ik vind duits een kut taal (velen met mij), en vertel mij maar, waar ik het, met de richting waar ik op wil (economische kant), er mee kan?

Jochem


LOLOLOLOLOL!!!! :lol:

Economisch. Ummm. Duitsland nog steeds de grootste handelspartner van NL, wat d8 je daarvan? Naast London is Frankfurt het Financiele Centrum van Europa. De Duitsers die als grootste land van Europa (qua inwoners) bijna de EU dicteren? Duitsland, dat als het weg zou vallen Nederland failliet gaat?
Onze buren... Altijd handig om de taal te spreken.

Enne, kut taal, ok. Maar waar baseer je dat "kutvolk" op? Van die keer dat je als 10 jarig jochie door je ouders mee werdt gesleept naar het Zwarte Woud voor een 10-daagse krampeervakantie? :lol:

Toegeveven. Duitsers van boven de 45-50 moet je niet hebben. Alles wat daaronder zit is waarschijnlijk heel anders dan jij denkt.
Ik denk dat na 8 jaar in Duitsland gewoond te hebben wel enig recht van spreken te hebben.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 5:55 pm

XBL wrote:Mja, ik vind duits een kut taal (velen met mij), en vertel mij maar, waar ik het, met de richting waar ik op wil (economische kant), er mee kan?

Jochem


LOLOLOLOLOL!!!! :lol:

Economisch. Ummm. Duitsland nog steeds de grootste handelspartner van NL, wat d8 je daarvan? Naast London is Frankfurt het Financiele Centrum van Europa. De Duitsers die als grootste land van Europa (qua inwoners) bijna de EU dicteren? Duitsland, dat als het weg zou vallen Nederland failliet gaat?
Onze buren... Altijd handig om de taal te spreken.

Enne, kut taal, ok. Maar waar baseer je dat "kutvolk" op? Van die keer dat je als 10 jarig jochie door je ouders mee werdt gesleept naar het Zwarte Woud voor een 10-daagse krampeervakantie? :lol:

Toegeveven. Duitsers van boven de 45-50 moet je niet hebben. Alles wat daaronder zit is waarschijnlijk heel anders dan jij denkt.
Ik denk dat na 8 jaar in Duitsland gewoond te hebben wel enig recht van spreken te heb.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 5:58 pm

Ik bedoelde meer accountancy, met cijfertjes pielen. Belastingdienst wordt mijn vriend :p.

Maar goed, ik basseer 'kutvolk' op dat ik gek van hun taal wordt, en hun iritante kuilen in het strand. Verder ken ik ze niet, en wil ik ze niet kennen.

Oja, ze hebben in beide wereld oorlogen een grote rol gespeelt (negatief), dus zijn ze klootzakken. Ja, ook de nieuwe generaties, die zijn immers kinderen van de fouten.

Jochem
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Apr 26, 2004 6:02 pm

Ik haalde altijd 2en voor duits op school! :x
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 6:17 pm

Ik ben anders nooit in een schutterputje gestapt, maar dat kan liggen aan het feit dat ik nooit naar het strand ga.

Feit is ooko dat de duitsers niet de grote boosdoeners in WW1 waren. Alle deelnemers aan die oorlog hadden evenveel schuld. Maar aangezien de geschiedenis door de overwinnaars geschreven wordt...

Maar je wilt dus zeggen dat het een kutvolk is alleen om die kuilen?
Oh, nee. Je hebt de laatste oorlog meegemaakt en hebt hevig geleden natuurlijk.

Ja, ook de nieuwe generaties, die zijn immers kinderen van de fouten.

Dit vindt ik nou domheid en arrogantie van de bovenste plank. :evil: Jij bent erger dan de Duitsers die je zo haat.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 6:21 pm

The Hunter wrote:Oh, nee. Je hebt de laatste oorlog meegemaakt en hebt hevig geleden natuurlijk.
Nee, maar m'n grootouders wel.
Ja, ook de nieuwe generaties, die zijn immers kinderen van de fouten.

Dit vindt ik nou domheid en arrogantie van de bovenste plank. :evil: Jij bent erger dan de Duitsers die je zo haat.
Waarom? Waarom is dat arrogant en dom?

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 6:42 pm

Laat maar. Als je dat al niet begrijpt. :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Apr 26, 2004 9:36 pm

Heb je geen geschiedenis gehad Jochem? Onze voorouders waren nu ook niet bepaald lief...
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Apr 27, 2004 2:55 pm

:D Moffen, altijd een leuk onderwerp :twisted:

Ik mag moffen niet omdat: ze niet zo lief waren in de oorlog, ze je altijd naaien met voetbal, omdat ze een kuttaal spreken waar ik mij 3 keer per week onder leiding van een mongool doorheen moet zien te werken.

Ik mag moffen wel: Omdat je leuke gesprekken met ze kan voeren en dan vooral met die verstrooide types die hun hele leven tracktor rijden ofzo, je kent ze wel Helmut, Günter, Mannfred dat soort types. :lol:

Je kan echt lachen met Duitsers, uitlachen bedoel ik dan. Und jetzt sollen wir allen bier und bradwurst fressen!! Nee, er zitten klootzakken tussen, maar waar niet?? :?

Toch wordt ik elk jaar blij van het "schade deutschland alles ist forbei" wat wij tijdens voetbalkamp ten gehore brengen, met alle gevolgen van dien :P
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Apr 27, 2004 2:57 pm

En dat Jochem asociaal was en geen fuck van geschiedenis wist, laat staan er iets van zou leren...

Dat wisten we al zo lang :lol: :lol: :lol:

Moet ik hem mss herrineren aan het vogeltje :twisted:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Tue Apr 27, 2004 3:10 pm

Ik zat al te wachten totdat het vogeltje voorbij kwam vliegen. :lol:

Enne, qua voetbal is het het allerleukste als je op het plein in een Duits dorpje met een groepje van ongeveer 50 Nederlanders in oranje uitgedost met Nedererlandse vlaggen zwaaiend de 500 aanwezige duisters uitjoelt omdat ze net van Nederland verloren hebben. 8)
(Zonder gevolgen overigens, behalve dat we het net zo hard terugkregen als zij winnen, maar dan door groepen van 2000 ips 50 man).

Toevallig hou ik best van worst, en van bier. :D

Mensen die hun hele leven op een traktor rijden blijf ik sowieso ver vandaan. :?
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Apr 27, 2004 3:20 pm

Nou, er zijn van die Duitse types die gratis rondjes geven, en dat mag natuurlijk altijd :lol:

Ook om eens te proberen: Duitse Kermis midden in Keulen, 50-60 man in koor "SCHADE DEUTSCHLAND ALLES IST FORBEI" en rennen maar :twisted:

Ach Duitsland...en qua voetbal, Nederland-Duitsland '74 was de beste WK-finale ooit: Nederland trapt af, speelt de bal stuk of 20 keer rond. Cruijff komt de bal ophalen, begint zijn solo bij de middenlijn, gaan langs 3,4 Duitsers, strafschopsgebied in, word neergehaald, strafschop :D :D

Ik ben voor Nederland - Duitsland '04 in de Finale in Portugal...als we dan maar wel winnen om volgend jaar weer naar Duitsland terug te gaan om het fijn 'alles ist forbei' nogmaals te zingen :twisted:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Tue Apr 27, 2004 3:27 pm

ben voor Nederland - Duitsland '04 in de Finale in Portugal...als we dan maar wel winnen om volgend jaar weer naar Duitsland terug te gaan om het fijn 'alles ist forbei' nogmaals te zingen


Stuur dan FF een mailtje waar en wanneer en ik ben van de partij.
Wel eerst FF me rijbewijs halen, kan ik lekker blazen op de Autobahn.

(Verdomme, me theorie is ALWEER bijna verlopen). :evil:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
Hadriel
Posts: 19
Joined: Fri May 14, 2004 6:25 pm
Location: Holland, Enschede

Postby Hadriel » Fri May 14, 2004 6:32 pm

Ik denk dat na 8 jaar in Duitsland gewoond te hebben wel enig recht van spreken te hebben.

zozo die hunter ken vast goed duits ;)
waar heb je gewoond dan?

trouwens er gaat niets boven het duitse witbier :D:D:D
When I Go To Hell
I Hope I'll Burn Well

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest