Dat is wel heel tragisch. Ik hoop dat ik kan raden wat Peter met haar zou willen doen. Ik zou er ook graag een reden voor hebben
Lees je dit forum?
Moderators: Public Relations Department, Players Department
-
muffinimal
-
Peter
-
muffinimal
- Doodle_Jack
-
Peter
Er wordt steeds wat lacherig gepraat over het communisme in Flikadorov, maar toevallig boeken ze daar continue, zij het traag, vooruitgang. Dat kunnen de andere steden op het nederlandse gebied niet zeggen...
Wat ook leuk is, is dat ze groeien in aantal. Jammer alleen dat het zo traag gaat. Maar dat was al bekend van het communisme, samen besturen duurt lang.
Maareh Mufinimal... wat heb jij in gedachten, dat ik in gedachten heb dan?
Wat ook leuk is, is dat ze groeien in aantal. Jammer alleen dat het zo traag gaat. Maar dat was al bekend van het communisme, samen besturen duurt lang.
Maareh Mufinimal... wat heb jij in gedachten, dat ik in gedachten heb dan?
Not that good.
- Doodle_Jack
Nou, volgens mij zijn het toch wel slechts een paar die het voor het zeggen hebben, maar dat komt vooral doordat de meeste kameraden hun mond houden.
Maar welke vooruitgang is er geboekt? Dit is een open vraag, want mijn char daar staat buiten en weet niet wat er allemaal binnen gebeurt.
Ik weet alleen dat er een hoop gedonder is met die administratie en wetsvoorstellen. Best amusant allemaal. Maar dat zal die traagheid zijn waar je over klaagt.
Maar welke vooruitgang is er geboekt? Dit is een open vraag, want mijn char daar staat buiten en weet niet wat er allemaal binnen gebeurt.
Ik weet alleen dat er een hoop gedonder is met die administratie en wetsvoorstellen. Best amusant allemaal. Maar dat zal die traagheid zijn waar je over klaagt.
-
Peter
-
killerog
-
Avathar
-
Avathar
- oel
-
Avathar
- oel
-
wietse
euh, het aantal nederlandse spelers Zit al een paar jaar rond de 50....
Hoeveel daarvan er actief zijn weet ik niet, maar ik vermoed niet meer dan 30 ofzo....
Tis ook niet zo moeilijk om ze er ingame uit te pikken. Sommige spelers zijn makkelijk te herkennen omdat ze zich met meerdere personages toch een beetje hetzelfde gedragen....
Hoeveel daarvan er actief zijn weet ik niet, maar ik vermoed niet meer dan 30 ofzo....
Tis ook niet zo moeilijk om ze er ingame uit te pikken. Sommige spelers zijn makkelijk te herkennen omdat ze zich met meerdere personages toch een beetje hetzelfde gedragen....
Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”