De nieuwe gezichten

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

XBL

Postby XBL » Tue Oct 19, 2004 1:50 pm

Ik ga maar weer eens beginnen. Zit even op IRC en voel me meteen weer aangestoken. Nog even de vertalingen afmaken (nog opmerkingen over?) :).

Ik zal overigens wel voor wat opschudding zorgen, zoals van Leeuwen deed... hmmm...

Jochem
::10votaal::

Postby ::10votaal:: » Tue Oct 19, 2004 2:45 pm

Leuk...dan kunnen onze karakter weer met elkaar op de vuist :D

Net als bijvoorbeeld Ellison en van Leeuwen, in the good old times!! Ik voorspel trouwens een "koude oorlog" tussen de kapitalisten van Sil en de Communisten van Flikadorov. Die gasten daar zijn best radicaal :wink:

Maar met Jochem terug...staan we voor eeen hele hoop opschudding :P

Postby ::10votaal:: » Tue Oct 26, 2004 3:30 pm

Na meer dan 20 dagen heb ik me mening over de zaken in het Nederlandse gebied wel op een rijtje...wat zijn we allemaal lief geworden :?

Ik heb het gevoel dat daar maar eens wat aan moet gebeuren :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
XBL

Postby XBL » Tue Oct 26, 2004 3:34 pm

Ik heb in ieder geval wat plannen klaarliggen. Zowel positief als negatief ;). Er zal in ieder geval op grootschalige schaal voor wat opschudding gezorgt worden.... over 20 cantr jaren ofzo :P.

Jochem
Basss

Postby Basss » Tue Oct 26, 2004 3:55 pm

Hallo allemaal dit is mijn eerste post hier op het forum.

Ik heb ook het idee dat het Nederlandse gebied redelijk vreedzaam is nu. Maar persoonlijk vind ik dat ook wel erg leuk. Naar mijn idee gebeurt er genoeg en de 5 personages die ik heb zijn allemaal zeer actief.

Ook denk ik dat Sil, FWE, SWN en Wirwarrov de grootste concentraties zijn van personages op dit moment. Effe Trugduwe lijkt mij op dit moment het machtigste personage van het hele eiland al hoor ik dat ook Henk van Pirkel daar aan mee kan doen.

Ik hoorde iemand spreken over luitenant Klandermans. Zij bestaat inderdaad nog stees al weet ik niet waar ze nu exact uit hangt.

Postby ::10votaal:: » Tue Oct 26, 2004 8:15 pm

Wegman, een belangrijke man! Een van de oudste meest constante chars, complimenten aan degene die achter hem zit! Maar wel jammer dat er is na gelaten Wegman Ondernemingen serieus uit breiden!!

Nu is Graanstra de grootste!!

Maar over 40 Cantr jaren...ligt alles anders!!
.::. MysticGötén .::.

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Oct 28, 2004 10:03 am

::10votaal:: wrote:Wegman, een belangrijke man! Een van de oudste meest constante chars, complimenten aan degene die achter hem zit! Maar wel jammer dat er is na gelaten Wegman Ondernemingen serieus uit breiden!!

Dat klinkt als een fan :lol:
Maar wegman is helaas niet erg rijk naar wat ik vernomen heb. Tevens is hij ook niet in staat om bepaalde "ongewone" materialen te leveren of produceren. Wirwarov ligt nogal wat ongunstig op dit vlak, alhoewel hier makkelijk verandering in gebracht zou kunnen worden. Wellicht ziet Wegman dit niet?

::10votaal:: wrote:Nu is Graanstra de grootste!!

Maar over 40 Cantr jaren...ligt alles anders!!

Hmmm 40 cantr jaren dat maakt (40x20=)800 dagen IRL.. bijna 3 jaar. Ja ik geloof dan ook dat er veel veranderd zal zijn dan. Alle huidige mensen zullen dan al bijna begraven zijn, zowel door ouderdom als andere mogelijkheden.

Diegene die de huidige Graanstra ondernemingen runnen zijn op weg om erg rijk te worden. Mits ze zich wa actiever opzetten. Zoals M. Blaster in Sil. Hij lijkt niet echt veel zin te hebben om veel geld te verdienen.
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark
The past is gray
Why even bother
... it all fades away
Menehunas

Postby Menehunas » Fri Nov 12, 2004 6:19 pm

speel het spel al een tijdje, maar ben eigelijk nog nooit hiero op het forum geweest ;) dus bijdeze wilde ik eens verschijnen :lol:

maar ff iets over het spel, Sil wordt steeds groter en breid zich steeds meer uit. Ze hebben de dingen daar goed georganiseerd. Nog zoiets is Oorc, daar zijn ze momenteel ook hard op weg om een goede stad te worden
balk

Postby balk » Fri Nov 12, 2004 9:39 pm

Menehunas wrote:Nog zoiets is Oorc, daar zijn ze momenteel ook hard op weg om een goede stad te worden
Oorc? wasda? (oei, mag ik niet vragen natuurlijk :) )

ach, ik zal het wel eens tegenkomen. Trouwens SWN doet ook aardig mee. Er is daar een mannetje of dertig (minstens, eigenlijk zullen het er wel 40 a 50 zijn)
.::. MysticGötén .::.

Postby .::. MysticGötén .::. » Sat Nov 13, 2004 11:05 am

balk wrote:
Menehunas wrote:Nog zoiets is Oorc, daar zijn ze momenteel ook hard op weg om een goede stad te worden
Oorc? wasda? (oei, mag ik niet vragen natuurlijk :) )

Je mag het wel vragen, je mag alleen die kennis niet IG gebruiken :wink: .

Oorc is een stad dat op het andere nederlandse eiland ligt. Tenzij je een paar chars op dat eiland hebt, of geluk hebt met varen zul je d'r nooit komen. :roll:

Het lijkt er trouwens op dat er weer veel nieuwe spelers bij zijn gekomen. Dat werd ook wel tijd...
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
Peter

Nieuwn gezicht

Postby Peter » Sat Dec 11, 2004 8:24 am

Ik ben ook een nieuw gezicht geloof ik. Er lopen een aantal chars van mij in het nederlandse gebeid. Wat betreft de Klandermans, ik heb een klandermans zien sterven, ik weet alleen niet meer of dat een meneer of een mevrouw Klandermans was.
Not that good.
King Herman The First

Postby King Herman The First » Sun Jan 02, 2005 6:06 pm

Hoewel ik niet echt nieuw ben (mijn oudste chars zijn inmiddels ook bijna dertig), hier mijn eerste post. Hier en daar heb ik wat chars rondlopen.

Alexandra Klandermans is inderdaad dood (je was geweldig Jos, kom je nog terug?).
Oorc gaat helemaal niet zo geweldig. Die rotbeesten ook de hele tijd. Olifanten, niet dood te krijgen. :(
Sil heeft weer eens een nieuw bestuur (beetje jammer dat mijn vorige stemprocedure verloren is gegaan :( ). Ben benieuwd of Juttie het langer volhoudt dan Philip de Grave en Judith Jansen.
En waar blijft die koude oorlog tussen Flikadorov en Sil? Of is Sil inmiddels communitair genoeg?
Wie de meeste macht heeft in het nederlandse gebied? Denk toch nog steeds Effe, zolang als ie niet failliet gaat tenminste :D. Maar daar zou wel eens verandering in kunnen komen met de nieuwe elite in Sil en SWN.
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Loesje

Postby ::10votaal:: » Sun Jan 02, 2005 9:52 pm

Sil moet efficienter worden en dan ken ik wel wat chars die in zijn voor een potje kollonisatieoorlog. De Universiteit van Sil is bezig om zijn wortels dieper en dieper onder Sil te krijgen...

Effe Trugduwe is de machtigste man...maar ik voorspel dat Rick Wegman wel terug zal slaan, nu hij ook ijzer gaat produceren! De nieuwe elite van Sil zal verder ook wel veel macht verkrijgen...teminste, Vesto Benkonov doet zijn best :D
King Herman The First

Postby King Herman The First » Sun Jan 02, 2005 11:15 pm

Haha, een recalcitrant!

Vesto heeft net van Juttie verloren :D . De UVS, tsja, leuk idee, maar geen grondstoffen. Misschien moet Vesto maar eens een andere baan zoeken :wink: . En ijzer produceren kan iedereen, maar niet tegen de kostprijs die Effe hanteerd (en waarom ie waarschijnlijk ook failliet zal gaan :D ).
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Loesje

Postby ::10votaal:: » Mon Jan 03, 2005 10:55 am

Daarom heeft Vesto een plan wat ik vanwege de 4-dagenregel hier niet mag vernoemen! :D En dat hij van Juttie verloren heeft is een tijdelijke tegenslag maar op de lange termijn beter...we kennen immers de geschiedenis van de Silse dorpshoofden...dood, dood, gek geworden, ontvoert :D

Maar goed trouwens dat het forum weer een klein beetje tot leven komt, ik ben speel nu meer dan een jaar Cantr en het is hier een tijdje heel stil geweest.

Wat vinden jullie trouwens van Flikadorov...gaat dat nog wat worden?

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”