Esittelyt

Off-game–keskustelupalsta suomenkielisille pelaajille

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Echo
Posts: 724
Joined: Fri Jan 26, 2007 12:36 pm
Location: poland

Postby Echo » Fri Jan 09, 2009 1:21 am

Tere, tere :D
User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Postby wichita » Fri Jan 09, 2009 2:24 am

Kofeiini! Tarvitsen sitä joka päivää! :wink:
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
User avatar
Lure
Posts: 15
Joined: Thu Mar 08, 2012 8:27 am

Re: Esittelyt

Postby Lure » Sat Mar 10, 2012 6:52 pm

Tämäkin ketju näyttää vähän hyytyneen, mutta poljetaans vähän eloa...

Eli itäsuomalainen nuori nainen tämän ruudun ääressä ja Cantria pelannut kaksi, kolme vuotta vaihtelevalla aktiivisuudella ja menestyksellä. Lähinnä hahmot ovat olleet suomalaisella kielialueella, mutta myös englanninkielistä, länsinaapuria ja saksalaista on tullut testattua, tosin kärsivällisyyden puute pisti niissä pelailun ennen pitkää lopettamaan, kun kielipääni on mitä on. Myös Traviania (ensimmäisen kerran testailin viitisen vuotta sitten muistaakseni) ja räiskintää tulee pelattua, tosin viimeksi mainittu on konsoliharrastus, ei niinkään pc:llä hommailua.

Ketkäs teistä muista onkaan vielä aktiiveja? :)
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Re: Esittelyt

Postby SekoETC » Sat Mar 10, 2012 8:10 pm

Ihan hyvä kysymys. Pitäisi varmaan päivittää esittely koska edellisestä on vierähtänyt vähän yli 5 vuotta. Hitto mä oon pelannut tätä peliä kauan! Olen nyt vasta täyttänyt 27 v ja viime vuoden loppumetreillä mennyt tuon Wichitan kanssa naimisiin. Hän on muuttanut Suomeen viime vuoden toukokuussa. Nykyään opiskelen amiksessa ravintolakokiksi ja opinnäytetyökin on pulkassa, kesken on enää muutama kurssi ja viimeisen jakson työssäoppiminen. Cantrin lisäksi pelaan nykyään Caravaneeria ja Facebookissa Bubble Witch Sagaa. En pelaile enää niin paljon kuin ennen, vaikka joskus saattaakin mennä vielä 6 tuntia päivässä, viikonloppuisin sitäkin enemmän.
Not-so-sad panda
User avatar
Rugila
Posts: 434
Joined: Sun Jul 01, 2012 10:39 am

Re: Esittelyt

Postby Rugila » Sun Jul 01, 2012 10:46 am

Moikka! Tässä Tälläinen 18-vuotias Mies varsinais-suomesta, joka löysi Cantrin sattumalta googlettamalla. Kiinnostui, rekisteröi ja alkoi panikoimaan mitä seuraavaksi. Kyllä minä sen hetken päästä tajusin.
Mie olen lukiossa, Ensinmäisellä vuodella. Kaipa Cantri solveltuu minulle, kun meno ei tunnu päätä huimaavan.

Vaikuttaahan tämä Cantri oikein mukavalta peliltä. Eroaa paljolti muista.
Tämä ei ole ihan perus foorumiroolipeli eikä sitten taas mikään Mörppikään.

Saiko tämä minun postaukseni tänne nyt edes jonkinlaista eloa?
Image
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Re: Esittelyt

Postby SekoETC » Sun Jul 01, 2012 2:37 pm

Molemmat minun suomenkielisistä hahmoista on tällä hetkellä yksin. Toivottavasti sinun omilla on jotain seuraa.
Not-so-sad panda
User avatar
Rugila
Posts: 434
Joined: Sun Jul 01, 2012 10:39 am

Re: Esittelyt

Postby Rugila » Mon Jul 02, 2012 7:15 am

SekoETC wrote:Molemmat minun suomenkielisistä hahmoista on tällä hetkellä yksin. Toivottavasti sinun omilla on jotain seuraa.


Kyllä! Heti ensinmäisinä päivinä tutustuin kahteen henkilöön. Juhani Nahkahanskaan ja Rasmukseen.
Sain selville että synnyin/spawnasin, nahkahanskojen linnoitukseen.
Image
Jaune
Posts: 13
Joined: Thu Jul 26, 2012 12:51 pm

Re: Esittelyt

Postby Jaune » Thu Jul 26, 2012 1:06 pm

Moro!
Peliin törmäsin toisen (Faery Tale Online) pelin kautta, joku tämän jossain mainitsi ja koska FTO:n "synnytysjono" on melkoinen, ajattelin testata tätä :)

Selainpelejä tullut pelattua jo 12+ vuotta. Utopia/Dominion/Battlemaster/Travian/Orcfia/Planetarion/Hattrick etc.

Tällä hetkellä pelaan "vain" Battlemasteria ja Hattrickiä(viimeinen travian serveri päättyy ihan pian... toivottavasti :) ja luultavasti parin viikon sisällä pääsen FTO:hon sisään.

Saa nähdä miten tästä innostuu, mukavaa päästä pelaamaan ihan kotimaisellakin kielellä :) Toivotaan, jotta saahaan lisää suomalaisia tänne.

-jaune
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Re: Esittelyt

Postby SekoETC » Thu Jul 26, 2012 5:07 pm

Tämäpä yllättävää että nyt on tullut lyhyen ajan sisään useampi suomalainen pelaaja. Toivottavasti kiinnostus säilyy.
Not-so-sad panda
Jaune
Posts: 13
Joined: Thu Jul 26, 2012 12:51 pm

Re: Esittelyt

Postby Jaune » Thu Jul 26, 2012 7:43 pm

No ainakin toinen hahmoni onneksi mätkähti mukavien ja aktiivisten pelaajien luokse, toinen on aivan eksyksissä yksikseen :D Nyt kun malttais vaan lukea että mitä kaikkea voi ja kannattaa tehdä :D
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Re: Esittelyt

Postby Andu » Sat Jul 28, 2012 10:39 am

Tervetuola molemmille, toivittavast löysitte jotain kiinostavaa täältä.. :D
Voin sanoa että jos tapahtuu liian vähän niillä hamoilla joilla te aliotitte, ehdotan hahmoja hankkimista eri kieliryhmissä, erityisesti englanninkielisiä parisen.(statestiikkasivuilta näkee paljonko hahmoja löytyy eri kieliryhmistä.) Lisää tekemistä.
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
Jaune
Posts: 13
Joined: Thu Jul 26, 2012 12:51 pm

Re: Esittelyt

Postby Jaune » Tue Jul 31, 2012 6:44 am

Jep, tein 2 englanninkielistä hahmoa, se nyt on ainoa vieraskieli mitä nyt edes sen verta osaa että voi jotensakkin kommunikoida :D



Vähän tässä pelissä ehkä tökkää tuo hidastempoisuus, mikä varmaan johtuu siitä, että aikaisemmin kokemusta pääasiassa peleistä joissa aktiivisuus on lähes kaikki kaikessa :) eli tottunut heti ensimmäisenä aamusta kirjautumaan sisään ja tekemään jotain :P Tässä vain todetakseni, että olen vasta kulkenut 1/3 matkasta kun läksin liikkeelle pari päivää sitten...

Mutta se on luultavasti tässä pelissä vain hyvä asia... jahka pääsen tästä pahimmasta login addiktiosta eroon.
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Re: Esittelyt

Postby SekoETC » Tue Jul 31, 2012 9:44 am

Taisin muuten nähdä mahdollisesti sinun englanninkielisen hahmon. Ihan vinkkinä ettei kannata lähteä heti alkuun matkoille, varsinkaan katsomatta kartasta minne tie johtaa. Kannattaa antaa synnyinkaupungille pieni mahdollisuus ja katsoa millaista porukkaa siellä on. Sitten vasta jos kaikki on tylsimyksiä eikä mitään mahdollisuuksia edistyä, niin kannattaa vasta lähteä vaeltamaan. Monessa paikassa on tyhjiä kaupunkeja joissa on ajoneuvoja joihin on murtauduttu. Kannattaa siis työskennellä sen verran että saa ruuvimeisselin ja 180 g rautaa, löytää sellaisen hylätyn ajoneuvon ja laittaa sinne lukko. Matkustus nopeutuu huomattavasti.
Not-so-sad panda
Jaune
Posts: 13
Joined: Thu Jul 26, 2012 12:51 pm

Re: Esittelyt

Postby Jaune » Tue Jul 31, 2012 10:47 am

Juu, huomasin kyllä, että matkustaminen jalkapatikassa on melkoisen työlästä.

Varmaan palailen kohta takaisin.
User avatar
Rugila
Posts: 434
Joined: Sun Jul 01, 2012 10:39 am

Re: Esittelyt

Postby Rugila » Tue Jul 31, 2012 11:41 am

Hhmm.. Sen kyllä olen huomannut että nälkä kasvaa pelatessa. Kun alat päästä Cantrin syrjästä tukevasti kiinni, viriää "Mitäköhän tälläkin elämällä alkaisi tavoittelemaan" - tunne. :P

Niin, tässähän seuraavana olen tuuminut josko erään kanssa pelaajani kanssa valmistettaisiin sellaiset rauta-varusteet, jotta voin jatkaa erään organisaation nimen levittämistä matkoillani, joita luultavasti tulen tekemään.

.. Ja kyllähän tuollainen mökki on ihan "must" - saada joskus pystyyn pykättyä.
Image

Return to “Suomalaiset Pelaajat (Finnish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest