Napinat

Off-game–keskustelupalsta suomenkielisille pelaajille

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Napinat

Postby wichita » Fri Dec 12, 2008 1:32 am

Meillä on samanlainen foorumaihe englannin kielen foorumissa. Minä haluaisin kirjoittaa valituksiani täällä suomeksi.


Miksi ihmsien pitää olla niin hyvin vittumainen?? Minä yritän vain auttaa pelille. :? Ei oo mun virheni että olen hyvin kiireinen reallisessa elämässä. Haluan vain luovuttaa henkilöstöä nyt...
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
User avatar
Piscator
Administrator Emeritus
Posts: 6843
Joined: Sun Jul 02, 2006 4:06 pm
Location: Known Space

Postby Piscator » Sat Dec 13, 2008 11:59 pm

Jos sinä lähdet henkilöstöstä, sitten toiset pitävät tehdä enemmän työtä. Miksi et etsi apua?
Pretty in pink.
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Sun Dec 14, 2008 12:09 am

Hyvin kirjoitettu Piscator, tosin pitäisi sanoa "toisten pitää/täytyy" eikä "toiset pitävät". Käytitkö kääntäjää? Jos kyllä niin olen yllättynyt että se toimii noin hyvin. Mistä wichi muka voisi saada apua jos hän ei voi kertoa asioista kenellekään koska on joku vaitiolovelvollisuus? Jos on erään osaston sisäisiä asioita ja suurin osa kyseisen osaston jäsenistä ei ota kantaa, ainakaan julkisesti, koska ei halua negatiivista huomiota häiriköltä joka kiusaa wichiä.

Wichi, vaikka pari tyyppiä käyttäytyisi vittumaisesti niin ei se tarkoita että koko henkilökunta olisi perseestä. Etkö voi sanoa niille että turpa kiinni ja hoitakaa hommanne?
Not-so-sad panda
User avatar
Piscator
Administrator Emeritus
Posts: 6843
Joined: Sun Jul 02, 2006 4:06 pm
Location: Known Space

Postby Piscator » Sun Dec 14, 2008 1:51 pm

En käytänyt kääntäjää. Kääntäjät ovat persestä. :wink:

Jos sanon "apua", tarkoitan ylimääräisen ihmisen avulla GAB/GAC:ssä. Tiedän että hän ei saa vain kertoa meille siitä.
Pretty in pink.
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Sun Dec 14, 2008 3:14 pm

Siksihän se rekrytoi hf:n että voisi jakaa työt mutta se ei taida olla tarpeeksi. Missä sinä olet suomea oppinut?
Not-so-sad panda
User avatar
Piscator
Administrator Emeritus
Posts: 6843
Joined: Sun Jul 02, 2006 4:06 pm
Location: Known Space

Postby Piscator » Sun Dec 14, 2008 5:35 pm

Hmm, ymmärrän.

Minä vielä opin suomea. Minä olen juuri alkanut. Hetkissä minä pidän etsiä joka sanaa sanastosta, käyttää kieliopin (niin hyvin kuin voin), tarkistaa fraasit Google:lla ja toivoa että minä muistan jotain. :)
Pretty in pink.
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Sun Dec 14, 2008 5:46 pm

Piscator wrote:Hmm, ymmärrän.

Minä vielä opettelen suomea. Minä olen juuri aloittanut. Tällä hetkellä(?) minun pitää etsiä joka sana sanastosta, käyttää kielioppia (niin hyvin kuin voin), tarkistaa fraasit Google:lla ja toivoa että minä muistan jotain. :)


Fixed :wink:
Not-so-sad panda
User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Postby wichita » Sun Dec 14, 2008 6:37 pm

Kiva että opit suomea nyt, Piscator. Toivon että minulla on niin paljon aika tehdä samoin. :) On vaikea muista sanastoa kun olen aina kiire...


Ja totta kai, enemmistö (iso osa) henkilökuntasta on hyviä typpiä ja tekee hyvää työtä. Mutta aina kaksi tai kolme "lapsien" täytyy tehdä kiukunpuuskaa jostakin. On äärsyttävä...


On varmaan hyvää harjoitusta isyyttä varten. ;) Olemmko varma että haluamme lapsia, Ilona? No, lapsi tekeminen on hauska kuintenkin. :lol:
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
Echo
Posts: 724
Joined: Fri Jan 26, 2007 12:36 pm
Location: poland

Postby Echo » Sat Dec 20, 2008 3:29 am

Ja mina luulin, etta se mita kirjoitin puolalaisella forumilla oli paha.
:( Olen itse yllattynyt toisenlaisesta hommasta, mutta samallalailla taytyisi siirta asiat toiselle.
:( Toista ei loytyy, eika oo kysymys pelista vaan tosi elamasta :( Petyn ihmisiin, yksinkertaisesti :(
User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Postby wichita » Tue Dec 23, 2008 4:21 am

Olen iloinen tänään!! :) Ei oo hyvä nappina, mutta haluasin kirjoittaa sitä kuitenkin. ;)

Vähän viiski auttaa. :lol: Nukun hyvin nyt.



Hyvää Joulua ja Näkemiin!!



jälkikirjoitus: Juovatko suomalaiset munatoti vai onks se vain brittilaisien ja amerikkalaisien virhe?
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Postby Andu » Fri Dec 26, 2008 4:13 pm

wichita wrote:Olen iloinen tänään!! :) Ei oo hyvä nappina, mutta haluasin kirjoittaa sitä kuitenkin. ;)

Vähän viiski auttaa. :lol: Nukun hyvin nyt.

Hyvää Joulua ja Näkemiin!!

jälkikirjoitus: Juovatko suomalaiset munatoti vai onks se vain brittilaisien ja amerikkalaisien virhe?


Häh? Tarkoitatko usein, vai? No kuitenkin, suomalaiset juovat paljon, se on totta. Esimerkki on siitä on facebook, missä (nuoret), jos heillä on enemmän kuin viisi kuvaa, ovat täyttäneet albuminsa kännikuvilla. Ja vanhempi kansa tekee samoin, ilman kameraa(ryypää).
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Sat Dec 27, 2008 2:19 pm

En tiedä myydäänkö Alkossa munatotia. Siellä on munalikööriä, ehkä se ajaa saman asian. Edit: Suomessa juodaan jouluna glögiä.
Not-so-sad panda
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Postby Andu » Mon Dec 29, 2008 4:22 pm

Kyllä, glögiä juodaan.*katsoo jos kaapissa on glögiä* Heh, on jäljellä vähän. Toinen hyvä joulujuoma (alkoholiton) on ruotsalainen Julmust, jota on vähän cokiksentapaista. Mutta se on loppunut kaupoista. :cry:
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Postby wichita » Tue Dec 30, 2008 1:33 am

Näin glögiä täällä ensimäistä kertaa tänä vuonna. Oli muovisessa pulossa ja nimi oli vain "Glög" - ehkä ei maistunut hyvältä. :lol:
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Tue Dec 30, 2008 9:54 am

En oikein pidä glögistä.... Voin juoda jos ilmaiseksi saa.
Not-so-sad panda

Return to “Suomalaiset Pelaajat (Finnish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest