Hauskaa

Off-game–keskustelupalsta suomenkielisille pelaajille

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Thu Oct 09, 2008 4:49 pm

Muistaakseni toisessa spawnpointissa (Parikkalassa) on suolaa paitsi tällaista asiaa ei kyllä varmaan saisi oikeastaan mainita täällä. Ja se on käsittääkseni lähellä Välipeltoa, tai ainakin mun Parikkalassa syntynyt hahmo törmäsi Tervetuloa Välipeltoon -viestin kopioon yhdessä paikassa enkä usko että kukaan oli siinä vaiheessa vaeltanut kovin pitkälle. Joten en näe miten suolan löytäminen olisi kovinkaan iso ongelma.
Not-so-sad panda
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Postby Andu » Thu Oct 09, 2008 5:23 pm

No kyllä se varmaan joskus löytyy...Hän ainakin tutkii lähialueita niin uskoisi löytävän jotain välipeltolaisille kiinostavaa.Ehkä.
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
Echo
Posts: 724
Joined: Fri Jan 26, 2007 12:36 pm
Location: poland

Postby Echo » Sat Oct 11, 2008 10:43 pm

Pitkaan aikaa en ole mitaan kirjoittanut talla suomi-ostastolla.

Pieni huomautus; Seko tietaa, muttei ehka Andu, etta mun kielivirhet tayty korjata hienovaraisesti, tai olla hilja ;)

Seurasin vastaa tanaan tata teema, ja sanoisin niin; kaikki olisi helpompaa, jos loytaisin nappaimistosta oe't ja ae't ;)
Nyt kaikki huomaa, kenen kanssa on tekemisissa.
Aivan niin kuin ennen. Onneksi hahmoni jai henkiin. Kun se ensimmaisena katseli ympari ja kysyi; mika tama on? (tarkoittaen maassa olevia puukoja tai muuta teravaa) Niin, han sai koittaa naita omassa nahassaan. Oli se ikava alku. :(
Mutta.., se hahmo on edeleen elossa. :)
Nyt se viettaa aikaa muiden keskuudessa, ainoana suomenkielisena ja opettaa suomea. :D
En luopuu tuosta hahmosta helposti ;) Ja han loysi rannan! :D:D
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Sat Oct 11, 2008 11:14 pm

Merenrannanko? Vau. Mun hahmot on löytäneet pari järveä mutta siinä kaikki. Menneet kai väärään suuntaan.

http://www.alt-codes.net/

ä Alt+132
ö Alt+148
Ä Alt+142
Ö Alt+153
Not-so-sad panda
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Postby Andu » Sun Oct 12, 2008 3:36 pm

Olet löytänyt toisia ihmisiä? :shock:
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
Echo
Posts: 724
Joined: Fri Jan 26, 2007 12:36 pm
Location: poland

Postby Echo » Wed Oct 15, 2008 6:27 pm

Niin. Merenrannan, jossa on elainten lisaksi muita ihmisasukkaita. Puhumatta siita, etta siella nakyy silloin talloin laivoja merella. :D
User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Postby wichita » Fri Oct 17, 2008 2:12 am

Jee!! Echo on vielä täällä!! Haluan että minäkin voisin... :( Mulla on paljon työtä nyt.
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
Echo
Posts: 724
Joined: Fri Jan 26, 2007 12:36 pm
Location: poland

Postby Echo » Sat Nov 08, 2008 1:58 am

Ihana, etta itse olet taala. Seko, seka Andu... multa rupea puutumaan se! Mika ei ole ainoastaan tassa kieliryhmassa, vain yleensaa. Cantr taitaa ruveta olemaan pitkastyttavaa... Mutta, kylla, siihen pystyy keksiman ratkaisuja esim, jonkun lahden lopun, ja jonkun loytamiseen. ;)

Luulin silloin olevinani oikeassa... Eika se pida paikkansa. ;)
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Postby Andu » Sat Nov 22, 2008 11:13 am

Onko uusia pelaajia ilmestynyt vai wichita tullut takaisin? On tullut uusia ihmisiä...suomalaisille alueille.
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Postby wichita » Sat Nov 22, 2008 5:23 pm

En ole vielä lähtenyt. Minä nukun vain usein. :) On hyvä että uusia pelajia tulevat. Ehkä he voivat kirjoittaa suomea paremmin kuin minä. :D
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President

Return to “Suomalaiset Pelaajat (Finnish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest