Cantrin kulttuuri

Off-game–keskustelupalsta suomenkielisille pelaajille

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
wichita
Administrator Emeritus
Posts: 4427
Joined: Mon Jan 17, 2005 6:46 pm
Location: Suomessa!

Cantrin kulttuuri

Postby wichita » Thu May 24, 2007 9:23 am

Onko Cantrin suomalisilla ihmisilla vielä utta ja ainutlaatuista kulttuuria? Meillä on nyt neljäkymmentä ihmisia (ihmistyypiä) suomalaisessa maassa. Mä tiedän kaks tai viis niitä. Minusta ne ovat luolamiehit. :)

Minusta se on hauskaa, mutta miettin jos toisilla ihimisilla on ollut samanlaisia kokomuksia.
"Y-O-U! It's just two extra letters! Come on, people! This is the internet, not a barn!" --Kid President
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Thu May 24, 2007 10:00 am

Minusta kehitys on pysähtynyt puukilpi ja luukeihäs -tasolle mutta olisi mahdollista tehdä monimutkaisempiakin tavaroita, kantokyky vain rajoittaa sitä mitä voi ja kannattaa tehdä. Savimajan tai mökin rakentaminen mahdollistaisi joidenkin koneiden kuten puuvillanpuhdistuskoneen ja rukin rakentamisen, mikä laajentaisi valmistusmahdollisuuksia jonkin verran mutta tämä tarkoittaisi aloilleen asettumista. Minun hahmoni on vaeltaja. Ei ole ilmennyt mitään syytä asettua aloilleen.

Edit: Joo ja sinun pitäisi muuttaa tuo Locationisi nyt. :P
Not-so-sad panda
Yömyssy
Posts: 54
Joined: Fri Mar 09, 2007 2:58 pm
Location: Hats.

Postby Yömyssy » Sun May 27, 2007 7:21 pm

Olen koittanut jotain säätää vähän kaikkialla, mut pikkasen jämähtää siihen tämä kehitys, ettei löydä materiaaleja. Kolmella hahmolla etsin hematitea (hematiitti?), mutta ei ole vastaan osunut
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Sun May 27, 2007 7:32 pm

Minusta oli tosi tyhmää että porukat alkoi keräämään kalkkikiveä kun tosiaan ei ole mitään tietoa siitä onko koko mantereella hematiittia. Mutta Cantrissa pitäisi olla jotain välivaihtoehtoja kuten enemmän kivityökaluja, tai paremminkin että kivityökaluja voisi käyttää useampaan tarkoitukseen.
Not-so-sad panda
Reindeer^
Posts: 113
Joined: Wed May 30, 2007 12:50 pm
Location: Northern Finland

Postby Reindeer^ » Wed May 30, 2007 1:15 pm

Minua ei raudan puute paljoakaan haittaa vaikka on minulla hahmoja, jotka raaka-aineita etsivät.

Kyllä suomalaisella alueella tekemistä riittää kunhan vain keksii :wink: .
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Wed May 30, 2007 4:55 pm

Mie toivoisin että salviaa ja valkosipulia voisi käyttää lihan ja perunoiden maustamiseen. Mutta sekoitusten tekemiseen tarvittaisiin varmaan jotain astiaa ja ainakin kivipatojen kaivertamiseen tarttee taltan.
Not-so-sad panda
Reindeer^
Posts: 113
Joined: Wed May 30, 2007 12:50 pm
Location: Northern Finland

Postby Reindeer^ » Thu May 31, 2007 12:32 pm

Minusta uusille ruoille ei ole tarvetta. Pelkästä lihastakin voi tehdä kaikenlaista ja on vadelmia, kurkkuja, perunoita, mustikoita, suolaa...
You get attacked by a human losing 42 percent of your strength.
User avatar
SekoETC
Posts: 15523
Joined: Wed May 05, 2004 11:07 am
Location: Finland
Contact:

Postby SekoETC » Thu May 31, 2007 1:33 pm

Onhan siellä kaikenlaista mutta syntymäkaupunkeja on kaksi, niissä on eri resurssit. Ensimmäinen hahmo ei ole nähnyt kurkkuja tai suolaa mutta toinen on.
Not-so-sad panda

Return to “Suomalaiset Pelaajat (Finnish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest