Wulgarne imie, celowe psucie gry

Publiczny kanał dyskusyjny do zgłaszania możliwych naruszeń najważniejszej zasady i dla publicznego badania podejrzanych spraw. Zwracamy uwagę, że w wielu przypadkach może być preferowane zgłaszanie tych spraw prywatnie na adres players @ cantr.net zamiast na tym forum.

Moderators: Public Relations Department, Players Department, Players Department Trainee

pipok
Posts: 395
Joined: Tue Oct 31, 2006 6:45 am

Postby pipok » Thu Apr 30, 2009 2:30 pm

Cantryjczyk wrote:1. To co twierdzi pipok od samego poczatku jest nieprawda, nikt tak postaci nie nazwal, sprawdzilem od razu po zgloszeniu. Wynika z tego ze wiekszosc argumentow powodujacych oburzenie sytuacja odpada.
Jesteś bezczelny w zarzucaniu mi kłamstwa. Wiesz o tym? Nie wiem (bo skąd?!?) i nie interesuje mnie, jak sobie gracz nazwał dla siebie tę postać. Wiem to, co widziałem na własne oczy -- pod jakim imieniem przedstawia tę postać innym postaciom (a więc i graczom) przez radio.
Cantryjczyk wrote:3. O ile sytuacja nie jest skrajnie zla i jawnie oraz konsekwentnie sluzaca psuciu innym zabawy, nie bedzie interwencji z gory w zycie postaci. Jednokrotne dyskusyjnie wulgarne anonimowe odezwanie sie przez radio, do tego z widocznym motywem istniejacym w grze, (osobista uraza) nie jest karalne banem.
4. W wiekszosci przypadkow ludzie okazujacy taki stopien kultury nie maja cierpliwosci ani zaangazowania by dlugo grac w cantr, nudza sie po kilku dniach, zwlaszcza jesli sie ich ignoruje.
Oczywiście, żadnej z tych rzeczy nie sprawdzałeś.
2579-5: Słyszysz z radia na częst. 107: `Tu mówi Wykręcony Odbyt. Gadałem z nimi kiedyś i mi zabrali 2kilo marchewki. Udawali że nic nie rozumieją ale często szeptali.`
To nie jest pierwszy raz, ani ta osoba nie znudziła się. Bo po co sprawdzać, prawda? Prościej: "nic się nie stało, a tak w ogóle to chamstwo jest dozwolone...".
De facto ma bierne poparcie Departamentu Graczy.
User avatar
Cantryjczyk
Posts: 1610
Joined: Fri Sep 09, 2005 9:52 am
Location: Poland

Postby Cantryjczyk » Thu Apr 30, 2009 3:03 pm

OK, w takim razie ma moje bierne poparcie. Ja pozostane bezczelny i oczywiscie nie mam w zwyczaju grzebac w logach, bo moze akurat gdzies ktos wypowiedzial sie w sposob niewlasciwy czego powinienem sie domyslic i pewnie monitorowac z palcem nad banem.
Wypowiadam sie teraz jako osoba prywatna, nie reprezentant PD. Nie mam ochoty sie tym zajmowac, popros kogos innego. Z mojej strony koniec.
Każdy ma swój punkt widzenia, ale nie każdy z niego coś widzi.
User avatar
gawi
Posts: 1029
Joined: Thu Mar 08, 2007 2:42 pm
Location: Poland, Poznan

Postby gawi » Thu Apr 30, 2009 3:38 pm

z tego co napisałeś Pipok nie widze ... nic łamiącego zasady.. widocznie był gdzieś gdzie zle go potraktowano i ma prawo swoje zdanie ogłaszac wszem i wobec... , co do słów obraźliwych .. tak nie powinno się .. ze względu na dzieci które grają.. znaczy sie niepełnoletni .. ale Ci niepełnoletni więcej bluzgają niż dorośli.... wida ta posta taka jest .. a nazwa ... no cóż.... obraźliwa nie jest ... w rzeczywistości cantryjczyk nawet może nie wiedzie co to .. i Odbyt może byc równie dobrym imieniem jak Artur... jeśli tylko to jedno zdanie .. które zacytowałeś.. to moim zdaniem .. nie podlega to pod bana .. ale to tylka moje zdanie skromne
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3060/swiniajj0.gif[/img]

http://gawi.posadzdrzewo.pl
User avatar
Elm0
Posts: 1324
Joined: Tue Jan 31, 2006 12:17 pm

Postby Elm0 » Thu Apr 30, 2009 6:42 pm

Dyskusja ta miałaby jakiś cel, gdyby "odbyt" rzeczywiście byłby słowem obraźliwym. Proponuję, żeby Pipok spisał listę słów, które według niego są chamskie i ją tutaj opublikował, może nauczymy się czegoś nowego.

Tak, to ironia. Odpowiedź na niesłuszne rzucanie błotem w departamenty i robienie flejma z odbytu.
I don't know but I've been told,
Deirdre's got a Network Node.
Likes to press the on-off switch,
Dig that crazy Gaian witch!
User avatar
Ula
Players Dept. Member
Posts: 1042
Joined: Thu Mar 23, 2006 3:17 pm

Postby Ula » Thu Apr 30, 2009 7:30 pm

Chyba mam déjà vu. :lol:
Image
pipok
Posts: 395
Joined: Tue Oct 31, 2006 6:45 am

Postby pipok » Fri May 01, 2009 4:45 am

Tak, Ulu, chyba masz déjà vu.
Przemija postać świata, choć zmiany widzimy zwykle dopiero wtedy, kiedy już zaszły. A przecież świat nie zmienił się przez noc.
czerwiec 2006
Od "wzburzenie postaci można odgrywać nie używając wulgaryzmów" do "w chwilach skrajnego wzburzenia wulgarne przekleństwa mogą się zdarzyć"

listopad 2007
Od "w chwilach skrajnego wzburzenia mogą się zdarzyć" do "w chwilach zdenerwowania są całkowicie dopuszczalne"

kwiecień 2009
Dopuszczalne jest wulgarne imię postaci, ponadto "nie jest zabronione odgrywanie wulgarnej postaci"

Cantr się stacza, przyzwolenie na zwykłe... na zwyczajne, prostackie bluzganie, na wulgaryzmy, na rynsztok w grze - rośnie. Dziwne, że tego nie widzicie.

Porównywano tutaj Cantr do książki. Którą się czyta, ale ma się też swój udział w jej pisaniu, w tworzeniu opowieści. Moje postacie i ja, jako czytelnik, mogę się stykać z bohaterami zwyczajnymi, z wybitnymi, ze szlachetnymi, ale też z irytującymi, z szaleńcami, ze złodziejami, bandytami, piratami. Moi bohaterowie mogą się im przeciwstawiać lub stanąć po ich stronie. Sami mogą być tacy. Ale nie chcę, żeby występowali w jednej opowieści z ludźmi o imionach "Wykręcony Odbyt", "Dziwka" albo "Pierre Dolish". Nie chcę, żeby w tej opowieści obrzucano się słowami "p*lisz", "j*a suka", "d*daja". Rynsztok pod byle pretekstem. Takiej książki czytać nie chcę. W pisaniu takiej opowieści nie chcę brać udziału.
User avatar
Mars
Posts: 832
Joined: Sat Apr 28, 2007 2:44 pm
Location: Poland

Postby Mars » Fri May 01, 2009 9:18 am

Pipok, nadgorliwosc gorsza jest niz faszyzm!

Jak na razie zrobil to raz, moze poniosly go nerwy albo co tam wie jeszcze. Jesli bedzie to robil dalej, floodowal radio i zdarzenia, to wtedy mozna bedzie reagowac. Na razie to sie popukać w czolo mozna, poki co jeszcze tylko nad nim.
pipok
Posts: 395
Joined: Tue Oct 31, 2006 6:45 am

Postby pipok » Fri May 01, 2009 10:34 am

mars wrote:Pipok, nadgorliwosc gorsza jest niz faszyzm!

Jak na razie zrobil to raz, moze poniosly go nerwy albo co tam wie jeszcze. Jesli bedzie to robil dalej, floodowal radio i zdarzenia, to wtedy mozna bedzie reagowac.

Po co mi odpowiadasz, skoro mnie nie czytasz?
Cytowałem dwa takie komunikaty, wychwycone przypadkiem w odstępie dwu tygodni. Długo nie było mnie przy radiu, nie wiem, ile jeszcze ich było. Nie mam dostępu do logów, PD - ma. Ale już usłyszałem od Cantryjczyka, że jemu się nie chciało grzebać i sprawdzać w logach. Mimo że zgłosiłem problem. Widzę, że Tobie też się nie chciało, choć napisałem, że to nie pierwszy raz.

I nie jest dla mnie usprawiedliwieniem "poniosły go nerwy" kiedy ktoś tak nazywa postać. Nerwy mogą ponieść gracza w czasie bitwy, w stanie zagrożenia postaci, nie w spokojnym czasie przy nadajniku.

Najsmutniejsze jest to, że nikt nie widzi w tym nic złego, nic nie zamierza robić. Że cała trójka polskich członków Departamentu Graczy oznajmiła, że nic nie zamierza robić. W najlepszym razie ograniczając się do "porad" w rodzaju "rozwiążcie sobie sami w grze". Taa, poszukajcie, przeszukacie osady z radiem, spróbujcie złapać na gorącym uczynku, jak akurat będzie nadawał. Bo właśnie tego oczekują gracze, takiej "gry" - że ich postacie będą tygodniami podróżować, czatować, użerać się po to tylko, żeby pozbyć się chamstwa innych graczy.

Cała trójka polskich członków Departamentu Graczy oznajmiła, że nic nie zamierza robić. Nie będzie nawet upomnienia. To oznacza, że po prostu akceptujecie takie sytuacje.
User avatar
gawi
Posts: 1029
Joined: Thu Mar 08, 2007 2:42 pm
Location: Poland, Poznan

Postby gawi » Fri May 01, 2009 10:59 am

Pipok czepiasz sie imienia postaci a Twój nick na forum jest bardziej wulgarny niż słowo odbyt .. bo odbyt to nazwa powszechnie stosowana .w kulturalnych środowiskach ..a pipok .. raczej z kultura sie nie kojarzy... i nie rozumiem o co taka dysputa wielka i afera.. normalnie drugi Eresan
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3060/swiniajj0.gif[/img]

http://gawi.posadzdrzewo.pl
pipok
Posts: 395
Joined: Tue Oct 31, 2006 6:45 am

Postby pipok » Fri May 01, 2009 11:22 am

gawi wrote:Pipok czepiasz sie imienia postaci a Twój nick na forum jest bardziej wulgarny niż słowo odbyt
W słowie "pipok" nie ma nic wulgarnego. Pochodzi z polskiego przekładu opowiadania Erica Russela, opublikowanego dawno temu w "Fantastyce"
http://www.teksty.gildia.pl/asiek/elemelek
Natomiast "Wykręcony Odbyt" nie jest "nazwą powszechnie stosowaną w kulturalnych środowiskach", ma nic wspólnego z kulturą. Chyba że z kulturą spod budki z piwem, gdzie "pipok" jest słowem wulgarnym. Bo tylko takie słowa znają, więc nieznane słowo też odbierają jako wulgarne.

Tak, nie myliłem się - Cantr się stacza. Pozostają ci, którym w praktyce wszystko jedno, nie reagują już, oraz ci, co zwyczajnie nie zauważają wulgarności i chamstwa. Bo dla nich są czymś zwyczajnym.
User avatar
gawi
Posts: 1029
Joined: Thu Mar 08, 2007 2:42 pm
Location: Poland, Poznan

Postby gawi » Fri May 01, 2009 11:48 am

a Ty odbierasz słowo odbyt za wulgarne.. a poczytaj książki o anatomii.. ... kurcze jakie one są przepełnione wulgaryzmami...a Pipok bardziej się kojarzy z wulgaryzmem niż odbyt .. posłuchaj co Ty wogóle mówisz... i wsłuchaj sie w słowo Pipok... i odbyt .. jeśłi odbyt jest wulgarny to tys słów wulgarnych chyba nigdy nie słyszał ... pozdrawiam i kończe ta dyspute bo jest bez sensu

EOT
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3060/swiniajj0.gif[/img]

http://gawi.posadzdrzewo.pl
User avatar
lacki2000
Posts: 779
Joined: Tue Jun 12, 2007 12:57 am

Postby lacki2000 » Fri May 01, 2009 12:05 pm

Nie kłócić mi się tu o imiona postaci z gry. Przecież wystarczy się zmówić z innymi oburzonymi pruderyjnymi postaciami, zaciągnąć delikwenta do aresztu i tak długo naparzać toporami aż zmądrzeje lub padnie. Przecież w realu też jest wiele sytuacji które nas gorszą i niewiele możemy na to poradzić. Ciekawa też by była sytuacja odwrotna: Różowa Lewatywa, Moszna Kubicy i Świński Obsraniec zaciagają do budynku Joasię Grzeczną i naparzają toporami by się przemianowała na Czaderską Owulację. [:
O wiele gorsze są te mechanizmy których się nie da usunąć z gry działaniem postaci, jak np. obraźliwe znaki.
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure. Grasz w zielone? GRAM! Żądamy 24-godzinnego dnia cantryjskiego dla lepszej płynności działań!
pipok
Posts: 395
Joined: Tue Oct 31, 2006 6:45 am

Postby pipok » Fri May 01, 2009 12:47 pm

lacki, nie można po prostu, raz-dwa, "się zmówić i zaciągnąć do aresztu", bo on nadaje przez radio. Nie wiadomo skąd. A polski personel, Opiekunowie Gry, oznajmili jednogłośnie, że nie widzą żadnego problemu, wszystko jest zgodnie z regułami i nie zamierzają nic robić. Nawet nie upomną gracza, żeby przestał. To znaczy, że akceptują takie zachowania.

Z Bardzo Młodym Człowiekiem, jakim jest gawi, dyskutować nie zamierzam. Wyraźnie wydaje mu się, ze wulgarne są tylko słowa i wyrażenia, w których występują słowa p*, j*, ch* i k*. Że jeśli pojedyncze, oderwane od kontekstu słowo niekoniecznie jest wulgarne, to wyrażenie złożone z samych takich słów na pewno nie jest wulgarne. Cóż... Jeżeli ktoś nie dostrzega chamstwa i wulgarności, to niestety... Swoje dzieci wychowałem, nie muszę zajmować się wychowywaniem cudzych. Publicznie.
User avatar
gawi
Posts: 1029
Joined: Thu Mar 08, 2007 2:42 pm
Location: Poland, Poznan

Postby gawi » Fri May 01, 2009 1:25 pm

Dzieki bardzo za bardzo młody :D *czuje sie teraz odrazu lepiej* tylko tyle z mojej strony na temat wulgryzmu sie nie wypowiadam tak jak wyzej juz powiedzialem bo to nie ma sensu z kims tak przewrazliwionym... i jeszcze raz dziekuje za ujecie lat :)
[img]http://img338.imageshack.us/img338/3060/swiniajj0.gif[/img]

http://gawi.posadzdrzewo.pl
User avatar
Jinchuuriki
Posts: 723
Joined: Sat May 10, 2008 9:54 am
Skype: freeitemzplz
Location: Szczytno in Poland
Contact:

Postby Jinchuuriki » Fri May 01, 2009 2:02 pm

Jeśli Ci nie odpowiada słuchanie takich rzeczy przez radio to przy nim nie siedź...
"Freedom is only a hallucination"

Return to “Naruszenia Najważniejszej Zasady”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest