5 svenska spelare?

Out-of-character diskussionsforum för Svenska spelare

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Liljum
Posts: 410
Joined: Thu Mar 02, 2006 3:26 pm
Location: Sweden

5 svenska spelare?

Postby Liljum » Fri Apr 11, 2014 2:33 pm

Jag har precis återvänt, vad kan vi göra för att återgå till glansdagarna för den svenska delen? Spamma runt på svenska forum?
User avatar
EchoMan
Posts: 7768
Joined: Fri Aug 26, 2005 1:01 pm
Location: Stockholm, Sweden

Re: 5 svenska spelare?

Postby EchoMan » Sat Apr 12, 2014 11:01 pm

Välkommen tillbaka. :)

Trodde nog att det var du eller scuba som var tillbaka. Iallafall någon som spelat förr.

Försöka lägga in lite kommentarer på andra relevanta forum är ju alltid en bra idé.
User avatar
Liljum
Posts: 410
Joined: Thu Mar 02, 2006 3:26 pm
Location: Sweden

Re: 5 svenska spelare?

Postby Liljum » Tue Apr 15, 2014 10:51 am

Googlade runt lite förra veckan och det ser ut som att denna typen av spel är döende, dvs. det är bara färre och färre som attraheras av denna typ av spel. Men visst kan man ge det ett försök på något aktivt forum som kanske inte behöver vara relaterat.

Minns inte var jag kunde finna en mall för att lägga ut på forum.
User avatar
EchoMan
Posts: 7768
Joined: Fri Aug 26, 2005 1:01 pm
Location: Stockholm, Sweden

Re: 5 svenska spelare?

Postby EchoMan » Tue Apr 22, 2014 9:37 am

Här finns det lite, men inget på svenska tyvärr: http://wiki.cantr.net/index.php/Promote_Cantr
Andu
Posts: 685
Joined: Wed Aug 06, 2008 5:29 pm
Location: Finland

Re: 5 svenska spelare?

Postby Andu » Thu Sep 17, 2015 7:52 am

Min sista svenska karaktär dog för antal månader sedan, och har inte tänkt göra någon ny, har övervägt att sluta spela också tillfälligt. senast jag gjore en nu karaktär var 2009...
"An those with little fuel, could tie a pack of bears in front of their limousine, with whip and crossbow in hands to keep them in line."
User avatar
EchoMan
Posts: 7768
Joined: Fri Aug 26, 2005 1:01 pm
Location: Stockholm, Sweden

Re: 5 svenska spelare?

Postby EchoMan » Sun Nov 01, 2015 2:10 pm

Jag har fortfarande ett par svenskar kvar, minst en spelare till som har svenska karaktärer. Det var ett antal svenska karaktärer som dog ganska nyligen med. Sen är det någon som snakker Norsk också. :)
User avatar
EchoMan
Posts: 7768
Joined: Fri Aug 26, 2005 1:01 pm
Location: Stockholm, Sweden

Re: 5 svenska spelare?

Postby EchoMan » Sun Jan 21, 2018 1:28 pm

Jag noterade att det dykt upp några nya svenska karaktärer de senaste veckorna, välkomna till Cantr vilka ni nu är som spelar. Mycket glädjande! :)

Jag hoppas att ni skapar konton och/eller är lite aktiva här på forumet (gärna på wiki) också, så att det kan bli lite mer drag i våran region.

Andelen översatta ord och fraser i det Svenska språket har tyvärr fallit efter under den period jag varit inaktiv. Vi är nu nere på drygt 60% i översättning med tusentals nya saker att översätta. Jag betar av lite grann då och då men har inte så mycket tid som jag hade förr när svenskan hade nära 100% översatt. Målet är dock att snabbt komma ikapp och att de vanligaste orden har prioritet, som nya objekt, maskiner, verktyg, maträtter och kläder mm. Först av allt vill jag bli färdig med allt i gränssnittet dock, så att knappar och sånt har rätt text.

Return to “Svenska spelare (Swedish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest