Turkkriget - skulle vilja uppleva Cantr på det sättet igen!

Out-of-character diskussionsforum för Svenska spelare

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
SCUBA
Posts: 379
Joined: Sun Jan 08, 2006 9:43 pm
Location: Västerlösa, Sweden

Turkkriget - skulle vilja uppleva Cantr på det sättet igen!

Postby SCUBA » Mon Feb 27, 2012 7:13 pm

Jag var ett antal olika karaktärer som var mer eller mindre inblandade i krigshändelserna. Jag har dock ingen överlevare eftersom jag hade en längre paus under många månader.

Hur mycket är ok att prata om vad som hände här på forumet? Finns det några fler spelare kvar fortfarande från den tiden? Vad kan man göra för att få den svenska delen lika aktiv igen? Få Cantr att bli riktigt spännande och kul igen?
/SCUBA

-------------------------------------------------------

<Nick> I have enjoyed some of your forum posts which is rare.
User avatar
EchoMan
Posts: 7768
Joined: Fri Aug 26, 2005 1:01 pm
Location: Stockholm, Sweden

Re: Turkkriget - skulle vilja uppleva Cantr på det sättet igen!

Postby EchoMan » Tue Feb 28, 2012 3:54 am

Jag var lite inblandad I kriget, men mest mot slutet. Kommer faktiskt inte ens ihåg vad mina karaktärer hette. Jag tog som du ett avbrott från Cantr och alla mina dog.

Det är svårt att få något att hända I den svenska delen, det är lite för mycket "sleepers". Men ett par ställen vet jag om där folk är hyggligt aktiva.

För egen del vet jag att jag skulle bli mer motiverad om det blev större samarbete mellan platser. Handelsavtal och ett mer täckande samarbete skulle vara kul. Idag är det många platser som har en gammal människa som sover med alla nycklar och inte är ett dugg intresserade av att engagera sig själva eller andra. Det är tråkigt på gränsen till att en av mina karaktärer vill döda alla gamlingar och "ta över". :)

Här är det ok att prata om sådant som hänt, så länge det inte är aktuella "pågående" saker, och det ska minst ha gått fyra dagar. Så länge man talar generellt och inte planerar saker som ska hända i spelet kan man duskutera framtid och förhoppningar med.

PS: Kul att se att någon skriver något på svenska forumet, det händer inte direkt ofta. :)
chrlid76
Posts: 26
Joined: Fri Jan 07, 2005 7:36 pm
Location: Stockholm, Sweden

Re: Turkkriget - skulle vilja uppleva Cantr på det sättet igen!

Postby chrlid76 » Tue Feb 28, 2012 5:04 pm

Kul att se att du är aktiv igen SCUBA.
Jag hade en karaktär som var väldigt aktiv i kriget och han lever fortfarande. Tycker det var en grymt spännande period, faktiskt den mest intressanta under alla år jag har spelat. Kriget skapade också en väldig samhörighet och ett stort engagemang mellan de karaktärer som var med. Tyvärr vet jag ingen annan karaktär som har överlevt från den tiden.

Return to “Svenska spelare (Swedish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest