Sparkas ut...

Out-of-character diskussionsforum för Svenska spelare

Moderators: Public Relations Department, Players Department

ewerhof
Posts: 93
Joined: Wed Mar 07, 2007 8:06 am

Sparkas ut...

Postby ewerhof » Wed Aug 27, 2008 12:48 pm

Nu är det nåt skumt igen. Så fort jag lägger ner, ger bort eller tar upp något så genomförs det men straxt efter loggas jag till sidan med allamina karaktärer och får meddelandet att jag inte har rätt att se andra spelares händelser.
Är det hos mig det är fel eller har någon annan det så här också? Det har varit idag och igår.
Sebas
Posts: 134
Joined: Wed Mar 26, 2008 9:57 am
Location: Sweden

Postby Sebas » Fri Aug 29, 2008 7:45 pm

Nja, jag har varit med om buggen förut. Det händer lite då och då. Men aldrig regelbundet...
ewerhof
Posts: 93
Joined: Wed Mar 07, 2007 8:06 am

Postby ewerhof » Sat Aug 30, 2008 1:57 pm

Jaha, det var ju kul att det hänt nån annan. Problemet är fortfarande kvar... :cry: Lite jobbigt är det.
User avatar
ceselb
Posts: 686
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:40 pm

Postby ceselb » Sat Aug 30, 2008 2:11 pm

Problemet är raporterat och det händer för flera, mig också. Problemet är att Marol inte är tillgänglig och eftersom han är den sista fullvärdiga ProgD medlemen så kan det dröja med en lösning.
Det finns flera aspiranter på tur, men ingen som kan lära upp dom eller gå dom tillgång till koden. Utom Jos då och han verkar ha dåligt med tid. Han lade fram sin doktorsavhandling för nåt år sedan och är just nu undervisande professor.
"I'll start with who, what, where, and when, followed by whither, whether, wherefore and whence, and follow that up with a big side-order of 'why'." -- Zaphod Beeblebrox
ewerhof
Posts: 93
Joined: Wed Mar 07, 2007 8:06 am

Postby ewerhof » Thu Apr 16, 2009 9:03 am

...och nu händer det igen. Det hoppas och skuttas mellan sidorna hela tiden så man kan bli galen.
Fan att det ska vara så kul att spela Cantr! Hade det inte varit det hade jag lagt ner för länge sedan. *suck* Man é bra dum egentligen...

Return to “Svenska spelare (Swedish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest