Min karaktär kommer aldrig fram...

Out-of-character diskussionsforum för Svenska spelare

Moderators: Public Relations Department, Players Department

ewerhof
Posts: 93
Joined: Wed Mar 07, 2007 8:06 am

Min karaktär kommer aldrig fram...

Postby ewerhof » Tue Feb 26, 2008 4:46 pm

Nu har en utav mina karaktärer seglat omkring på havet i flera år....från en ö till fastlandet? Jag vet inte vad jag ska göra. Har jag beräknat allt fel och är helt åt ¤%&¤#/¤/& fel håll? Det skulle inte vara helt fel att kunna zooma ut nu. *muttrar lite* Det värsta är att jag ju inte vet om det har hakat upp sig eller om allt är som det ska... Allt är ju blått, blått, blått år ut och år in...
User avatar
ceselb
Posts: 686
Joined: Wed Jan 10, 2007 11:40 pm

Postby ceselb » Tue Feb 26, 2008 6:04 pm

Bara att fortsätta framåt. Finns folk some har seglat i 15 år utan at se nånting. Har du otur kan du ju ha gjort ett varv runt världen redan (om du haft kurs 0, 90, 180 eller 270 hela tiden). Du har förmodligen åkt helt fel, fastlandet är svårt att missa vad jag vet.
"I'll start with who, what, where, and when, followed by whither, whether, wherefore and whence, and follow that up with a big side-order of 'why'." -- Zaphod Beeblebrox
ewerhof
Posts: 93
Joined: Wed Mar 07, 2007 8:06 am

Postby ewerhof » Tue Feb 26, 2008 8:23 pm

Tack för svaret! Det känns verkligen tröstlöst att ha en 'mer eller mindre död' karaktär. :) Tror att jag hade 270 där i början... Jaha, så då väntar jag lite till då. :roll:

Return to “Svenska spelare (Swedish)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest