Veel nieuwe dorpen

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Dec 14, 2003 8:56 pm

Dan maar VVD stemmen niet? Je gaat me toch niet vertellen dat je die partij met drie letters, beginnende met een C en eindigende met een A en een D in het midden, gestemd hebt?

Maar een districtenstelsel voor Europa. Dat zie ik wel zitten. Ik dacht dat het allemaal wel meeviel, maar Frankrijk en Duitsland trekken inderdaad alle macht naar zich toe en trekken zich verder van niemand wat aan. :evil:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Postby Jos Elkink » Mon Dec 15, 2003 2:01 pm

CDA? Als ultra-libertijn???? :)

Nee, heb GroenLinks gestemd, denk ik. Meestal stem in PvdA (was ik ook lid van).

De allerlaatste verkiezingen heb ik niet gestemd. Was te lui om naar de ambassade te gaan en zo ... en bovendien druk met examens.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 11:38 am

Volgens mij is het sowieso beetje triest gesteld met de Nederlandse politiek. :(

CDA en VVD doen het niet zo geweldig samen. D'66 schijnt ook nog in dat kabinet te zitten :shock: PVDA maakt zijn rol als oppositieleider niet echt waar.

Nee, dan stem ik toch maar liever op de kleine linkse partijen...of zou er in Peter R. de Vries soms een groot politiek talent schuilen :wink:
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 12:31 pm

Jos waarom maak jij niet een nieuwe partij? Partij van de Cantr ofzo...

enkele punten doe je kunt aanpakken of zeggen:
- computers en kabel voor iedereen
- lid worden van cantr verplicht (komen er tenminste meer nederlanders)
- Allochtonen dr uit (haha lekker cru)
- Bezuinigigen weg ermee.. laat onze kinderen maar met onze staatsschuld zitten, dat is wat onze ouders en voorouders ook deden
- Langere vakanties voor iedereen
- 5 keer per jaar kerst (lekker veel cadeau's)
- eindelijk es zwaarde straffen in nederland (niet als je pim fortuyn vermoord dat je dan maar 11 jaar ofzo )krijgt


:shock: misschien een idee? :roll:
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 12:41 pm

Ik zat meer te denken aan het punt:

- Als je mensen als Pim Fortuijn vermoord, ben je wettelijk verplicht promotie te krijgen en gehuldigd te worden op de Dam. :twisted:

Dit geldt trouwens ook voor mensen die Jim Bakkum vermoorden :D
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 12:45 pm

Ik vond Pim op zich wel oke.. maar ja.. als hij zelf aan de "macht" zou zijn gekomen zou hij dr ook wel nix van gebakken hebben...

Jammer dat die gast met dat mes op weg naar Balkenede gestopt werd... misschien kon hij dit landje nog wel helpen :roll: ach ja nu is harry potter uhhm ik bedoel balkenende tenminste weer veilig :x
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 24, 2003 1:04 pm

::10votaal:: wrote:- Als je mensen als Pim Fortuijn Balkenende vermoord, ben je wettelijk verplicht promotie te krijgen en gehuldigd te worden op de Dam. :twisted:


8)

Jochem
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 1:34 pm

Hah humor: XBl, je begon deze topic om te praten over dat er te snel nieuwe dorpen bij komen, en we eindigen bij Pim Fortuyn en Balkenende :lol: hehe....

misschien is dat waarom de nederlandse dorpen zo weinig groeien... we zwammen teveel en doen te weinig... maar jah.. ik vind t niet erg al dat gezwam :D ... LEKKER LANG ZWAMMEN!!!!
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 1:42 pm

Leuk voorbeeld wat precies laat zien wat jij bedoelt is op het Engelse Aki-eiland.

Daar zit ik in twee steden: Aki Lapodamun en Aki Jalahido Sover. Het leuke verschil tussen deze steden: De ene groeit als een gek, de andere niet.

Aki Lapodamun is vooral een stad waar veel discussie plaatsvind over alles. Mensen zijn al 20 dagen bezig met het maken van een dorpsraad en er word nog helemaal niets gedaan aan gebouwen enz. De ontwikkeling is 0. En er wordt veels te veel gezwamt over vanalles :D

Aki Jalahido Sover is een stad met een heel ander bestuurssysteem. Het is een groep mensen met 2 mentors (ik :D en iemand anders), iedereen in het dorp handelt in het belang van het geheel, we zijn een grote familie.
Voorbeeldje: We werken met 10 mensen aan 1 steenproject om genoeg steen voor alle gebouwen te maken. :shock: ? Er is nog geen ijzer maar we groeien en we groeien...mede door het houtkamp wat nu gerealiseerd word in de bossen.

Voor mij geven deze twee steden precies aan hoe het wel en hoe het niet moet. Waren er in het Nederlandse gebied maar Aki Sovers :(
User avatar
anomaly
Posts: 87
Joined: Sun Dec 21, 2003 5:18 pm
Location: Some where inside the matrix

Postby anomaly » Wed Dec 24, 2003 1:46 pm

We moeten gewoon in een bepaald dorp een goede leider hebben. Eentje die de leiding geeft en niet zoals in alle nederlandse gebieden bijna geen zak uitvoeren. Misschien moeten deze leiders dan ook wat strenger worden... en de inwoners moeten gemeenschappelijker worden en een saamhorigheidsgevoel krijgen.. maar jah.. we zijn en blijven nederlanders dus dit zal wel nooit gebeuren. :roll:
It's him.... The Anomaly...Do we proceed?..Yes.... He is still......only human.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 24, 2003 1:51 pm

Strenge leiders werken niet :p. Zie Silvio (arme jongen).

Jochem
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 1:55 pm

Silvio was gewoon een beetje dom bezig Jochem :D

Marja...van Leeuwen was nog leuker :P Wel jammer dat mijn char daar nou weer het slachtoffer van moest zijn :?
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Wed Dec 24, 2003 2:06 pm

Silvio was een perfect voorbeeld hoe het nou niet moet. Je moet eerst vrienden maken, zorgen dat de mensen je vertrouwen. Daarnaa heel geleidelijk aan de teugels wat strakker aantrekken. Op die manier slikken de mensen veel meer wat ze van de vragen. Zorg vooral voor een netwerk van getrouwen, laat ze merken dat ze wat te winnen hebben door jou te steunen, en vooral bij een wat repressiever beleid. Niemand regeert alleen! 8)

Okee, dat was de theorie, nu de praktijk, hehe. :?
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Dec 24, 2003 2:10 pm

Ook een probleem is de enorme scheiding tussen ondernemers. Want als je na 140 dagen alleen nog maar 20kg steen voor de haven heb verzameld... :?

Owja, wat ook een probleem is is dat de meeste leiders van Sil of dood gaan of gek worden. :shock:
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Dec 24, 2003 2:22 pm

Mja, zie Sally: wilt iemand in de cel gooien, omdat hij iets niet geeft. Hm..., ik denk dat ze niet een lang leiderschap zal hebben. Zoals elk andere dorpshoofd in Sil.

Persoonlijk vond ik het onder de tijdelijke dorpshoofden nog het best. Lekker rustig, geen grootse veranderingen, iedereen leefde rustig door.

Jochem

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest