Aantal NL spelers opkrikken

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
oel
Posts: 17
Joined: Sun Aug 14, 2005 12:00 pm

Postby oel » Tue Jul 18, 2006 8:32 am

heb gereageerd, hoop dat het iets helpt
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Sat Jul 22, 2006 5:33 am

Als je naar de statistieken gaat kun je zien hoeveel nederlandse spelers er zijn en hoeveel nederlandse characters er rond lopen.

Nu is dat 77 spelers en 142 characters. Dus dat is maar 2 spelers per persoon. Volgens mij hadden we vorige week nog 36 spelers maar dat weet ik niet zeker. Als dat zo is dan hebben we ons als nederlands volk in een week verdubbeld. Nog even afwachten hoeveel mensen blijven spelen en tot de nieuwe mensen wat meer characters mogen maken en ook echt gaan gebruiken/spelen.

Misschien komt het door het forum. Misschien komt het ook door de nieuwe nederlandse entry in de wereldwijde wikipedia die ik heb vertaald. Of natuurlijk gewoon door de combinatie ervan.
Schaduwen zijn er om in te wandelen
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Wed Jul 26, 2006 10:29 am

En ik heb nog een site gevonden. Weer belgisch. Het is een nederlandstalig roleplayforum waar het vooral om echte roleplay gaat zoals D&D, Warhammer en alles die richting op.

Er is een klein forum voor computer spellen en een nog kleiner forum voor online spellen.

Ik had geen zin/tijd/inspiratie om een nieuw stuk te typen dus ik heb dezelfde post die ik op het roleplay.be forum heb gezet hier ook geplaats.

Er zijn niet heel veel mensen die dit forum bekijken volgens mij maar het zijn wel de 'goede'mensen die het bekijken. Als ze beginnen met spelen zullen ze denk ik langer blijven hangen dan andere.

De link naar de post is:

http://mandragon.be/rest/cgames/10597.topic#new
Schaduwen zijn er om in te wandelen
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Wed Mar 14, 2007 12:45 pm

In julli 2006 hadden we 77 spelers met 142 nederlandse characters wat neerkomt op 1.84 nederlandse characters per nederlandse speler.

Nu. Maart 2007 hebben we 75 spelers met 176 characters wat dus 2.35 characters per persoon zijn.

We spelen dus weer met meer nederlandse characters, wat goed is denk ik! Nu nog het aantal spelers opkrikken en we komen nog eens ergens met ons eiland.

Het is trouwens wel leuk, als je naar de statistieken kijkt zie je dat er meer poolse spelers en characters zijn dan engelse spelers...
Schaduwen zijn er om in te wandelen
User avatar
oel
Posts: 17
Joined: Sun Aug 14, 2005 12:00 pm

Postby oel » Wed Apr 11, 2007 11:57 am

hehe, voeg er maar weer een nederlandse speler aan toe.

Ik heb zojuist een nieuwe acount gemaakt om weer eens te zien hoe het is. Nu hopen dat het me niet weer zo verslaaft maakt als laatste keer :P

nu nog even wachten op een bevestiging mijn account en ik kan weer beginnen :D

(ben benieuwd of ik nog dingen tegen kom die me herinneren aan mijn oude chars, zou wel grappig zijn)
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Thu Apr 12, 2007 10:13 am

vast wel, ik weet niet wanneer je gestopt was maar zo snel gaan ontwikkelingen niet op het Nederlandse eiland.
Schaduwen zijn er om in te wandelen
User avatar
oel
Posts: 17
Joined: Sun Aug 14, 2005 12:00 pm

Postby oel » Thu Apr 12, 2007 5:52 pm

ik zal zien, ik zal zien

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest