SIL

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sat Oct 01, 2005 10:23 am

Nog niemand neergeschoten sinds ik terug ben in het spel :( Het is ff sparen voor zo'n boog he :twisted:
Peter
Posts: 342
Joined: Sat Dec 11, 2004 8:19 am

Postby Peter » Sat Oct 01, 2005 12:17 pm

Het leuke is dat ik weet dat ik onmogelijk OOC informatie en IC informatie gescheiden kan houden. Nu jij nog. Een voorbeeld.

De leider van een dorp is elke dag meerdere uren wakker. Op een moment niet meer. Dagen niet meer. Hij voorziet iedereen in voedsel, hij beheert de meeste gereedschappen en hij heeft alle sleutels. Wat is logisch? Deuren openbreken? Zelf voedsel verzamelen tegen de regels in? Andere leider kiezen? Misschien zelfs de leider ombrengen?

Er gebeurde niets. Iedereen wachtte gewoon. Zelfs iedereen die simpelweg een "vraag" kwam stellen, wachtte. Waarom? De speler vertelde OOC dat hij werd ge-evacueerd.

Het toppunt van OOC info IC gebruiken. En er maar met z'n alle omheen ..... (woord met 3 "l"-en, een "u" en en) als karakters. Hetzelfde gebeurt ook in de rest van Cantr, bewust OOC info IC gebruiken.

Je hebt 2 karakters bij elkaar in 1 stad. Je doet je uiterste best om je karakters elkaar te laten ontlopen. Maar dat is helemaal niet logisch. Die karakters die weten van niets, en kunnen dus heel goed samenwerken e.d. Als je ze tenminste netjes uit elkaar houdt. En toch doe je dat zo min mogelijk om niet verdacht te worden van CRB. Dit opzich is al een CRB.

Nog een voorbeeld uit ons eigen nederlands forum:
Een opvolger van Graanstra, heeft een tweede karakter nodig als verzekering voor de eerste. Als excuus werd gezegd dat zij wel degelijk andere belangen hebben en dat de belonging goed is. Ten eerste is de verzekering op zich een "crb" daarnaast is de goede beloning wellicht ook een "crb". Misschien weten de karakters wel niet beter, zoals ik hierboven schreef, maar de speler hier wel.
Not that good.
JK-Royale
Posts: 64
Joined: Thu Jul 05, 2007 1:01 pm
Location: The Netherlands, De Lier

Postby JK-Royale » Thu Jul 05, 2007 1:16 pm

Je eerste voorbeeld is me niet 100% duidelijk,
maar aan de andere twee leidt ik wel af dat je gelijk hebt.
Had er alleen nog niet over nagedacht, maar is wel zo.
Proeme
Posts: 80
Joined: Tue Apr 17, 2007 10:44 pm

Postby Proeme » Thu Jul 05, 2007 6:54 pm

hehe, reageer je altijd op berichten van bijna 2 jaar oud? :P
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Sun Jul 08, 2007 11:05 am

Je moet toch wat als niemand hier wat zegt :roll:
Schaduwen zijn er om in te wandelen
JK-Royale
Posts: 64
Joined: Thu Jul 05, 2007 1:01 pm
Location: The Netherlands, De Lier

Postby JK-Royale » Wed Jul 11, 2007 3:02 pm

Was het niet gewend dat oude berichten nog zo hoog in de lijst met topics stonden.
Ben een ietsje drukker forum gewend.
Maar goed, reageren is altijd goed, zeg ik maar ;)

En bovendien, die arme peter heeft een enorm verhaal geschreven, zou toch zonde zijn als hij daar geen reacties op krijgt :wink:

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest