Nieuwe startlocatie

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Nieuwe startlocatie

Postby Jos Elkink » Mon Sep 08, 2003 6:03 pm

Ik ga waarschijnlijk zeer binnenkort een nieuwe Nederlandstalige startlocatie openen. Is er een speler hier die al speelt in Sil en Llanoi, de capital rule echt helemaal snapt, en wel een nieuw karakter wil op die locatie? Elke startlocatie moet eigenlijk wel even iemand hebben die nieuwe spelers een beetje in de perken houdt, aangezien veel de eerste dag nog niet snappen hoe het spel werkt, en als de hele stad zo ontwikkeld in het begin, is het niet prettig. Mijn karakters in Sil en Llanoi hebben een beetje die rol gespeeld - en nu hoeft het niet meer, want zijn er genoeg die echt leuk spelen (Sil gaat cool!! :) ...) - maar ik wil niet nog een nieuw karakter op een drukke locatie. En de Nederlanders kletsen nogal :) ... Dus, wie is geinteresseerd? Sico, Wim, een nieuwere speler?
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Sep 08, 2003 8:05 pm

OOOWWW. Eerst een van mijn huidige karakters een (zachte) dood laten sterven. Mijhn 1e karakter is zonder eten op reis gegaan en zal te zijner tijd wel het loodje leggen... :roll: Hij's hopeloos vrdwaald, lol.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
lostron
Posts: 20
Joined: Sun Aug 24, 2003 10:36 am

Postby lostron » Wed Sep 17, 2003 12:29 pm

ik heb wat spelers rondhobbelen!! in sil en llanoi

en nog een paar er tussen rond reizend en wil het wel proberen hoor!!

mail me er ff over!!
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Sep 17, 2003 5:11 pm

Ach jah, heb ook wel zin. Zat zelf er ookal over te denken, om het voor te stellen. Beide dorpies raken nogal vol.
Jos Elkink wrote:Sil gaat cool!!

:) En ik ga voor de macht ;):lol:. Wie stemt er allemaal op Jochem van Leeuwen :p.

Naja, kijk maar wie je er als eerste neerzet. Ik heb iig intresse.

Jochem

BTW, ik zag nog een humoristische note. Stond een verhaal over dat geiten drama... weet niet meer waar. Stond er zo op een gegeven moment "Jos, watch over me" :lol: Lol!
Guest

Postby Guest » Sun Oct 05, 2003 8:31 am

Ahh dan snap ik nu waarom onze trouwe aspergeboer opeens dood is.
Trouwens even een vraagje, klopt het dat we ook in verbinding staan met buitenlandse delen van het spel? Kwam namelijk laatst wat Fransen tegen (en die deden overigens niet lief tegen mij, maar dat is bijzaak)
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Sun Oct 05, 2003 8:35 am

Aha, in Llanoi is verlaper dood? Ik hoorde dat al van wat vrienden op school (zelf geen characters *meer* in Llanoi)... maar waarom is dan de boer dood, als er een nieuwe locatie is?

Ik weet overigens alleen dat de Nederlandse steden met elkaar in verbinding staan (heb vanuit Sil iemand naar Flikadorov (= nieuwe locatie) gekregen, en vanuit Llanoi iemand naar Sil).

Waarom registreer je niet, btw? Is veel leuker :D.

Jochem
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sun Oct 05, 2003 8:42 am

Verlaper == Elkink

Had me trouwens geregistreerd, alleen vergeten in te loggen. :idea:
Maar in Yarlitskov Forest barst het dus van de fransen. Het is trouwens een aardig endje lopen daarheen.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Sun Oct 05, 2003 8:46 am

Maar Jos zit niet als eerste character op die locatie hoor... dat was ik ;).

Vreemd dat-ie een character dood heeft, want ik ben bijna zeker ervan dat-ie niet een character laat dood gaan, om alleen maar ergens een character neer te kunnen zetten. Zo gaat het spel niet... Hopen we maar dat-ie deze topic leest, zodat-ie ffies kan antwoorden :p.

Jochem
User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Postby Jos Elkink » Mon Nov 03, 2003 12:37 pm

Ja hoor - dit lees ik wel ... alleen een maand later ;) ... Had helemaal niet gezien dat deze discussie gaande was.

Ja, heel soms maak ik van mijn privileges gebruik door een character gewoonweg te verwijderen. Slecht, maar ja. Had die Verlaper echt alleen maar om Llanoi te kunnen observeren, en het was een gruwelijk saai karakter :) ... En ik had geen tijd alles te lezen wat daar gezegd werd.

Inderdaad kun je mensen van andere taalgroepen tegenkomen - Cantr bestaat uit slechts 1 wereld, dus alles bevindt zich in diezelfde wereld ... (wel meerdere eilanden).
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Nov 03, 2003 4:47 pm

En ik dacht dat alle talen een eigen eiland hadden, en dat de engelse gewoon wat meer eilanden hadden... Maar buitenlandse (= niet engels :p) zitten allemaal aanelkaar?

Jochem
User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Postby Jos Elkink » Mon Nov 03, 2003 10:31 pm

Nee, ook voor buitenlanders zijn er meer eilanden ;) ... Maar omdat de Engelse populatie veel sneller groeit dan welke buitenlandse ook, durfde ik niet een Engelse startlocatie op een eiland met een buitenlandse startlocatie te zetten.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest