Flikadorov

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Thu Sep 08, 2005 7:04 am

er is/was wel wat discussie in Flikadorov, maar het is heel simpel, wil je geen communisme, dan ga je toch lekker naar Sil. Of je zoekt het zelf maar uit. Op de een of andere manier heeft het toch wel voordelen om samen te werken.

Ach en zo nu een dan een verader, dat houd de boel een beetje levendig!
en dan kunnen we weer oefenen met schieten!
User avatar
Jur Schagen
Administrator Emeritus
Posts: 507
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:25 pm
Location: Amsterdam, Netherlands

Postby Jur Schagen » Thu Sep 08, 2005 9:07 am

Het probleem van salven is vooral OOC... de spelers willen niet dat hun char slaaf is, dus ze laten hem sterven aan de Disease of bij een vluchtpoging, en spawnen ergens nieuw waar ze geen slaaf zijn... En daar zijnn inderdaad morele OOC oorzaken voor.

Jur.
KEEPER: What is the air-speed velocity of an unladen swallow?
ARTHUR: What do you mean? An African or European swallow?
KEEPER: What? I...I don't know that! Auuuuuuuugh!

check out: www.myspace.com/fredlesshuh
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Thu Sep 08, 2005 9:28 am

Peter wrote:Is het je nooit opgevallen dat je in Flik redelijk snel antwoord krijgt op een ic gestelde vraag of opmerking? Er zijn wel degelijk wakkere mensen in Flik. Alleen de woordenwisseling is minimaal


Ja, toegegeven, da's waar.

Peter wrote:VOC handelsgeest of gewoon onderdrukking? "Gouden eeuw" is niet echt positief hoor... machtsgeil zijn wij hollanders, slavenhandel is/was onze business.


Ach, slavenhandel was in de ogen van die mensen niets meer of minder dan het verhandelen van goederen. Zwarten waren geen mensen, maar een soort beesten die je best goed kon trainen. Zoals je een hond leert apporteren of een paard de ploeg leert trekken, zo leerde je een Afrikaan maiskolven plukken.

Goed, nu snappen we dat het niet erg aardig was wat we hebben gedaan (= understatement), maar hoe dan ook, slavenhandel moet toegekend worden aan de handelsdrift van de Nederlanders, niet aan machtswellust.

Dit terzijde, ik weet ook niet zo goed hoe we het Nederlandse gebied in Cantr wat meer schwung kunnen geven. Oude, dode karakters van mij hebben het geprobeerd, maar hebben gefaald. :(
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Thu Sep 08, 2005 10:09 am

Zoals al ik zei: Mensen die dit allemaal lezen, moeten gaan oefenenen in hun roleplaying. Hopelijk gaan anderen er dan in mee en krijgen we op z'n minst andere dingen als simpel weg 24 uur per dag werken (8 uur in Cantr tijd ;)).

Jochem
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Thu Sep 08, 2005 10:37 am

Ja maar, mijn twee karakters zijn niet in staat om heel sociaal te zijn! De één is relaxed op een Bob Marley-achtige wijze en een ander is een moordenaar en dief (helaas slecht bewapend).

*zucht*

Goed, goed, ik zal nog eens een politiek figuur in het leven roepen. Even denken.... misschien iemand controversieel.... rechts en conservatief....

En nu maar hopen dat hij in een stad spawnt, anders moet hij aan de wandel.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Sep 08, 2005 2:01 pm

Laat mijn nieuwe karakter in Sil onwijs enthausiast zijn in hervormen hervormen hervormen...

:D
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Thu Sep 08, 2005 7:28 pm

Doodle_Jack wrote:En nu maar hopen dat hij in een stad spawnt, anders moet hij aan de wandel.


Helaas, niet in een stad. Nu moet hij eerst ontevreden worden met zijn leven daar om vervolgens naar de big city te vertrekken. Dat kan, vrees ik, nog een tijdje duren.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Sep 08, 2005 9:08 pm

Tempus heeft het naar zijn zin :lol: of mag ik de naam Tempus nog niet noemen ivm de 3 of was het 4-dagenregel :P
Floris
Posts: 90
Joined: Tue Jun 28, 2005 10:18 am

Postby Floris » Wed Sep 14, 2005 9:40 pm

::10votaal:: wrote:Tempus heeft het naar zijn zin :lol: of mag ik de naam Tempus nog niet noemen ivm de 3 of was het 4-dagenregel :P


Dit leek me vrij duidelijk...hij is inderdaad wel een beetje over-enthousiast. :)
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Sep 15, 2005 5:47 am

Altijd geweest, maar hij werkt nu aan de weg...lekker dubbelzinning :lol:

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest