De nieuwe gezichten

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Tue Jan 04, 2005 5:10 pm

Ah ik zie het al, Vesto wordt grootkapitalist met zijn schuurtje :D. Ben benieuwd of het je lukt.

Hoe zit het eigenlijk met de fabriekshallen in SWN? Zijn daar nog enkele invloedrijke mensen, of zijn ze alleen doelloos aan het produceren?
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Loesje
User avatar
Dust14
Posts: 91
Joined: Mon Mar 08, 2004 5:06 pm
Location: Belgium

Postby Dust14 » Tue Jan 04, 2005 9:06 pm

King Herman The First wrote:Hoe zit het eigenlijk met de fabriekshallen in SWN? Zijn daar nog enkele invloedrijke mensen, of zijn ze alleen doelloos aan het produceren?


Vooral het laatste denk ik :roll: (waaronder 1 van mijn chars), maar ik hoop dat er iets zal veranderen.
Those of us who love peace must organize as effectively as the war hawks. As they spread the propaganda of war - we must spread the propaganda of peace.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Jan 06, 2005 1:04 pm

Waar zijn de Graanstra mensen heen?? Effe zit rustig al dagen op z'n fietsje en ook zijn topwerknemer Sjaakie is al tijden stil! Is Graanstra gevallen?? :shock:
Peter
Posts: 342
Joined: Sat Dec 11, 2004 8:19 am

Postby Peter » Thu Jan 06, 2005 9:54 pm

Oorc een grote stad aan het worden? Oorc is bijna uitgestorven. Men kan daar de beesten niet echt aan. Men probeert wel het een en ander te organiseren, maar ik ben bang, dat "tiredness level" en de beesten ons gaan afmaken...
Not that good.
weasel
Posts: 3
Joined: Wed Jan 05, 2005 2:39 pm

Postby weasel » Fri Jan 07, 2005 12:35 am

hoihoi

ik ben ook nieuw in Cantr Momenteel heb ik nog maar in char namelijk Leon Nivens en die zit in sil, dus vesto ken ik wel
User avatar
Neelix
Posts: 110
Joined: Tue Nov 23, 2004 7:10 pm

Postby Neelix » Thu Jan 13, 2005 8:25 pm

Hallo allen, laat ik ook maar hier eens acte de presence geven..

Ik speel al een tijdje en moet zeggen dat het wel een beetje tamme boel is in Sil. Er is wel een nieuwe regering, maar ik vraag me af voor hoe lang...

En Effe is misschien wel machtig, maar op het moment zit hij op zijn fiets te kijken hoe die onder hem vandaan rot...
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Mon Jan 17, 2005 3:39 pm

Laat ik ook eens mijn entree in dit forum maken....

De ontwikkelingen in Sil leken even veelbelovend, maar ik moet zeggen dat de boel weer langzaam begint in te kakken. Dat wij-gevoel wat er even heerste onder de actieve mensen lijkt weer bijna helemaal te zijn verdwenen.

Nee, ik geloof niet dat daar nog veel spannende dingen gaan gebeuren in de nabije toekomst.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Jan 18, 2005 9:34 am

Graanstra, dat wil zeggen Trugduwe is voorbij, want ik gok dat Effe binnenkort het loodje legt! Net als zijn voorman Kale Sjaakie in FWE dat wat dagen geleden heeft gedaan en dus steunt Graanstra nu op Master Blaster en Deslan Rewassid! :lol:

Sil heeft de verkeerde leider gekozen, don't ask me why! Nu sukkelen we weer massaal in terwijl Vesto toch zulke mooie plannen had bedacht. :cry:

Voor de rest is heel Cantr (NL) op dit moment saai dus probeer ik een aantal doorbraken te forceren in de komende tijd. Wat kunnen we doen om Cantr weer interresant te maken??

Suggesties: - Roversbende beginnen en dorpen plunderen
- Oorlog tussen Flikadorov en Sil beginnen
- Vanuit een boot the upper class ontvoeren

:D :D OPROEP AAN ALLE CANTR SPELERS...SCHUD DE WERELD EENS GOED WAKKER!
User avatar
Neelix
Posts: 110
Joined: Tue Nov 23, 2004 7:10 pm

Postby Neelix » Tue Jan 18, 2005 9:47 am

Let je wel op de Capital Rule alsjeblieft?

Ik ben het met je eens dat er wat moet veranderen, maar je mag mensen op het forum niet oproepen om specifieke dingen te doen..
"We apologize for the inconvenience" (See "The Hitchhikers Guide to the Galaxy")
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Tue Jan 18, 2005 2:10 pm

Ik suggereer alleen maar, daarnaast...geef suggesties aan spelers, niet aan characters. Dus ik breek helemaal niets :D

Ik ben bij een paar van dat soort geweldige acties aanwezig geweest. Ontvoering van Skimp, moord op Ellison door Dorpshoofd van Leeuwen, die dief met die boot die over alles plunderde en briefjes achter liet.

Goede oude tijden, vooral toen met van Leeuwen. Eigelijk moet Sil een dictator krijgen :D
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Tue Jan 18, 2005 4:05 pm

Hmmm.... typisch....

Het is vredig en rustig....
Mensen vervelen zich....
Mensen gaan boosaardige dingen doen...

:twisted:
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Mon Jan 24, 2005 12:11 pm

Ja, Sil is zo goed als zeker weer in slaap gevallen. De laatste paar dagen gebeut er niet veel meer dan wat jagen. Zelfs het "prestigieuze" beddenproject lijkt stil te liggen.

Spijtig, spijtig....
wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Mon Jan 24, 2005 6:15 pm

geschiedenis bespreken ok das wel leuk soms,

maar spelers aanmoedigen om bepaalde dingen in game te doen of om op jouw te stemmen op het forum vind ik persoonlijk een beetje suf.

Dit hoort echt in game te gebeuren want als je niet op een bepaalde lokatie bent hoef je dat soort dingen ook niet te weten.
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Wed Jan 26, 2005 1:35 pm

Rustig in Sil? Nee toch? Dat kan toch niet? :P
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Thu Feb 03, 2005 11:41 am

Zo rustig is het volgens mij inderdaad niet in Sil. Komt allemaal best goed heb ik het idee. Zeker nu de eerste rustfaciliteiten gebouwd worden. Bovendien gebeurd er in andere dorpjes helemaal niets. Allemaal troosteloze spookstadjes.

10totaal, wat heb je toch met die mogelijke oorlog tussen flik en Sil? Volgens mij is er al jaren geen contact meer geweest tussen beide gemeenschappen.

Wel een beetje jammer dat een aantal oude spelers er mee is gestopt. Maar misschien biedt dat wel weer nieuwe kansen voor de nieuwe verslaafden.
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.



Loesje

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest