De nieuwe gezichten

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

Menehunas
Posts: 7
Joined: Fri Nov 12, 2004 6:15 pm

Postby Menehunas » Tue Feb 08, 2005 5:08 pm

King Herman The First wrote:Zo rustig is het volgens mij inderdaad niet in Sil. Komt allemaal best goed heb ik het idee. Zeker nu de eerste rustfaciliteiten gebouwd worden. Bovendien gebeurd er in andere dorpjes helemaal niets. Allemaal troosteloze spookstadjes.


Het is niet rustig in SIL :) wacht maar af de komende dagen ;) er moest eerst even contact gelegt wordeden met andere dorpen enz. en grondstoffen worden gezocht enz.

nu we weten hoeveel er aanwezig is in SIL, qua grondstoffen en gereedschappen kunnen we beginnen met het opbouwen van de gemeenschap ;)

10totaal, je doet wel heel negatief over SIL, wrom reageer je dan niet op mijn IG gespreken om er over te praten :p hoe we het kunne veranderen enz

Effe zit al een hele tijd op zijn fiets, volgens mij is ie dood, mevrouw Kladermans (als ik het goed type) is dood.

btw het is best wel irri om te praten over Cantr zonder dingen weer te geven over IG dingen ;)
Menehunas
Posts: 7
Joined: Fri Nov 12, 2004 6:15 pm

Postby Menehunas » Tue Feb 08, 2005 5:29 pm

::10votaal:: wrote:Daarom heeft Vesto een plan wat ik vanwege de 4-dagenregel hier niet mag vernoemen! :D En dat hij van Juttie verloren heeft is een tijdelijke tegenslag maar op de lange termijn beter...we kennen immers de geschiedenis van de Silse dorpshoofden...dood, dood, gek geworden, ontvoert :D


je bent lekkr aardig voor Juttie :p volgens mij kun je dat 4-dagen plan beter met Juttie bespreken dan word het misschien ooit nog wat, aangezien ze dorpshoofd is en naast veel macht ook toegang heeft tot veel grondstoffen en gereedschappen :wink: zomaar ideetje
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Tue Feb 08, 2005 5:38 pm

CR-overtreding!!!! :P
Menehunas
Posts: 7
Joined: Fri Nov 12, 2004 6:15 pm

Postby Menehunas » Wed Feb 09, 2005 11:50 am

Doodle_Jack wrote:CR-overtreding!!!! :P


wie zegt dat ik Juttie speel ;) maar als het inderdaad een overtreding is dan moet je die post van mij ff deleten .... 8)
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Wed Feb 16, 2005 12:27 pm

Volgens mij is er onweer op komst in het Nederlanstalige gebied, nietwaar 10votaal? :wink:

**wrijft in zijn handen**

In verband met de CR zal ik mijn mond verder houden. :roll:
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Feb 16, 2005 1:55 pm

Onweer...ach ja, heel subtiel onweer :twisted:

Al heb ik nu wat andere plannetjes. Leuk om te zien hoe de herstructurering van Sil zich gaat ontwikkelen. Hebben jullie trouwens ook het rare probleem dat newly spawns alleen maar in Flika en Sil aankomen?

En wat is er in Wirwarov gebeurt? En Llanoi? Hoe zit het daar...?
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Wed Feb 16, 2005 3:32 pm

::10votaal:: wrote: Hebben jullie trouwens ook het rare probleem dat newly spawns alleen maar in Flika en Sil aankomen?


Nee, ik ben een tijdje geleden in Wirwarov gespawnd en toevallig gisteren in, jawel, Sil Woods (north).

::10votaal:: wrote: En wat is er in Wirwarov gebeurt?


Niet veel voor zover ik weet. Op dit moment zijn er zes mensen buiten, waarvan er slechts één bezig is met een project (worteltjes rapen). Een dode boel daar dus...

Het aantal gebouwen wijst er echter op dat Wirwarov ooit een bloeiende stad was! Maar dat zal dus wel voor mijn tijd zijn geweest.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Wed Feb 16, 2005 4:16 pm

Hmm, klopt wel...in de tijd van Dorpshoofd van 't Wout was het daar wel fun. Toen heeft van Pirkel nog wat goede dingen gedaan, maar nu zag het er een beetje leegjes uit inderdaad! Tijd voor actie :twisted:
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Thu Feb 17, 2005 9:46 am

Heb het idee dat het nederlandse gebied een beetje begint uit te sterven. Wirwarow en FWE zijn inderdaad nogal rustig. Tijd voor een wederopbouw. En met een beetje hulp van Prins Deslan en Karin de Grote kan dat best lukken. :wink:

[quote]Onweer...ach ja, heel subtiel onweer[/quote]

ben benieuwd ik voel dat de spanning wat aan het opbouwen is, nu maar wachten op de ontlading. :twisted:

[quote] Leuk om te zien hoe de herstructurering van Sil zich gaat ontwikkelen.[/quote]

Ja, ik denk dat dat wel goed gaat komen, zeker nu de ijzer en staalproductie op gang lijkt te zijn gekomen. 8)

[quote]Toen heeft van Pirkel nog wat goede dingen gedaan[/quote]
Die staat nu alleen wat uit zijn neus te eten in Wirwarov, maar hij leeft in ieder geval nog wel. :?
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Loesje
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Feb 17, 2005 6:21 pm

Dat waren dus de machtigste mensen op het Nederlandse eiland: van Pirkel, Judith Jansen, Effe Trugduwe :lol: Allen dood of levenloos.

Benkonov en Deslan Rewassid hebben nu een invloedrijke positie. Net als Juttie, Leonard, Rick Wegman in Wir en Kamaraad Francine in Flika.

En Suzie Vermist, niet te vertrouwen kreng in Flikadorov. Als ik me niet vergis heette een oude char van Hunter ook zo...dus we moeten vrezen dat Hunter terug is om na zijn Smit-stunt weer eens het Nederlandse gebied op z'n kop te gooien 8)
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Mon Feb 21, 2005 10:52 am

Nou zeg 10votaal, waarom noem je nou geen chars van mij als invloedrijke personen? :cry: (wacht maar komt wel :wink: ).
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.



Loesje
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Feb 21, 2005 9:09 pm

Hmm, ik zou niet weten wie jou chars zijn :wink: Maar laat het de wereld maar weten, ik kan niet wachten!!

Niemand kent de man die iets gaat doen waar wat een nieuwe demensie gaat geven aan de Nederlandse wereld 8) Better watch out!
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Mon Feb 21, 2005 9:38 pm

Wat dacht je bijvoorbeeld van Koning André van FWE tot Kolenstein de Eerste 8) , August het dorpshoofd van Wirwarov :D , ik heb ook nog een char dat gezellig naast je zit in het Stadhuis van Sil :twisted: en ik heb nog een drietal niet zo invloedrijke maar zwijgzaam rijke chars ronddolen. :wink:

Ben trouwens erg benieuwd naar die nieuwe dimensie waar je het over hebt. Zal ik maar alvast een nieuw wapen aanschaffen? :idea:

Zeg 10votaal die Johan Broylandts is toch niet toevallig een char van jou of wel? :?:
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.



Loesje
weasel
Posts: 3
Joined: Wed Jan 05, 2005 2:39 pm

Postby weasel » Mon Feb 21, 2005 10:21 pm

hoihoi is weer ff geleden dat ik hier nog gepost hebt is niet veel verandert zo te zien. ik heb het gevoel dat het wel weer vlot begint te lopen in Sil wel spijtig van die diefstal die overlaatst is gebeurd
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Mon Feb 21, 2005 11:55 pm

King Herman The First wrote:August het dorpshoofd van Wirwarov


Ach, Wirwarov stelt niet veel voor. August heeft nauwelijks volgelingen.

King Herman The First wrote:ik heb ook nog een char dat gezellig naast je zit in het Stadhuis van Sil


Ah, dat moet Anaïs of Andreas zijn! (Leuk, dat raden....)

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest