De nieuwe gezichten

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

wietse
Posts: 148
Joined: Mon Mar 22, 2004 8:44 pm
Location: Netherlands, Rotterdam

Postby wietse » Sun Mar 20, 2005 2:57 pm

Wilde beesten blijven een probleem. Ook Llanoi is onleefbaar geworden door de beesten.

Flikadorov schijnt over de opstart perikelen heen te zijn gekomen nu de ijzer productie op gang is en er voor iedereen direct een goed schild kan worden gemaakt. combineer dit met een mogelijkheid om binnen nuttig werk te kunnen doen en uit te rusten en zaakje begint te lopen.

Wel grappig om te zien dat iedere personage die niet met het communisme mee doet vanzelf het loodje legt door de beesten of vertrekt.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Sun Mar 20, 2005 7:42 pm

Of anders wel door Francine en Suzie Vermist (ff voor mijn info, klopt het dat we al eens een Suzie Vermist hebben gekend??) :D

Ik denk dat we in Sil maar eens moeten gaan denken aan een verkenningsmissie naar Llanoi en Wirwarov. Waarschijnlijk kunnen die steden onze hulp goed gebruiken. Juttie is in coma beland geloof ik, beetje jammer, geen zin in wéér verkiezingen. Moet Vesto weer zoveel werk verrichten :twisted:
User avatar
Peanut
Posts: 1155
Joined: Mon Oct 18, 2004 3:01 pm

Postby Peanut » Sun Mar 20, 2005 10:11 pm

Zeg ik heb een char in Wirwarov :P
User avatar
Doodle_Jack
Posts: 235
Joined: Mon Nov 29, 2004 1:34 pm
Location: Netherlands (Tilburg)

Postby Doodle_Jack » Sun Mar 20, 2005 10:42 pm

Nee, Vesto grijpt de macht wel. :twisted:

En ik ben het met je eens dat het ontzettend vervelend is dat Juttie "in slaap is gedommeld". Er lijkt toch echt wel een vloek te rusten op mensen met macht in Sil. :)

Ik moet trouwens zeggen dat Wirwarov zeker potentie heeft op het moment. Er is alleen op het moment een te kort aan inwoners om het echt boeiend te krijgen. Maar goed, dat zal wel veranderen.
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Mar 21, 2005 6:46 am

Sil moet alleen zijn mensen goed inzetten, 1 kleermaker, 1 smid, 1 boer, enz. En dan kan de rest van de bevolking aan het werk bij die bedrijven.

Het zou mooi zijn als we een productiestad naar Engelse omvang zouden kunnen creeren. :twisted:
User avatar
Neelix
Posts: 110
Joined: Tue Nov 23, 2004 7:10 pm

Postby Neelix » Mon Mar 21, 2005 9:16 pm

Pff, alsof Vesto zoveel had gedaan met die verkiezing...

Het was altijd nog Jannes de Vries die alles geteld heeft en gezorgd heeft dat iedereen kon stemmen..
"We apologize for the inconvenience" (See "The Hitchhikers Guide to the Galaxy")
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Mar 21, 2005 9:26 pm

Hmm, daarvoor heeft Vesto een tijdje de boel georganiseert...Jannes kwam in beeld toen Vesto zelf besloot mee te doen :shock:

Maar inderdaad, Jannes heeft veel goed werk verricht :D
King Herman The First
Posts: 17
Joined: Sun Jan 02, 2005 5:54 pm
Location: netherlands, leiden

Postby King Herman The First » Wed Apr 20, 2005 4:01 pm

10votaal waar ben je :?:

waar zijn Deslan en Vesto gebleven :?:

Is er weer een groot Cantr'aar heen gegaan :?:
Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Loesje
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Thu Apr 21, 2005 12:21 pm

Godverdomme weinig tijd voor Cantr, bezig met serieuzere dingen, bijvoorbeeld http://www.vuilnisbak.com! Maar Vesto blijft leven. Ik zal hem weer eens op etenspad sturen!
dipdap
Posts: 2
Joined: Sat Sep 16, 2006 4:04 pm

nou over nieuwe mensen gesproken

Postby dipdap » Sat Sep 16, 2006 4:20 pm

nou ik heb nog een stuk of 10 nederlandse characters maar toch zijn de steden heel erg klein. en een huisje bouwen enzo lukt nog niet en dat stomme dorpje curry kan mij ook de pot op. daarom ben ik eerst 2 keer gestopt omdat ik 3 sloten op het maken van char en een huisje ben kwijt geraakt. mijn enige.
dipdap
a egg is not a egg
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sat Sep 30, 2006 11:08 am

I'm back... Mijn nieuwe carracters zijn alleen nogal ehm saai...
Avathar
Posts: 71
Joined: Fri Feb 25, 2005 7:04 pm

Postby Avathar » Tue Oct 24, 2006 10:15 am

Curry kan de pot op? Wel..ik ben 1 van de oprichters ervan geweest. Als je het niks vond, dan probeer je het toch meer naar je zin te maken.

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met Curry verloopt. Nu ik daar weg ben. Leeft het daar nog een beetje, of zijn er alleen nog maar een paar boeren?

ik heb geen ic interesse in curry en ik ben al een tijd weg daar. Dus volgens mij is dit geen CRB of CBR of zoiets. Zowel, geef dan gewoon geen antwoord.

avathar
Schaduwen zijn er om in te wandelen
Jackr
Posts: 9
Joined: Fri Jul 13, 2007 5:25 pm

Postby Jackr » Fri Jul 13, 2007 7:59 pm

Ikzelf speel nu een paar maanden Cantr en heb maar 2 Nederlandse chars. De rest is allemaal Engels. Waarom ik zo weinig NL chars heb is omdat de Nederlandse vestingen vaak geisoleerd liggen tussen Spaanse, Franse of anderstalige nederzettingen. De sfeer in sommige dorpen is ook niet op zijn best en ik denk dat dat ook veel Nederlanders tegenhoudt om ook met NL chars te spelen.
Saorsa
Posts: 8
Joined: Mon Jun 16, 2008 12:01 pm

Postby Saorsa » Mon Jun 23, 2008 9:49 pm

Ik ben nieuw hier en heb 2 karakters. Eentje spawnde in een plaatsje zonder inwoners, waar ze nu lekker aan het bouwen is en de ander spawnde in Sil. Het probleem in Sil is (voor mij in ieder geval) dat je heel moeilijk contact krijgt met anderen. Ik heb al een aantal keer gevraagd of ik wat kon doen voor het dorp, of voor iemand, maar nog nooit reactie gehad daarop. Mijn karakter is nu zover dat ze van plan is om van alles mee te nemen en dan maar te gaan reizen ofzo om te kijken of ze zich ergens anders nuttig kan maken.
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Postby Tiamo » Wed Jun 25, 2008 7:29 am

Het lijkt er op dat als je iets gedaan wilt krijgen, je het zelf moet doen. Ze zijn er nog wel, hoor, Nederlandse personages met ambitie, maar ze zijn inderdaad moeilijk te vinden.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest