Aangeboren talen knobbels

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Aangeboren talen knobbels

Postby .::. MysticGötén .::. » Tue Jun 29, 2004 8:20 am

In Wirwarov zijn opeens veel chars met een engels en duitse talen knobbel, ookal hebben ze die taal nog nooit gehoord of ze wisten niet eens van het bestaan of. Toch spreken ze opeens vloeiens duits en engels.

Niet dit ik even wil zeuren, maar dit verpest eigenlijk het spel een beetje.

Een paar cantr jaren geleden waren er engelse mensen in Wirwarov dus chars die toen in Wirwarov waren zouden in principe engels kunnen en mogen spreken.
Ook was er een duister heel lang geleden. Maar mensen die er toen nog niet waren spreken nu gewoon die talen :shock:

Wellicht kan er hier de volgende keer rekening mee gehouden worden, dat maakt het spel leuker als we elkaar niet begrijpen :lol: :lol: :lol:
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark
The past is gray
Why even bother
... it all fades away
Sico van der Meer
Posts: 151
Joined: Tue Jul 15, 2003 3:30 pm
Location: Delft, the Netherlands

Postby Sico van der Meer » Tue Jun 29, 2004 9:02 pm

Helemaal mee eens! Al denk ik wel dat gebaren maken e.d. wel in alle wenselijke talen mogelijk is (dat is onafhankelijk van de kennis van de karakters).
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Wed Jun 30, 2004 8:22 am

Lijkt mij ook leuk om eens te doen, maar mijn chars zijn nog nooit een buitenlander tegengekomen (of meteen afgeslacht (SWN)).

Wat Sico zegt, ben ik het mee eens: gebaren zijn taal onafhankelijk, en kunnen dus in elke taal gedaan worden.

Jochem

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest