Wie zijn er nog over?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
griogal
Posts: 308
Joined: Fri Jul 18, 2003 1:30 pm
Location: The Wilds

Postby griogal » Sat Jun 12, 2004 12:57 am

The Hunter wrote:LOL. Lanoi het machtigste dorp.
Maar goed, ja, ze zijn goed bezig daar in SWN, maar dat hadden ze al lang geleden moeten doen. Mijn char kwam ooit in Lanoi terug met een berg ijzer en sindsdien is er nooit meer wat bijgekomen, en dat terwijl Lanoi schreeuwde om ijzer. Eindelijk gebeurt er dus wat, maar onderschat het niet, dat plannetje zou wel eens heel lang kunnen duren, de afstand van Lanoi naar SWN is niet te onderschatten.

Over meest bekende/beruchte persoon: Smit zit erbij omdat het een spraakmakend figuur is. De keuze is klein, daarom zette ik ertussen. Alleen het feit dat hij door velen gehaat is zegt al genoeg. En ik vraag me af wat er van SWN geworden was als hij er niet geweest was. Misschien was Silvio wel een spraakmakend/gehaat figuur geworden. :lol:
En nogmaals, in het land der blinden is eenoog koning. Het is wachten totdat 1 char eruitspringt, zoals in het engelse taalgebied. Een Purple tortoise, Sester Gartaf, Maynard Leeward, etc. En wat recenter: Dat kreng uit Kwor, ik vergeet haar naam telkens.
Oja. Hayly Blerks. :twisted:
Op dit moment is het mij echter wat te rustig, zelfs in Sil. De kans dat binnenkort een spraakmaken/invloedrijk figuur "opstaat" acht ik klein.
Altijd nog beter dan het Duitse gebied. Echt om te huilen daar.


Geen kwaad woord over Sester Gartaf, da's m'n broer, allez, de broer van mijn char.
"America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between. "
Oscar Wilde (1854 - 1900)
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Jun 24, 2004 11:51 am

Ahem. *schraapt keel*.

Beetje doodgebloed hier? :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Jun 24, 2004 12:35 pm

Ja tis hier wel erg rustig.
T wordt tijd voor weer een goed gesprek.

Bijvoorbeeld:

Schade Deutschland alles ist vorbei .. alles ist vorbei!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ik hou niet van voetbal, maar het is toch altijd leuk als die duitsers verliezen
.::. MŷštíçGötéñ .::.

...You have never driven a car untill you drive a Honda....

The future is dark
The past is gray
Why even bother
... it all fades away
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Thu Jun 24, 2004 12:59 pm

'Kheb me rotgelachen... Toen het NL elftal tegen D gelijkspeelde en tegen Tsechie verloor. Ik vindt het merendeel van de spelers namelijk arrogante verwaande eikels, die moordenaar en verkrachter voorop. Toen ze verloren tegen schotland in de kwalificatyies, en ze daarop kritiek kregen, Hadden ze de gore moed om de media te boykotten.

En toch... ben ik blij dat ze toch door zijn. Vooral na advocaat en de spelers zielig te zien doen na Tsechie. :lol:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Thu Jun 24, 2004 1:06 pm

Ik weet wat je bedoelt.
Nederland verdient t niet om door te gaan. Voor het eerst een 10 jaar spelen ze redelijk voetbal en hebben dan ook veel geluk.

Maar jah, beter de nederlanders door dan de duitsers :twisted:

Schade Deutschland alles ist vorbei .. alles ist vorbei!!!

:D :D :D :D :D :D :D
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Thu Jun 24, 2004 1:07 pm

Ja, wel leuk dat ze toch doorgaan. Maar eigenlijk had ik gehoopt dat die Letten door zouden gaan! Leren ze het misschien eens die stomme voetballers :twisted:
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Thu Jun 24, 2004 1:13 pm

Schade deutschland alles ist vorbei :D.

Jochem
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Fri Jun 25, 2004 11:21 am

Even terugkomend op de orignele bedoeling van dit onderwerp "wie zijn er nog over" ... duitsland is in ieder geval niet over tot ieders vreugde.

De laatste tijd is het overal weer wat rustiger, met uitzondering van Sil.

Zijn er nog updates van Flikadorov? Is er nog steeds maar 1 persoon?
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Fri Jun 25, 2004 11:22 am

Ik heb een char in de buurt, maar die heeft geen idee van het bestaan van Flikadorov af. Das jammer.

Jochem
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Sat Jun 26, 2004 11:15 pm

Misschien huist er het "we gaan Sil vermoorden" leger wel :wink:
User avatar
griogal
Posts: 308
Joined: Fri Jul 18, 2003 1:30 pm
Location: The Wilds

Postby griogal » Sun Jul 04, 2004 11:49 pm

M'n arme nederlandstalige zwerver is nog steeds van de partij...evenals m'n franzoos die rustig z'n tijd afwacht in nederlands gebied om oppermachtig de rest van de franzozen te onderwerpen aan de kracht van het staal.

Misschien een kleine oproep naar diegenen die misschien franzozen tegenkomen...misschien iets meer gebarentaal als je merkt dat er een franzoos is. ...de vraag is engels of nederlands.

het zou immers leuk zijn om mekaar zogezegd woordjes te leren via een soort gebarentaal.

Ik doe dit uit louter RP oogpunt. Praktisch zou het immers voor m'n franzoos veel makkelijker zijn om nederlands te spreken wanneer hij door nederlandstalig gebied struint.
"America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between. "

Oscar Wilde (1854 - 1900)
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Jul 05, 2004 5:32 am

Als je een franzoos bent, die toevallig ook nog NL kan (bij jou het geval?), en je struint dus door NL-gebied, dan denk ik dat je gebaren taal het best in het NL kan doen. Frans lijkt me niet slim, omdat in NL gebied ik zomaar denk dat een groot deel niet erg bekend is met de taal frans ;). Ik kan het fout hebben, maar voor mij geld het iig wel, dat ik Frans totaal niet beheers.

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Jul 12, 2004 11:26 pm

Mja. M'n ontdekker "struint" dus al een poosje in het frantalige gebied en vertikete het uit RP oogpunt (En het feit dat ik geen frans spreek.. ;)) om Frans te spreken. Heb een woordenboekje gemaakt van de items die ik op zak had of geleerd IG. Een vertaler heb ik niet gebruikt, maar begrijp wel wat er gezegdword, mede door dat woordenboekje en het feit dat Frans een latijnse taal is. Heb hier en daar een paar Portugese Spaanse woordjes opgepikt, hehe.

Affijn. Na de eerste kennismaking door de Fransen, (OOC info n m'n achterhoofd over Nederlanders moordende Franstaligen) waren de eerste reacties dus allesbehalve vriendelijk zo leek het. Ik kon er dus van opmaken dat er Frans gesproken diende te worden. Het leek me nogal OOC, al stond dat er niet voor. Dus kondigde ik maar via een OOC uitspraak aan dat ik ernaartoe gereisd was en het dus geen CR breach betrof. Daarna sloeg de stemming gelijk om en werd mijn char overstelpt met voedsel van allerlei personen. (Mijn char had 4 pct health over door aavallen door dieren en de voedselvoorrraad was net geslonken tot nul).

Hoe dan ook. Heb dus OOc info gebruiklt om een OOC misverstand uit de weg te ruimen DMV een OOC comment. Pl. Dept, buig je daar maar eens over, hehe.

Ovrigens kwam ik daar ook nog een nederlandse char tegen die oook Frans bleek te beheersen. Dat moet onze griogal geweest zijn, klopt dat?

En de kracht van het staal: Tja, de fransen hebben niet eens de beschikking ver ijzer. de eerste die mij voedssel verstrekte heb ik een aardige hoeveelheid ijzer gegeven als dank voor het redden van m'n leven, en men sprong daar een gat in de lucht. diegene die met een stalen wapen en ijzeren schild het gebied binnen komt wandelen is daar oppermachtig. Dat geld als het goed is niet voor het hele franstalige gebied, dus wees gewaarschuwd. :lol:

Jippie. Ik heb gepost! :D
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
User avatar
.::. MysticGötén .::.
Posts: 433
Joined: Fri Dec 19, 2003 12:50 pm
Location: yet unkown
Contact:

Postby .::. MysticGötén .::. » Tue Jul 13, 2004 10:08 am

Hunter post ook weer ff...
een heel verwarrend OOC verhaal :wink:

je hebt wel gelijk de fransen liggen ver achter. Vooral aangezien het ijzer daar allemaal weg is en ze omringd zijn door bossen en wilde beesten...

Gelukkig heb ik een ijzeren schild aangezien je in het bos wel 10 keer per dag aangevallen wordt door wilde zwijnen, beren en herten :twisted:
nieuw komers overleven het niet echt gauw daar als er geen huis is om in te schuilen...
.::. MŷštíçGötéñ .::.



...You have never driven a car untill you drive a Honda....



The future is dark

The past is gray

Why even bother

... it all fades away
User avatar
griogal
Posts: 308
Joined: Fri Jul 18, 2003 1:30 pm
Location: The Wilds

Postby griogal » Sat Jul 17, 2004 10:22 pm

Toch niet, mijn nederlandstalige karakter zwerft ergens rond Wirwarow...mijn fransoosje is wel in nederlands gezelschap
"America is the only country that went from barbarism to decadence without civilization in between. "

Oscar Wilde (1854 - 1900)

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest