Wie zijn er nog over?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Sun Apr 25, 2004 12:31 pm

Tja, in het land der blinden is eenoog koning. In dat opzicht zijn Sally en Smit toch wel de meest spraakmakende figuren denk ik, alleen al door de manier waarop Skimp aan haar einde is gekomen. Verder denk ik dat Smit een van de meest spraakmakende figuren was. De meest beruchte iniedergeval.

Het feit dat een nr drie al moeilijk om te kiezen is zegt al een boel. Ik bedoel, Kinstra. Da's een pas redlijk recent figuur, en nog redelijk stil ook. Wegman, tja, is er al lang, heeft heel wat stof doen opwaaien maar heeft volgens mij nooit echt ergens invloed op uitgeoefend. Smit en Skimp hebben dat wel degelijk gedaan. Aan smit zijn hele topics gewijd.

Hoe dan ook, we zullen wel zien wat de toekomst ons brengt en of er een markant figuur uit zal springen. Eentje die wel degelijk invloed uit zal oefenen over een groot gebied, iemand die dusdanig spraakmakend of bekend zal worden dat bijna elke char hetzij hem/haar kent, of zijn daden of misschien wel zijn nalatenschap.

Totnogtoe zijn er maar een paar namen die iedereen noemt/kent. Dat zijn dus Klandermans, Wegman, Skimp, Smit, ehm....
Afgaande naar over wie de meeste topics geweid zijn: Smit. Lees het forum er maar op na.

Hmm... Niweuwe maatstaf voor invliedrijkheid of bekend/beruchtheid van Chars: Het aantal posts waarin ze genoemd zijn, oftewel de "post-index". :lol:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.

"Our enemies are resourceful and innovative".
"and so are we..."
They never stop thinking about new ways to harm our country and people"
"and neither do we"
~G.W Bush
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Apr 26, 2004 7:35 am

Tja, ik weet het niet. Er zijn genoeg gebieden waar ik geen karakters heb zitten en dus niets van weet. Ook niet of daar invloedrijke personen zitten. Ik ken eigenlijk alleen Sil, Llanoi en alles ertussenin. Maar zoals Flikadorov (het dorp dan), Wirwarov, in het Franse gebied, misschien zitten daar wel hele invloedrijke personen. Om nou te zeggen dat die Smit veel invloed heeft gehad gaat mij wat ver. Iedereen had ruzie met elkaar als hij er was, dat wel. Maar is er ook daadwerkelijk iets verandert?

En als het nu met Janisca in SWN gaat lukken, dan zal Llanoi wel eens het machtigste dorp kunnen worden! :P
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 10:33 am

LOL. Lanoi het machtigste dorp.
Maar goed, ja, ze zijn goed bezig daar in SWN, maar dat hadden ze al lang geleden moeten doen. Mijn char kwam ooit in Lanoi terug met een berg ijzer en sindsdien is er nooit meer wat bijgekomen, en dat terwijl Lanoi schreeuwde om ijzer. Eindelijk gebeurt er dus wat, maar onderschat het niet, dat plannetje zou wel eens heel lang kunnen duren, de afstand van Lanoi naar SWN is niet te onderschatten.

Over meest bekende/beruchte persoon: Smit zit erbij omdat het een spraakmakend figuur is. De keuze is klein, daarom zette ik ertussen. Alleen het feit dat hij door velen gehaat is zegt al genoeg. En ik vraag me af wat er van SWN geworden was als hij er niet geweest was. Misschien was Silvio wel een spraakmakend/gehaat figuur geworden. :lol:
En nogmaals, in het land der blinden is eenoog koning. Het is wachten totdat 1 char eruitspringt, zoals in het engelse taalgebied. Een Purple tortoise, Sester Gartaf, Maynard Leeward, etc. En wat recenter: Dat kreng uit Kwor, ik vergeet haar naam telkens.
Oja. Hayly Blerks. :twisted:
Op dit moment is het mij echter wat te rustig, zelfs in Sil. De kans dat binnenkort een spraakmaken/invloedrijk figuur "opstaat" acht ik klein.
Altijd nog beter dan het Duitse gebied. Echt om te huilen daar.
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
::10votaal::
Posts: 237
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:13 pm

Postby ::10votaal:: » Mon Apr 26, 2004 2:32 pm

Ja, maar daar zitten ook duitsers :D

Maxwell lijkt het korste dorpshoofd van Sil ooit te worden, want met 17 procentjes ben je daar niet echt veilig meer, al die beren. :evil:
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 2:32 pm

Stilte voor de storm? Mss dat er strax wel iets gaat gebeuren, you never know ^_^.

Jochem
Wouter_Broekhuizen
Posts: 134
Joined: Sun Oct 05, 2003 8:25 am
Location: Heerhugowaard
Contact:

Postby Wouter_Broekhuizen » Mon Apr 26, 2004 4:55 pm

Dan gaat ie toch binnen zitten in het stadhuis? net als klandermans toen zei nog dorpshoofd was! :lol:
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 5:01 pm

Nee, daar heb je veel aan. Een dorpshoofd die alleen binnen duimen zit te draaien. Lol. Wel makkelijk, zijn slechte gezondheid. Als iemand iets tegen hem heeft is het zo afgelopen. :lol:

Maar ja, we zien het wel wat er gaat gebeuren, ik ben benieuwd.

Enne, lees voor de lol FF de laatste topic in het Duitse forum. Begint leuk te worden daar, ouderwets NL vs D. :lol:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 5:05 pm

Leer jij me duits...?

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 5:19 pm

Je gaat me toch niet vertellen dat je geen Duits kunt lezen? :shock:

Wat doen jullie tegenwoordig op school vraag ik me af. :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 5:22 pm

The Hunter wrote:Wat doen jullie tegenwoordig op school vraag ik me af. :roll:
Euhm... gezellig praten? Ik kan wel duits lezen, maar dan moet ik nadenken, en daar heb ik geen zin in. + ik begrijp dan maar de helft, dus het zal dan wel niet echt grappig zijn. + ik háát duits (lelijke taal, kut uitspraak, klote mensen).

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 5:29 pm

Oh, God. Het wordt nu echt tijd om te emigreren. :roll:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 5:31 pm

The Hunter wrote:Oh, God. Het wordt nu echt tijd om te emigreren. :roll:
Waarom? Ik ben maar een van weinige die zo denken hoor ;). Ben nu eenmaal radicaal in m'n denk gedachtes: alles wat niet goed voor mij is, hoef ik niet.

Ik ben dus asociaal enzo, vandaar dat ik geen zin heb om duits te leren (ik kan het nergens voor gebruiken).

Jochem
User avatar
The Hunter
Posts: 1470
Joined: Sat Aug 16, 2003 12:59 pm
Location: In my cave, making bombs.
Contact:

Postby The Hunter » Mon Apr 26, 2004 5:38 pm

XBL wrote:..vandaar dat ik geen zin heb om duits te leren (ik kan het nergens voor gebruiken).

Jochem


Nou maak je een enorme fout. Zo groot als van hier tot Berlijn.
Maar ja, tis jouw leven. Aso'tje. :wink:
Life is fun. Play naked with Psycho-Pixie.



"Our enemies are resourceful and innovative".

"and so are we..."

They never stop thinking about new ways to harm our country and people"

"and neither do we"

~G.W Bush
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Postby XBL » Mon Apr 26, 2004 5:42 pm

Mja, ik vind duits een kut taal (velen met mij), en vertel mij maar, waar ik het, met de richting waar ik op wil (economische kant), er mee kan?

Jochem
User avatar
Dust14
Posts: 91
Joined: Mon Mar 08, 2004 5:06 pm
Location: Belgium

Postby Dust14 » Mon Apr 26, 2004 5:48 pm

Ik heb het gemakkelijker :) ik mocht kiezen tussen Duits of Spaans als 4de taal, ik heb dus gekozen voor spaans :D
Those of us who love peace must organize as effectively as the war hawks. As they spread the propaganda of war - we must spread the propaganda of peace.

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest