Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector!

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Bmot
Game Mechanics Chair / HR/PD Member
Posts: 2631
Joined: Sat Jun 30, 2012 3:59 pm
Location: The Hague - Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Bmot » Mon Jul 29, 2013 6:37 pm

Eehm, ik denk het, ja... :oops:

Mijn laatste Nederlandse karakter kon Henkie's vertrek niet zo goed aan :|
Richard Dawkins wrote:We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
User avatar
freiana
Posts: 766
Joined: Fri Dec 26, 2008 9:21 pm
Location: Delft, the Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby freiana » Mon Jul 29, 2013 8:52 pm

Welkom, Mee!
Ik heb 1 Nederlands character, en denk erover een 2e te beginnen... Misschien. Ooit. xD
Don't remember where I was - I realized life was a game - The more seriously I took things - The harder the rules became
User avatar
Bmot
Game Mechanics Chair / HR/PD Member
Posts: 2631
Joined: Sat Jun 30, 2012 3:59 pm
Location: The Hague - Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Bmot » Wed May 14, 2014 5:10 am

Welkom terug (alweer), Wiro :D
Richard Dawkins wrote:We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby *Wiro » Thu May 15, 2014 12:39 pm

Hallo! :)

Hoe is het in Nederlands Cantr?
Read about my characters by following this link.
User avatar
Bmot
Game Mechanics Chair / HR/PD Member
Posts: 2631
Joined: Sat Jun 30, 2012 3:59 pm
Location: The Hague - Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Bmot » Thu May 15, 2014 5:18 pm

Rustig, wat ik ervan kan zien...

Als ik de statistieken mag geloven hebben we nog 41 Nederlandse chars. Daarnaast, ik heb er maar ééntje, dus heb er niet al te veel kijk op.
Richard Dawkins wrote:We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby *Wiro » Thu May 15, 2014 5:32 pm

Het was ooit nog best een sterke groep...maar ik moet toegeven weinig behoefte te hebben in het Nederlands te spelen. Voor nu speel ik in het Engels, twee characters om het rustig te houden haha. :)
Read about my characters by following this link.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby XBL » Mon Dec 15, 2014 1:50 pm

Ik heb zojuist na jaren weer een account aangemaakt. Afgaande op m'n activiteit op dit forum ben ik ooit begonnen met spelen in 2003 en gestopt in 2007.

Ik zit even wat terug te lezen op het forum en kom allemaal verhalen tegen van 'mijn' tijd, het was toen best actief met Nederlandse spelers. Ik begrijp nu dat het een beetje dood is?

Oh well, we gaan het wel zien. Ben benieuwd of ik het weer net zo leuk vind als 10 jaar terug.
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Tiamo » Mon Dec 15, 2014 3:48 pm

Welkom terug XBL. Het aantal spelers is in het hele spel teruggelopen, ook in de nederlandse taalgroep helaas. Maar er zijn nog steeds nederlanders met (grote) plannen. :-)
I think ...
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby *Wiro » Mon Dec 15, 2014 3:58 pm

Hallo. Misschien moet ik ook weer in het Nederlands gaan spelen. :)

Welke personages speelde je toen, als ik dat vragen mag?
Read about my characters by following this link.
XBL
Posts: 450
Joined: Sun Aug 31, 2003 6:10 pm
Location: Castricum, the Netherlands
Contact:

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby XBL » Mon Dec 15, 2014 4:43 pm

Het is allemaal een beetje weggezakt wie ik speelde, maar er waren iig twee karakters die ik nog goed weet, allebei Nederlands.

Silvio was m'n eerste karakter en spawnde in Sil, wat wel grappig was (Sil/Silvio, duh). Ik heb daar een beetje mee lopen spelen en al vrij snel had hij best wat vertrouwen. Echter ging hij op een gegeven moment veel te ver, waardoor-ie verbannen was uit Sil. Ik denk dat-ie uiteindelijk ergens onderweg doodgegaan is ofzo. Volgens mij had-ie allemaal ijzer gejat (wat toen nog rechtstreeks uit de grond kwam), maar dat weet ik niet meer precies.

Een ander karakter was Jochem van Leeuwen, die was wel cool. Ook hij kwam ook uit Sil (dacht ik toch) en daar werd-ie al snel belastinginspecteur voor de nieuw te heffen belastingen. Nadat plots de leider van het dorp was overleden, werden er verkiezingen opgezet en werd Van Leeuwen de dorpsleider. Dit ging allemaal best aardig, totdat er wat gedoe over iets kwam. Exacte details weet ik niet meer, maar de macht steeg naar z'n kop en hij vermoordde een politiek tegenstander. Dit zou natuurlijk nooit goed aflopen, dus hij is het dorp ontvlucht om nooit meer iets van vernomen te worden.

Ik zou nog wel eens in Sil door oude notes willen gaan (als ze daar nog liggen) om te zien of er nog iets van die tijd over is.

Ik was trouwens al gestopt met spelen in het Nederlandse gebied (mss wel helemaal) toen de Spanjaarden kwamen, dus daar weet ik niets over.
Passcall
Posts: 32
Joined: Sat Dec 22, 2007 10:02 am
Location: Helmond, The Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Passcall » Tue Dec 01, 2015 9:19 am

De meeste berichten hier zijn meer dan een jaar geleden gepost! Toch ben ik benieuwd naar de 9 actieve spelers van de Nederlandse community! Kijken of er nog iemand reageert :-)

Speelde dit spel bijna 10 jaar geleden en ben sinds een week of 2 weer begonnen met spelen!
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Tiamo » Tue Dec 01, 2015 9:46 am

Welkom terug Passcall. De hoogtijdagen van de Nederlandse taalgroep zijn lang vergeten. Alleen een groot aantal Nederlandse namen van gebouwen en voertuigen, plus hier en daar een notitie herinneren er nog aan. Toch zijn er altijd ongeveer/bijna 10 spelers actief gebleven die her en der verspreid over de torus enclaves van serene rust cultiveren.
I think ...
Passcall
Posts: 32
Joined: Sat Dec 22, 2007 10:02 am
Location: Helmond, The Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby Passcall » Tue Dec 01, 2015 1:38 pm

Hi Tiamo!

Dat was me ook al opgevallen inderdaad! Ik speel nu weer met drie Nederlandse karakters en ze zitten allemaal in een compleet ander gebied :lol: Wel jammer dat het zo uitgestorven is!
killerog
Posts: 31
Joined: Mon Mar 14, 2005 3:02 pm
Location: The Netherlands

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector

Postby killerog » Sun Dec 06, 2015 9:07 pm

Ik ben zelf een paar maanden geleden weer begonnen, met daarbij ook een nederlands karakter. Maar ik ben ergens op een Zweedstalig eiland terechtgekomen waar een paar mensen geland waren en wat verder redelijk verlaten is.
User avatar
Jos Elkink
Founder Emeritus
Posts: 5711
Joined: Mon Jul 14, 2003 1:17 pm
Location: Dublin, Ireland
Contact:

Re: Hallo! Meld je hier voor een warm welkom in de nl-sector!

Postby Jos Elkink » Sat Mar 12, 2016 10:09 am

Ja, ik ben een Nederlands karakter begonnen, maar op een Poolstalig eiland beland. Is er nog een Nederlandse regio met meerdere Nederlandstalige locaties? :)

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest