:?

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: :?

Postby Tiamo » Tue Jun 26, 2012 7:15 pm

Zonder vers bloed sterft ELKE groep snel uit. Er zijn naar mijn inschatting maar vijf of zes Nl-karakters op Oorc en Omeo samen die ouder zijn dan ongeveer 2 rl-jaren (boven de 60 binnen het spel)! En zonder voortdurende aanwas waren die er waarschijnlijk geen van allen meer geweest (althans niet op die eilanden).

Ik vermoed dat de vaste Nl-spawnlocaties Flikadorov, Sil, Wirwarov, Llanoi en Yarlitskov waren (van die laatste ben ik niet zeker, kan ook Morn zijn geweest of misschien YFW).

Edit: misschien zou het helpen als de eerste twee karakters van nieuwe spelers altijd op het NL/F eiland spawnen (in een door nl bewoonde locatie uiteraard). Dat zou het aantal nieuwe personages iets meer concentreren zonder de 'buitenposten' helemaal aan hun lot over te laten.
I think ...
User avatar
freiana
Posts: 766
Joined: Fri Dec 26, 2008 9:21 pm
Location: Delft, the Netherlands

Re: :?

Postby freiana » Tue Jun 26, 2012 8:48 pm

Dat laatste idee klinkt als een heel goed idee. Tenminste, als de meeste Nederlandse spelers meer dan 2 chars hebben... Zijn daar ergens gegevens over?
Don't remember where I was - I realized life was a game - The more seriously I took things - The harder the rules became
User avatar
Henkie
Posts: 1689
Joined: Sun Oct 09, 2011 7:36 pm

Re: :?

Postby Henkie » Tue Jun 26, 2012 11:46 pm

Als het goed is wordt binnenkort ('binnenkort' is relatief) een nieuwe feature ingevoerd die je een keuze geeft over de spawnplaats van je char, hoofdzakelijk ingedeeld in eilanden, om te voorkomen dat mensen 8 chars op 1 eilandje hebben.
ALS dit wordt ingevoerd, stel ik voor het Eiland van Sil (HIland) als 1e te plaatsen, gezien hier nog enkele NL glorie rondzwerft.

En Tiamo: Dat is maar wat je uitsterven noemt... YFw is lang niet zo druk als vroeger, maar er wonen nog altijd mensen dus het is niet uitgestorven.
User avatar
lulkoek
Posts: 197
Joined: Sat May 02, 2009 10:10 pm

Re: :?

Postby lulkoek » Wed Jun 27, 2012 7:28 am

Ik denk dat Trevorton (ken de game-naam voor de locatie niet van buiten) momenteel bij de actiefsten is, en dat was geen originele NL spawnplaats.
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: :?

Postby CAZZEBAZ! » Sun Jul 01, 2012 10:48 am

En Heuveldorp dan? Dat is het meest actieve dorp dat ik ken:P En inderdaad al die oudere dorpen van vroeger zijn een beetje vergane glorie. In YFW is het redelijk dood al een tijd, Wirwarov daar leven ook nog maar een paar mensen waarvan veel inactief en in Morn (Curry) leven geloof ik helemaal geen nederlanders meer, alleen duitsers. Maar de spawnplaatsten aanpassen zou een oplossing kunnen zijn.

Is het nu echter niet zo dat als je zegmaar net begint met het spel dat je chars dan automatisch ook in redelijk bevolkt gebied spawnen waar jouw eigen taalgroep ook speelt? Want anders zouden door reizende karakters ook overal en nergens ter wereld karakters ter wereld kunnen komen.
User avatar
freiana
Posts: 766
Joined: Fri Dec 26, 2008 9:21 pm
Location: Delft, the Netherlands

Re: :?

Postby freiana » Sun Jul 01, 2012 2:14 pm

In Curry is nog wel wat leven... Mijn char vind t er stil, maar dat ligt aan haar xD
Don't remember where I was - I realized life was a game - The more seriously I took things - The harder the rules became
CAZZEBAZ!
Posts: 32
Joined: Thu Sep 16, 2010 5:24 pm

Re: :?

Postby CAZZEBAZ! » Tue Jul 03, 2012 1:18 pm

Oh dan ben ik waarschijnlijk in de war met het vroegere 'Nederheuvel' ... waarvan de hele groep was verhuisd naar een ander eiland maar de Nederlanders zijn daar ook weer snel vertrokken..
User avatar
Tiamo
Posts: 1261
Joined: Fri Feb 01, 2008 2:22 pm

Re: :?

Postby Tiamo » Tue Jul 03, 2012 1:47 pm

Curry is Morn Hills Noord. Volgens mij leeft daar nog steeds een groepje Nederlanders.
I think ...
*ono
Posts: 59
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:00 pm
Location: Netherlands

Re: :?

Postby *ono » Wed Jul 04, 2012 7:04 pm

In curry leven inderdaad nog steeds een paar Nederlanders

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest