Reclame maken voor nederlands Cantr

Buiten-karakter discussielijst voor Nederlandstalige spelers.

Moderators: Public Relations Department, Players Department

User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Postby *Wiro » Sat Jan 03, 2009 1:29 am

Kun je proberen een paar zinnen te veranderen?
Read about my characters by following this link.
Proeme
Posts: 80
Joined: Tue Apr 17, 2007 10:44 pm

Postby Proeme » Tue Jan 06, 2009 9:57 am

Cantr II is een virtuele wereld die bestaat uit verschillende karakters, gespeeld door verschillende spelers. Het gehele spel is text-based.

In het spel speel je de rol van je karakter. Wat je gaat doen met dat karakter hangt er vanaf wat voor persoon jij van hem/haar maakt en wat hij/zij tegenkomt in het leven. Misschien sluit je je aan bij een groep Nederlanders die oorlog voert met buitenlanders, misschien bouw je een hutje op de hei voor een vredig bestaan met je geliefde, je kunt onderdeel worden van een levendige handelsstad. Verzin het maar, in Cantr is alles mogelijk. In principe mag alles (zolang je in je rol blijft en geen kennis van buitenaf gaat gebruiken).

In het begin kan het spel erg verwarrend zijn. Dan zijn de wiki en het forum goede hulpmiddelen. Maar na een paar dagen zal je snappen hoe het spel werkt.

Links:
Cantr - http://www.cantr.net
Cantr Wiki - http://www.cantr.net/mwiki/index.php/Main_Page
Cantr Forum - http://www.cantr.net/forum/index.php

Nog een laatste tip: bij het registreren maak je je eerste twee karakters al aan. Geef ze normale namen (dus niet iets als "dragonslayer" of "pietje1992").

Veel plezier. Vragen kun je stellen in het nederlandse deel van het Cantr forum.


zoiets
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Postby *Wiro » Tue Jan 06, 2009 2:26 pm

En dan misschien nog wat extra info over het spel? Ik zal straks eens wat proberen.
Read about my characters by following this link.
User avatar
*Wiro
Posts: 5855
Joined: Mon Sep 29, 2008 1:24 pm

Postby *Wiro » Sun Sep 13, 2009 1:17 pm

Ik heb het adverteren weer opgepakt - wie helpt mee? Zelfs het posten van fora of sites die met rollenspel te maken hebben kan helpen!
Read about my characters by following this link.
User avatar
freiana
Posts: 766
Joined: Fri Dec 26, 2008 9:21 pm
Location: Delft, the Netherlands

Re: Reclame maken voor nederlands Cantr

Postby freiana » Sat Jul 21, 2012 2:59 pm

Ik vroeg me af, zijn er meer mensen die naar de ElfFantasyFair gaan, en zo ja, lijkt het jullie niet ook dat dit een geweldig idee om daar op de een of andere manier reclame te maken??
Don't remember where I was - I realized life was a game - The more seriously I took things - The harder the rules became
jarco
Posts: 115
Joined: Tue Jun 19, 2007 11:39 am

Re: Reclame maken voor nederlands Cantr

Postby jarco » Mon Jul 23, 2012 7:04 am

Het is een goed idee maar mij zie je daar niet. Was er vorig jaar in de buurt en daar was veel te veel volk voor een kluizenaar als mij.
Als je wat nodig hebt en we kunnen helpen laat je het maar weten.
User avatar
freiana
Posts: 766
Joined: Fri Dec 26, 2008 9:21 pm
Location: Delft, the Netherlands

Re: Reclame maken voor nederlands Cantr

Postby freiana » Mon Jul 23, 2012 11:03 am

Okee, misschien anderen die gaan? Foldertjes uitdelen is niet echt okee daar, maar misschien kunnen we bij wat standjes vragen of we flyers ofzo neer mogen leggen?? Of een stand huren natuurlijk xD Maar dat zal wel niet gaan gebeuren :P
Don't remember where I was - I realized life was a game - The more seriously I took things - The harder the rules became

Return to “Nederlandse Spelers (Dutch)”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest